Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik redsnow aanklik en opstart en dan op browse klik en dan de firmware op zoek ziet hij geen enkel bestand rara wat doe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
als ik redsnow aanklik en opstart en dan op browse klik en dan de firmware op zoek ziet hij geen enkel bestand rara wat doe ik fout
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Heb je wel de juiste firmware (4.3.1) gedownload waar je naar moet verwijzen?
|
|||
|
|||
hallo,
kan iemand me helpen ik heb de jailbreak uitgevoerd maar als ik hem opstart blijft hij hangen bij het appel tekentje alvast bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is het wel een .ipsw bestand? zoniet kan je zip weghalen en .ipsw erachter zetten
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Uploading Ram Disk Fix
Hee allemaal, Ik ben al een tijdje bezig met die jailbreak omdat hij elke keer op een bepaald moment vastliep.
(downloading jailbreak data , en uploading ram) Dit komt denkik omdat ik een 64 bit windows 7 draai. als je dit ook hebt: rechterklik op de redsnow toepassing en dan eigenschappen, tablad compatibiliteit. en dan opstarten in windows xp sp3 en opstarten als administrator aanvinken! werkte bij mij iedergeval! |
|
||||
|
||||
@Remedy
Dat is algemene kennis hier..
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo, is er ook een 4.3.1 firmware uit voor de 3g? of moet die nog uitkomen?
thx |
|
||||
|
||||
Citaat:
3g word niet meer ondersteund door apple met updates(tijd voor een nieuwe iphone) @maroen download hier de juiste ipsw file voor je iphone http://forum.iculture.nl/wiki/Firmware Laatst gewijzigd door PindaNL; 08-04-11 om 01:32. |
|
|||
|
|||
net mijn iphone 4 gejailbreakt en werkt perfect, opnieuw een dikke proficiat aan de mannen van het iphone dev team.
greetz |
|
||||
|
||||
Vraag me af wat nou precies het nut is van de update RC9 - RC11..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
wat ik vroeger wel soms had was dat mijn scherm soms uitsprong/vergrendelde en moest ik homebutton duwen en dan deed die het weer dit heb ik nu niet meer (tot nu toe) nog iemand ervaring mee ? |
|
|||
|
|||
Sinds update naar 4.3.1. en jailbreak verbind mijn iphone niet meer automatisch met Wi-Fi-netwerk, maar blijft hij op 3G staan en moet ik hem iedere keer handmatig verbinden (ziet het netwerk wel als bekend netwerk en verbind ook wel meteen, maar niet automatisch).
Zijn er meer mensen met dit probleem na update of na jailbreak en is hier iets aan te doen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik merk met de beste wil van de wereld geen verschil. Ook het beroemd beruchte accuverbruik is nog even goed als voorheen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb wéér alles stap-voor-stap nagelopen, zonder resultaat. Redsn0w blijft zeggen: "unable to recognize specified IPSW". (maar hij staat wel in de lijst) Ik heb Win7-64 en ik heb Redsn0w laten openen met compatibiliteit van XP (SP2 èn SP3 geprobeerd) èn als administrator. Zie ik wat over het hoofd? Gr |
|
||||
|
||||
Weet je zeker dat je het goede IPSW hebt gebruikt?
Misschien heb je namelijk niet voor de 3GS gebruikt maar voor de 4 of 3G |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb toen Redsn0w maar afgesloten; heb Iphone losgekoppeld en geprobeerd te herstellen met iTunes. Dit lukt dus niet meer; iTunes herkent mijn 3GS niet meer. Kan ook alleen maar 112 bellen (heb t gevoel dat straks wel nodig te hebben) Op mijn laptop ziet iTunes mijn 3GS wel, alleen staan daar de herstelbestanden niet. Heeft iemand een tip zodat ik mijn iPhone kan herstellen? Gr M Laatst gewijzigd door maroen; 08-04-11 om 15:48. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|