//

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bomans @Denman80 Je moet weten dat Redsn0w en Pwnagetool 2 verschillende tools zijn. Met Redsn0w kan je makkelijk jaibreaken, zonder je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 04-04-11, 12:08
thewong thewong is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Waar mijn huis staat.
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
@Denman80

Je moet weten dat Redsn0w en Pwnagetool 2 verschillende tools zijn.

Met Redsn0w kan je makkelijk jaibreaken, zonder je iPhone te herstellen (zoals greenp0ison). Hiermee maak je ook geen custom firmware.

Redsn0w zelf legt je steeds de volgende stap uit. gewoon rustig volgen. Je kan weinig fout doen.

Met Pwnagetool kan je custom firmwares maken en is het dus wel nodig om dat via een herstel te doen.

Betekend dit dat je met Redsn0w dus niet echt een "clean install" doet en met Pwnagetool wel?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 04-04-11, 12:11
Joostg Joostg is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard Foutmelding Redsn0w (uploading Ramdisk)

Besten,

Ik krijg het jailbreaken met redsnow niet voor elkaar. Keer op keer crasht redsnow tijdens het jailbreaken. Dit gebeurt elke keer op hetzelfde moment. Te weten bij het in beeld verschijnen van: Uploading Ramdisk.

Heb meedere computers geprobeerd. Iphone staat op 4.3.1 heb hem als lege iphone getracht te jailbreaken. Als iphone die volledig hersteld is (reservekopie) etc...

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe of hoe ik het op kan lossen?

Groeten

Joost
  #63  
Oud 04-04-11, 12:16
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joostg Bekijk bericht
Besten,

Ik krijg het jailbreaken met redsnow niet voor elkaar. Keer op keer crasht redsnow tijdens het jailbreaken. Dit gebeurt elke keer op hetzelfde moment. Te weten bij het in beeld verschijnen van: Uploading Ramdisk.

Heb meedere computers geprobeerd. Iphone staat op 4.3.1 heb hem als lege iphone getracht te jailbreaken. Als iphone die volledig hersteld is (reservekopie) etc...

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe of hoe ik het op kan lossen?

Groeten

Joost
compabiliteit van redsn0w op win xp met service pack 3 zetten
  #64  
Oud 04-04-11, 12:40
harm85 harm85 is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Zelfde principe als deze tutorial: Tutorial: iPhone and iPod Touch 3.0 Jailbreak with Redsn0w - iPhoneSpies
En hier kan je de ipsw iOS 4.3.1 downloaden voor alle devices. Download iOS 4.3.1 IPSW
  #65  
Oud 04-04-11, 12:42
tolleburker tolleburker is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 30
Standaard

heb ook een wit icoontje , heb al 5 x geprobeerd ofzo en in windows xp modus als administrator

heb alleen geen clean install edaan aangezien het zo ook zou moeten werken .

Na reboot nog geen oplossing

ook al ander usb poort geprobeerd
  #66  
Oud 04-04-11, 12:44
Timmy89 Timmy89 is offline
• iOS 6.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: België, Limburg
Berichten: 143
Stuur een bericht via MSN naar Timmy89
Standaard

nog steeds de foutmelding 1015
wat heb ik al geprobeerd
pc herstarten
nieuwe ipsw afgehaald
andere pc
iemand nog een idee?

EDIT: heb de usb drive installatie ongedaan gemaakt is nu opnieuw bezig

Laatst gewijzigd door Timmy89; 04-04-11 om 12:49.
  #67  
Oud 04-04-11, 12:46
Dennis1982 Dennis1982 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joostg Bekijk bericht
Besten,

Ik krijg het jailbreaken met redsnow niet voor elkaar. Keer op keer crasht redsnow tijdens het jailbreaken. Dit gebeurt elke keer op hetzelfde moment. Te weten bij het in beeld verschijnen van: Uploading Ramdisk.

Heb meedere computers geprobeerd. Iphone staat op 4.3.1 heb hem als lege iphone getracht te jailbreaken. Als iphone die volledig hersteld is (reservekopie) etc...

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe of hoe ik het op kan lossen?

Groeten

Joost
Joost,

verander in de eigenschappen van redsnow even de compatibiliteit in windows XP of windows vista. Dit werkte bij mij prima!


Gr. Dennis
  #68  
Oud 04-04-11, 12:48
Dennis1982 Dennis1982 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tolleburker Bekijk bericht
heb ook een wit icoontje , heb al 5 x geprobeerd ofzo en in windows xp modus als administrator

heb alleen geen clean install edaan aangezien het zo ook zou moeten werken .

Na reboot nog geen oplossing

ook al ander usb poort geprobeerd
Je kunt ook even in itunes uitzetten dat ie een reservekopie maakt, dan doe je eerst een clean install, dan cydia erop en dan de oude reservekopie terug zetten.
Dit zou moeten werken.
  #69  
Oud 04-04-11, 12:53
Rohit Rohit is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Penguin Soldier Bekijk bericht
iPhone 3GS 4.3.1 gerestored, redsn0w eroverheen, aptbackup gedraaid, echter heb ik nu geen camera icon meer en music+video ipv iPod, tevens weigert de iphone backups te maken naar mn pc. help?
Heb hetzelfde als jou :S
ook met Aptbackup.. :S
  #70  
Oud 04-04-11, 12:55
gserban's schermafbeelding
gserban gserban is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Europa
Berichten: 261
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joostg Bekijk bericht
Besten,

Ik krijg het jailbreaken met redsnow niet voor elkaar. Keer op keer crasht redsnow tijdens het jailbreaken. Dit gebeurt elke keer op hetzelfde moment. Te weten bij het in beeld verschijnen van: Uploading Ramdisk.

Heb meedere computers geprobeerd. Iphone staat op 4.3.1 heb hem als lege iphone getracht te jailbreaken. Als iphone die volledig hersteld is (reservekopie) etc...

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe of hoe ik het op kan lossen?

Groeten

Joost


ik heb dus zelfde probleem maar misschien helpt v oor jou compatibiliteit om te zetten naar xp
__________________
Iphone 3GS 32 Gb Wit, JB, iPad 64GB 3g JB, Iphone 4 32 Gig JB
  #71  
Oud 04-04-11, 12:58
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cornelam Bekijk bericht
Alles succesvol geupdated van 4.2.1 naar 4.3.1 op m'n 3gs.

Kan cydia ook in (ondanks wit logo), maar gaat dan irritant knipperen met een apple logo op achtergrond. Cydia is volledig geupgrade naar nieuwste versie.

Iemand idee?
Ja .... had ik ook precies hetzelfde. Blijkbaar niet goed geupdate naar 4.3.1.
Opnieuw hersteld in 4.3.1 en daarna opnieuw redsn0w gedaan ..... daarna alles ok .
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
  #72  
Oud 04-04-11, 13:06
marcvth marcvth is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Standaard

Bij mij is het nog onduidelijk welk IPSW bestand ik moet selecteren indien mijn Iphone al een originele 4.3.1. firmware heeft en ik deze wil jailbreaken.

Ik start de redsn0w software op waar ik vervolgens het IPSW bestand kan selecteren, maar welk bestand? Ik wil namelijk dat mijn Iphone in dezelfde staat (zelfde apps etc) blijft zoals hij nu is.
  #73  
Oud 04-04-11, 13:18
Rohit Rohit is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard

ga hem nu helaas herstellen dan maar weer opnieuw proberen :S
eerst zei die met redsnow dat ik de verkeerde keuze had gemaakt met het kiezen of ik een nieuwe of oude 3gs had, daarna opnieuw de goeie keuze gemaakt.. :S
  #74  
Oud 04-04-11, 13:22
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcvth Bekijk bericht
Bij mij is het nog onduidelijk welk IPSW bestand ik moet selecteren indien mijn Iphone al een originele 4.3.1. firmware heeft en ik deze wil jailbreaken.

Ik start de redsn0w software op waar ik vervolgens het IPSW bestand kan selecteren, maar welk bestand? Ik wil namelijk dat mijn Iphone in dezelfde staat (zelfde apps etc) blijft zoals hij nu is.
Download hier de originele 4.3.1. Als je daarna met redsn0w de jailbreak goed uitvoert (verwijzen naar gedownloade .ipsw) dan behoud je gewoon je apps.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #75  
Oud 04-04-11, 13:47
libbes libbes is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 41
Standaard

ik heb via redsnow een iphone 3gs gejailbreaked. Alleen heb ik nu geen netwerk meer en dus geen inet. Moet ultrsnow nog uitvoeren maar kan dit alleen doen via Wi-Fi neem ik aan.

Als ik ultrsnow heb gedaan heb ik dan weer een netwerk? Of moet ik de jailbreak opnieuw doen omdat ik misschien ietsverkeerd doe?

heb iphone uit duitsland gekocht en heb zelf een t-mobile abbo
  #76  
Oud 04-04-11, 14:05
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Ben ook niet zo'n wizzkid hoor, maar die tutorial waar in het begin van deze topic naar wordt verwezen is hardstikke duidelijk..
Met Redsnow is het echt supermakkelijk..als je niet afhankelijk bent van een unlock ofzo.
Als je voor het eerst een jailbreak wil doen heb je gewoon allereerst de officiele via Itunes firmware 4.3.1 nodig.
Als je dat hebt moet je Redsnow downloaden via de hiervoor genoemde linkjes.
Vervolgens moet je even je firmware kopieren naar het bureaublad (of waar je dan ook wil en wat je makkelijk vind)
Die firmware staat op je pc (ik heb windows dan): C:\Users\*username*\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates\
Je moet wel ff je verborgen mappen laten zien, anders is het onzichtbaar waarschijnlijk.
Dan start je Redsnow op, moet je browsen (dus even verwijzen naar die firmware die je net naar je bureaublad hebt gekopieerd) en dan de rest van de stappen volgen.
Kan niet veel fout gaan volgens mij.
  #77  
Oud 04-04-11, 14:17
Rohit Rohit is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard

Nieuwe jailbreak methode : http://www.ultrasn0w.ca/2011/04/sn0w...ed-brings.html

Snowbreeze 2.5
  #78  
Oud 04-04-11, 14:18
ajongebreur ajongebreur is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: zeist
Berichten: 174
Standaard

Er kan inderdaad niet veel fout gaan. Mijn iphone 3 had de allerlaatste software. Eerst RS gedownload en gestart. Moest even zoeken waar mijn ispw stond op mijn imac:
finder/mijn naam/bibliotheek/itunes en daar stond ie. Van te voren gekeken op mijn iphone welke versie ik had dit ivm de maand geloof ik waarin ie gemaakt was. Er stond 22 dus nam ik aan dat dat het was. Iphone aan de itunes hangen, iphone uitgezet(helemaal dus). en RS gestart. Ik moest even op de power en home toets drukken en klaar is kees. Mywi erop en ik kan nu via de iphone met mijn ipad het internet op.
__________________
Iphone 5C groen 16gb, Imac, Ipad4 wit 64gb Wi-Fi 4G
  #79  
Oud 04-04-11, 14:19
rem4rk4ble rem4rk4ble is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 44
Standaard

Kan u allen melden dat de clean instal wel werkt.
Oftewel.
apple device upgrade naar 4.3.1
Herstellen met 4.3.1
Niet je backup installeren!
Redsnow er overheen
Syncen met iTunes en backup terugzetten.

Werkt als een zonnetje.

Nogmaals voor Win7 users. Run het programma in compabiliteitsmodus win XP SP3 en als administrator.

Happy jailbreaking!
  #80  
Oud 04-04-11, 14:27
patrix.jansen patrix.jansen is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 24
Standaard

ik kan hem wel installeren maar cydia wil niet opstarten ik kijg een wit logo
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 14:25
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 21:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.