Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bdr Je hebt gelijk, ik moest zeggen 'elke iPhone die door de automatische officiele updates van iTunes firmware 4.3 bevat is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
- iPhone 3G: baseband 05.14.02 (iOS 4.2 / iOS 4.2.1) - iPhone 3GS baseband 05.14.02 (iOS 4.2 / iOS 4.2.1), 05.16.01 (iOS 4.3) en 05.16.02 (4.3.1). Deze basebands kunnen wel geupdate naar 06.15.00 (is oorspronkelijk een iPad iOS 3.2 / 3.2.1 / 3.2.2 baseband) en vervolgens geunlockt worden met ultrasn0w 1.2.1. Er zijn echter 2 nadelen: 1) De GPS doet het mogelijk niet, uitkomsten kunnen verschillen. 2) De mogelijkheid om de baseband te downgraden naar een oudere, originele iPhone baseband bijvoorbeeld 05.13.04 (iOS 4.1) = de laatste baseband die ook te unlocken is met ultrasn0w 1.2.1 is er op dit moment alleen voor de iPhone 3G met bootloader versie 5.08. Voor de iPhone 3GS is er vooralsnog geen oplossing om de baseband te downgraden. Dit is bijvoorbeeld handig als je je iPhone weer terug wil brengen naar de oorspronkelijke staat, voor bijvoorbeeld verkoop of reparatie door Apple. Hoop dat het een beetje duidelijk is, volgens mij wordt het alleen maar ingewikkelder te begrijpen.
Hacking the iPhone since 07-09-'07 Laatst gewijzigd door bluevoice; 14-04-11 om 14:32. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
batterij duur is niet al te best met een 3Gs. Sinds gister is ie gejailbreakt en unlocked (dankzij bluevoice)
vanmorgen 7 uur is de stekker er uit gegaan en nu 6,5 uur later is de batterij op 60% met 3 telefoontjes van 5 minuten, wat surfen op het net en 3 apps gedownload en geinstalleerd zonder Wi-Fi, dus de download duurt dan ook wat langer uiteraard en af en toe even wat contacten toegevoegd. Ik zal nog een update van mn batterij rond half 6 geven. |
|
|||
|
|||
laadt je batterij volledig op en laat hem dan volledig tot 0% gaan en dan weer volledig opladen dit moet je een aantal x uitvoeren dan zal je batterij iets sterker worden
|
|
||||
|
||||
Alle stappen gevolgd om te jailbreaken, blijf ik gewoon op versie 4.1 staan. Poging 2 dan maar...
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door XIII; 14-04-11 om 16:55. Reden: Opschonen |
|
|||
|
|||
iphone 3gs CFW 4.3.1 jailbreaked met snowbreeze 2.5.1
batterijduur stand-by 1dag 0 uur Gebruik 3uur 3 minuten batterij 44% eerst had ik met redsnow gejailbreakt en had toen ook het idee dat batterij sneller leeg ging. heb een clean instal met snowbreeze gedaan zonder mijn bacup terug te zetten en batterij volledig opgeladen en volledig leeg laten gaan . 3 uur gebruik is cydia wat games bellen en sms's en beetje in instellingen prutsen etc. Mn ex iphone 3g volledig standby kwartier bellen 6a 7 dagen met 1 batterij :| gsm was 2 jaar oud |
|
|||
|
|||
Citaat:
batterij na 4x gebeld 5 min gebeld te hebben, veel geprutsel en downloads van cidia... resultaat: na 10,5 uur staat de batterij op een 30% gemiddeld 6% per uur... |
|
||||
|
||||
Een afname van 6% per uur is niet slecht, bij mijn oude 3G was het ongeveer 10% per uur.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem gejailbreaked op deze manier en per ongeluk op bijwerken geklikt in iTunes... Resultaat: iPhone bevriest steeds in herstelmodus... Loopt vast in iTunes, DFU, Tinyumbrella enz... Geen idee hoe ik hem weer uit zijn coma krijg...
|
|
|||
|
|||
Mensen er is nu 4.3.2 uit maar mn iphone heeft een JB via sn0wbreeze, kan ik deze dan gewoon updaten naar 4.3.2 of ?
Thankx alvast. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wachten op de ungetetterde 4.3.2 en dan nog eens proberen. Als dat niet lukt, zoek een expert!! Stuur hem vooral niet op naar reparatiedienst... je bent hem heel lang kwijt en vervolgens zeggen ze dat ze het niet kunnen fixen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik kreeg mijn originele FW ook nietgeupdate bleef telekens hangen in restore met foutcode 1015 mag via pm |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben daarvoor ff naar een Apple reseller in DH geweest. |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar nu heb ik ein neue von die Deutse Telekom Hij doet het nu prima... |
|
|||
|
|||
Vraagje: net de JB uitgevoerd.
Mn computer gaf foutmelding tijdens Uploading ramdisk, zie bijgevoegde screenshot: Printscreen Mijn iphone heeft echter gewoon Cydia, en is 4.3.1 Moet ik nog iets aanpassen? Niet dat hij morgen ontploft ofzo? Uit de foutmelding op mijn computer concludeer ik dat hij niet volledig is uitgevoerd? |
|
||||
|
||||
Als je twijfelt opnieuw doen.
Windows7 of niet? In XP SP3 compatibility mode uitgevoerd |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
ik heb een groot probleem denk ik, het zit namenlijk zo: ik heb een iPad1 software 4.3.1 met een jailbreak. ik zat deze week allemaal cydia ''apps'' te downloaden, zo ook lockinfo. Dat is een app dat je vast wel kent met info op je lockscreen over agenda en mail etc. maar deze app gaf mij de mogelijkheid om via -> instellingen -> lockinfo iets te weizigen waardoor ik geen balkje meer had om mijn lockscreen te ontgrendelen. nu was dat het probleem niet omdat het schuifje/ balkje er nog wel zat maar alleen onzichtbaar werd. Nu komt het want ik heb ook ''Android Lock'' gedownload via cydia - dat is dat je net als bij een android-telefoon een wachtwoord kan invoeren door middel van te ''swipen'' - en toen had ik mijn wachtwoord ingevoerd zeg maar door middel van 'swipen' en toen had ik op de power-knop gedrukt zodat ik het kon uitproberen maar nu kan ik mijn beeldscherm niet meer ontgrendelen...?! Ik denk eerlijk gezegd dat het komt omdat ik in Lockinfo aangevinkt heb dat je je ontgrendelaar niet ziet, maar ik heb het ook al blind geprobeert, meerdere malen maar hij doet het gewoon echt niet. Wie helpt mij? Alvast bedankt T. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
|
|