Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dropkick01 Ok, dan wacht ik nog even. enig idee wanneer er een untethered versie uitkomt? I0n1c is de enige met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee, ondanks dat je 4.3.2 wil JB-en moet je in rc12 4.3.1 gebruiken...
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik ben weer een stapje verder, ik heb hem net via itunes terug gezet naar fw 4.3.1, ging zonder problemen.
Nu kijken of ik de JB erop krijg.
|
|||
|
|||
HELP!!
ik gebruik redsn0w en alles werkt tot dat ik de combinatie toetsen heb gedaan op mijn iphone4 en op mijn iphone downloading jailbreak data ... verschijnt , redsn0w loopt dan vast op mijn pc en moet worden afgesloten . . . . . iemand die weet hoe dit komt? |
|
|||
|
|||
run win vista op xp servicepack 2 mode of windows 7 op xp 2 of 3 en als administrator uitvoeren
|
|
|||
|
|||
hallo,
mijn vraag is of het al mogelijk is om een Iphone 3GS op 4.3.2 te jailbreaken? gr jan |
|
|||
|
|||
Citaat:
tethered wil zeggen dat je mbv je pc je iphone moet opstarten |
|
|||
|
|||
hij draait nu op 4.2.1 bedoel je dit met oude bootrom? is het dus mogelijk voor mij om de Iphone te jailbreaken op een nieuwere FW?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja ik ga het zelf niet doen, het wordt voor mij gedaan maar ik moet uitzoeken wanneer er een jailbreak kan worden gedaan op 4.3.2
|
|
||||
|
||||
Dan nog zul je je moeten inlezen om te bepalen of je tevreden bent met de tethered jailbreak die nu kan, of dat je wil wachten op een untethered...
|
|
|||
|
|||
het verschil tussen tethered en untethered ken ik wel, ik snapte alleen niet goed wat hij bedoelde met een oudere bootrom.. ik zit namelijk niet te wachten op een tethered jb..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je het op een andere pc gebruikt werkt het misschien wel, het heeft mij tenminste wel geholpen. Gr. Dennis |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit lost vermoedelijk je probleem op. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Even op een andere pc proberen. Ik heb alle compatibiliteitsmodussen gebruikt en nog steeds sluit hij af.. Op een andere pc heb ik exact hetzelfde bestand gebruikt ( rc12) en deze deed het in 1 keer. Heb flink gezocht maar heb de oorzaak niet kunnen achterhalen. Gr. Dennis
|
|
|||
|
|||
En als je nu eens alle virusscanners, firewalls en Windows Defenders tijdelijk uitzet? Lukt het dan nog niet?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ikzelf heb sterk de indruk dat iTunes dwarsligt. Met name de library-files .... |
|
|||
|
|||
Misschien een hele domme vraag, maar ik heb hier een ipad met firmware 4.3.
Moet ik deze nu eerst updaten naar 4.3.1 of kan ik gewoon de restore van 4.3.1 in redsn0w gebruiken en doet hij dan automatisch een update? En als ik moet updaten naar 4.3.1 moet ik dat dan via een restore doen ? Alvast bedankt. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|