Geen service na jailbreak 4.3.1? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb vanmorgen met redsnow de 4.3.1 jailbroken op mijn iPhone 4. Ik ben in bezit van een simlock vrij model af fabriek! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen service na jailbreak 4.3.1?
Hallo allemaal,
Ik heb vanmorgen met redsnow de 4.3.1 jailbroken op mijn iPhone 4. Ik ben in bezit van een simlock vrij model af fabriek! Het rare is dat ik nu "Geen service" heb staan, en dus niet meer kan bellen? Meer mensen met dit probleem en nog beter, iemand een oplossing? BVD,
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je een harde reset geprobeerd? Er is geen storing bij je provider? Anders wellicht herstellen...
|
|||
|
|||
Harde reset heeft geen effect, ik krijg slechts 1 vakje bij bereik.
Bij instellingen, info, staat bij netwerk: niet beschikbaar. aanbieder: niet beschikbaar. Op de kpn site staat niks over storingen of iets... Dus ik ga maar eens mijn 4.3.1 opnieuw restoren. Kan dat gewoon zonder problemen ??? (ik heb backups in iTunes)...ordenen zal ik daarna maar weer doen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ben bezig, laat het straks wel even weten.
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, opnieuw installeren doet wonderen. Bedankt, en sluit.
|
|
||||
|
||||
Het gevraagde slotje.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen service na jailbreak | jasper2G | Jailbreak | 12 | 10-05-11 23:13 |
Geen service na jailbreak 4.2.1 T-mobile Iphone 4 | brain404 | Odido (T-Mobile) | 2 | 30-01-11 22:05 |
iPhone: Geen service en netwerklijst na jailbreak en unlock! | Geen | Jailbreak | 1 | 26-03-10 07:54 |
iPhone: 'geen service' na Jailbreak iPhone OS 3.0 | nieuwenhuizen | Jailbreak | 12 | 17-01-10 21:20 |
iPhone: Geen service na jailbreak | oliv4r | Jailbreak | 25 | 07-09-09 13:34 |
|
|