Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) na veel lezen ook maar een jailbreak gedaan . met sn0wbreeze. is niet zo moeilijk . was de eerste keer . werkt ook goed cydia ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na veel lezen ook maar een jailbreak gedaan . met sn0wbreeze. is niet zo moeilijk . was de eerste keer . werkt ook goed cydia staat de op . en werkt ook is geupdate naar de eerste keer aan klikken . maar ik vraag me af wat de meer waarde er van is . heb de iphone ongeveer een maand .
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ispw 4.3.1 selecteren cydia aanvinken en animated bootlogo en gsm in dfu zetten. hij zet dan de nieuwe jailbreak erop en alles blijft staan. ook je cydia apps |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f8/applicat...rces-meer.html en Cydia voor beginners: software, sources en meer - iPhone - iPhoneclub.nl kort alles wat niet op iphone standaard staat kan je extra installeren zoals vb andere agenda's thema's oneindig veel infeite |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Timmy89, bedankt voor de tip. Dit werkt.
|
|
|||
|
|||
heb de update uitgevoerd ma men animated bootlogo's werken nog niet nog iemand dit probleem ??
en met opstarten/afsluiten crasht men winterboard |
|
|||
|
|||
Is dit alles ook mogelijk met firmware 06.15.00?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Excuus, maar je snapt de vraag.
Is het mogelijk? |
|
|||
|
|||
ja
ik draai jailbreak 4.3.1 op bb 6.15 Laatst gewijzigd door Timmy89; 07-04-11 om 17:18. |
|
|||
|
|||
PM Timmy
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb vanmiddag ook de update RC11-JB uitgevoerd over RC9 heen, echter, cf de info op het Dev-teamblog, "install Cydia" UITgevinkt. De animated bootlogo's boeien mij niet, derhalve uitgevinkt gelaten. Geen problemen. |
|
|||
|
|||
Iemand een tip hoe de signaalmeter weer te laten werken? Via Pwnage een custom gemaakt en alles werkt, kan bellen en gebeld worden, maar zie geen signaal zelfs met cijfers is het -113!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Ik lees net op de DEV forums dat bootlogo's in RC11 idd niet werken, in RC10 wèl.... Laatst gewijzigd door prosperot; 07-04-11 om 20:06. |
|
|||
|
|||
Ik wil mijn iphone ook jailbreaken, maar heb geen mac operatiesysteem dus pownagetool werkt niet. Bij die andere zit geen unlock bij. Vraag me af wat unlock precies is. Ik kan al wel alle simkaarten in de mobiel gooien dus heb ik dat wel nodig unlock? of houdt unlocken nog meer dingen in ?
|
|
|||
|
|||
ik heb redsnow gedownload en vervolgens die ispw maar als ik dan op brows klik staat die ispw er nergens bij help
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|