//

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic

Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Klex Hier ook hetzelfde probleem. Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door marcellie Het jailbreaken is met gelukt. Alleen m'n cydia icoon is wit. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 04-04-11, 18:05
Klex Klex is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klex Bekijk bericht
Hier ook hetzelfde probleem.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marcellie Bekijk bericht
Het jailbreaken is met gelukt. Alleen m'n cydia icoon is wit. Hij opent cydia wel maar het lukt niet om iets eruit te downloaden zoals pktbackup. Iemand enig idee wat er mis gegaan is, wat het witte icoon inhoudt of hoe ik cydia goed werkend krijg? Alvast bedankt!
Ik heb het kunnen oplossen door:
- even goed te lezen op : http://iclarified.com/entry/index.php?enid=14563
- de restore ipsw daar vandaan te downloaden
- een restore met die file te doen en geen update
- daarna redsnow te runnen met diezelfde ipsw.

en Cydia download de content na de 1e klik.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 04-04-11, 18:05
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard Tethering

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anfroy Bekijk bericht
Ik heb hiervoor Tetherme gebruikt. Dit is echter wel een betaalde app.
Vraagje, kan je op 3G[S] dmv Tetherme ervoor zorgen dat je ook kan tetheren dmv Wi-Fi of is dit op een 3G[S] dan nog steeds alleen mogelijk via bluetooth of een usb connectie, als dit het geval is dan ga ik namelijk geen moeite doen om dit te installeren en dan zet ik MyWi er gewoon op.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #103  
Oud 04-04-11, 18:13
Rohit Rohit is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Penguin Soldier Bekijk bericht
iPhone 3GS 4.3.1 gerestored, redsn0w eroverheen, aptbackup gedraaid, echter heb ik nu geen camera icon meer en music+video ipv iPod, tevens weigert de iphone backups te maken naar mn pc. help?
Ik heb de fout bij mij gevonden voor dit probleem!
Ik had in Cydia ook HD Video Enabler geinstalleerd, nadat ik die heb verwijderd + Winterboard doet hij het weer!! pfff na uren zoeken!
heb eiglk voor niks men phone hersteld naar factory
Hoop dat het jou en de rest misschien ook helpt!!
  #104  
Oud 04-04-11, 18:26
gadgetfreakske gadgetfreakske is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Gent
Berichten: 14
Standaard

pff heb nu al verschillende keren geprobeerd m'n 3GS te jailbreaken en blijf altijd vast bij "waiting for reboot" weet iemand wat ik kan doen?
  #105  
Oud 04-04-11, 18:52
delta32 delta32 is offline
• iOS 14.2
• 4.3.3
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 29
Standaard

itunes heeft de firmware 4 3 1 opgehaald. waar is die te vinden op een mac?
dus ik kan ook gewoon itunes de update later doen en daarna de JB laten doen?
ik ga wel eerst 'iphone missing sync' gebruiken voor een reserve kopie met Sync Software for Mobile Smartphones to Mac and Windows - Sync Mac and PC!
  #106  
Oud 04-04-11, 18:57
MacRub MacRub is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 85
Stuur een bericht via MSN naar MacRub
Standaard

Hoe ik ook geprobeerd heb en ben er absoluut geen noob in...toch weigert m'n iPhone 3GS. Jammer! Zelfs via "old skool" PwnageTool en complete nieuwe schone iPhone, no way. Probleem in de foon zelf (Mac Pro en iMac geprobeerd) vermoed ik. Nu weer opnieuw installeren, schone installatie en alles mag opnieuw...joepie. Zelfs via officiële manier back-up terugzetten is k*t. Potje metal aan, wodka-cola en de groeten met die zooi...vroeger was het nog leuk met een iPhone uit 2007 uit productieweek 2, nu echt klaar mee!
  #107  
Oud 04-04-11, 19:09
marcellie marcellie is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 129
Standaard

Klopt het dat bigboss eruit ligt? M'n witte icoon is inmiddels normaal geworden van cydia maar kan nog steeds niet eruit downloaden?
  #108  
Oud 04-04-11, 19:13
SneakymanNL SneakymanNL is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 17
Standaard

Ik heb mijn iphone 4 geprobeerd te jailbreaken maar is niet gelukt. Eerst een backup gemaakt, dan herstellen naar 4.3.1 gedaan en toen met redsn0w geprobeerd te jailbreaken. Heb de oorspronkelijke 4.3.1 firmware gebruikt van apple maar hij blijft hangen op "Downloading jailbreak data". En ja ik heb redsn0w gedraait met compabiliteit op windows xp, dit heeft niet gewerkt. Heb nu maar 4.3.1 erop gezet en apps gesynchroniseerd. HOe kan ik er nog meer voor zorgen dat ik kan jailbreaken?
Alvast bedankt!
  #109  
Oud 04-04-11, 19:43
samink samink is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik kom maar niet verder dan:

Exploiting with Limerain.

Home button ingedrukt houden heeft ook geen nut......

iemand een idee?
  #110  
Oud 04-04-11, 19:52
bjpvw bjpvw is offline
 
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 4
Standaard

Als je niet langs het laatste waiting for reboot scherm komt heb je waarschijnlijk de ipsw van 4.2.1 gedownload er zit ergens een rotte link tussen. Nadat ik de juiste had gedownload ging hij bij mij wel gewoon verder.
  #111  
Oud 04-04-11, 20:55
denman80 denman80 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: veenendaal
Berichten: 166
Standaard

Het is mij ook gelukt dankzij de tutorial van Paul.

Alleen Cydia werkt niet naar behoren. Ik kan niks instaleren. Ik krijg konstant meldingen over conflicten en packages die ik moet fixen.

meer mensen deze ervaring?
  #112  
Oud 04-04-11, 20:56
Phyt Phyt is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 23
Standaard

Ok geupdate redsnow met tmobile iphone 4.
en lijkt erop dat het is gelukt . nu cydia gestart en preparing filesystem en reboot nu., heb bereik met tmob. nog niet gebeld maar ga ervanuit dat het gewoon werkt .

best makkelijk
  #113  
Oud 04-04-11, 21:03
timmys timmys is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 48
Stuur een bericht via MSN naar timmys
Standaard

Hai, heb een probleem. Heb zonet mijn iPad 1 geupdate naar 4.3.1, en ook redsn0w + nieuwe ISPW gedownload. maar als ik nu bij redsn0w alle stappen goed volg, kom uiteindelijk als ik de Homebutton 15 sec inhoud bij het probleem dat ik een melding krijg waarin staat; ''Redsn0w werkt niet meer'' en vervolgens moet ik het programma dus sluiten :-(. Terwijl Redsn0w gesloten is blijft mijn iPad wel op het eerste plaatje dat hij aan het jailbreaken is. maar er gebeurt niks..
(ik werk met Windows Vista)
GRAAG HELP!! Dank alvast!!

Laatst gewijzigd door timmys; 04-04-11 om 21:04. Reden: toevoeging
  #114  
Oud 04-04-11, 21:08
phgrob phgrob is offline
• iOS 4.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 3
Standaard

Kun je deze versie gewoon over jailbreak 4.2.1 van greenpoison overheen zetten?
  #115  
Oud 04-04-11, 21:34
Geux's schermafbeelding
Geux Geux is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 14.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Brabant
Berichten: 27
Standaard

Met 3 iDevices bezig. Op 2 heb ik ook problemen met een wit Cydia icoon en grote problemen in Cydia. (Apple logo en update balkje door het normale scherm heen)

De enige die goed lijkt te gaan is de iPhone 4 waarop ik eerst een volledig schone installatie heb gedaan.

Dit nu ook aan het proberen op de overige devices waar ik de JB had gedaan zonder een volledige schone installatie.

Hopelijk is dat het probleem....
__________________
iPhone X 64GB - iPad Pro 12.9 - MacMini 2018 - MBPr 15" 2013
  #116  
Oud 04-04-11, 21:50
Mystery X Mystery X is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Standaard

Mijn eerste 2 pogingen zijn niet geslaagd.
Mijn iPhone 4 via Redsnow geprobeerd te jailbreaken. Daarnaast de 4.3.1 firmware gedownload via iphoneclub.nl en deze netjes volgens instructie geupload in Redsnow. Jailbreak verliep dan ook zoals gepland met alle teksten enz. in beeld.
Vervolgens starte mijn iPhone 4 weer netjes op, maar is er NIETS gebeurd.
Hij draait nog gewoon om de oude firmware.

Wat ik op dit moment ga doen is gewoon de orginele 4.3.1 software via Itunes op mijn iphone gooien. Hopelijk werkt AptBackup straks goed.
Houd jullie op de hoogte. Mocht iemand hetzelfde herkennen.

Edit:/
Ondertussen heb ik gelezen dat zo wie zo eerst de 4.3.1 software vanuit Itunes op je iPhone 4 moet staan voor je RedSnow vervolgens gebruikt.
Ik ben direct met mijn oude firmware begonnen (4.1)
Dus ben nu de 4.3.1 via Itunes aan het installeren, en zal vervolgens het nogmaals proberen.

Laatst gewijzigd door Mystery X; 04-04-11 om 21:56.
  #117  
Oud 04-04-11, 22:12
ronaldokloos ronaldokloos is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 30
Standaard

wat ik gedaan heb is als volgt . heb een hele nieuwe instal gedaan in itunes (shift herstel dan ipsw aan klikken) vervolgens redsn0w gestart en de stappen gevolgt en nu werkt cydia wel goed alleen ik had ook een appbackup gedaan maar die start niet op in 4.3.1 ????
  #118  
Oud 04-04-11, 22:18
Mystery X Mystery X is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Standaard

Even voor de mensen met iPhone 4 en Cydia (Wit Icoon) en het niet kunnen installeren van dingen. Daarnaast ook nog het Apple logo en laadbalk midden in je scherm krijgen...!?!

Ik heb mijn iPhone 4 keer uit en aan gezet, en vervolgens had ik een mooi bruin Cydia logo en werkt deze ook zoals het hoort. Op dit moment AptBackup weer geinstalleerd en de Restore is nu bezig.
  #119  
Oud 04-04-11, 22:28
Jimmyiphone Jimmyiphone is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 4
Standaard

Hoi even een reply op DVZ1975.
Je kunt het 4.3.1. IPSW bestand gewoon downloaden via http://www.felixbruns.de/iPod/firmware/
daarna sla je deze ergens op bv. op je bureaublad.
Daarna redsnow of pwngtool downloaden en vervolgens is het gewoon de stappen doorlopen zoals hier op het forum vermeld.

IK zou me trouwens voordat je gaat jailbreaken eerst eens in de materie verdiepen dat voorkomt een hoop ellende. Je kunt straks onverhoopt geen gebruik meer maken van je Iphonie mocht je afhankelijk zijn van een softwarematige unlock.

IK zou zeggen succes met Jailbreaken.
Greets

Laatst gewijzigd door iScorpio; 04-04-11 om 22:36.
  #120  
Oud 04-04-11, 22:48
Mystery X Mystery X is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 53
Standaard

De jailbreak is gelukt. Alleen werkt Cydia toch niet naar behoren...
Bijvoorbeeld bij het zoeken van SBsettings, en het openen ervan laadt de informatie niet. Installeer vervolgens aanklikken geeft een fout melding. Mensen die hier de oplossing voor hebben?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 323 21-12-11 21:33
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic XIII Jailbreak 290 30-10-11 16:31
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 14:25
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 21:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:14.