Vast in herstel modes discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met de iPhone van een kennis. Ze heeft hem laten unlocken of jailbreaken bij pdashop.nl (we weten niet welke van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vast in herstel modes
Ik heb een probleem met de iPhone van een kennis. Ze heeft hem laten unlocken of jailbreaken bij pdashop.nl (we weten niet welke van de twee, een belletje naar pdashop leverde ook niks op). Nu wilde ze hem aan iTunes hangen om muziek e.d. erop te zetten, maar toen kreeg ze de melding dat haar iPhone hersteld moest worden. Echter, aan het einde kreeg ze een foutmelding: 1015. PDAshop.nl kon niks voor haar doen, dus ben ik zelf aan de slag gegaan. Nu blijkt dat de iPhone in de herstel modes vast blijft zitten (ik weet de firmware dus ook niet). Ik heb al vanalles geprobeerd (DFU, redsn0w, blackrain, recboot; bijna alle oplossingen die ik heb gevonden via Google), maar het probleem blijft bestaan.
Wat zou ik nog kunnen doen om dit probleem op te lossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Met Tinyumbrella de iPhone geprobeerd uit recovery mode te schoppen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Eff een ding je zit in recovery loop. hoe is dat op te lossen(spreek uit eigen ervaring)
1. eerst zelf handmatig in dfu mode zetten(terwijl hij aan de pc zit) 2. open tiny umbrella klik op fix recovery. 3. ga nu naar itunes en herstel de iphone als dit niet werkt is dit ook een oplossing: 1. Zelf in dfu mode zetten terwijl hij aan de pc zit. 2. download ireb rc4 van iH8sn0w.com | Jailbreak your iPod touches and iPhones 3. Ga naar in het programma naar tab blad: Recovery Mode Loop Fixer / SHSH Blobs Grabber. 4. Klik dan op Set Auto-Boot True (Fixes 1015 Errors / Recovery Loops) 5. Herstel hem dan in Itunes en het zou dan opgelost zijn |
|
|||
|
|||
Beide had ik al geprobeerd. Heb het nog eens geprobeerd (eerst voor de zekerheid alles eraf gegooid, rebooten, en opnieuw geïnstalleerd), maar wederom zonder succes.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mocht het zo zijn dat de PDA shop een wijziging in de root heeft toegepast, is dit dan te verhelpen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Na alles opnieuw geïnstalleerd te hebben, gewoon de iPhone aansluiten en laten herstellen? Of heb je dat nog op een andere manier gedaan?
|
|
|||
|
|||
Na nieuwe install iTunes kon ik gewoon herstellen, wel alles grondig verwijderen met uninstaller.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook dit is niet gelukt. Alles verwijderd (alle mappen, register opgeschoond, stuurprogramma's, etc.), reboot, iTunes opnieuw geïnstalleerd, reboot en vervolgens geprobeerd te herstellen, wederom zonder succes. Ik heb m'n kennis op de hoogte gesteld en haar geadviseerd om eens langs de Macstore te gaan, hopelijk kunnen zij haar helpen. Laatst gewijzigd door iScorpio; 13-05-11 om 17:26. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ze dat hebben gewijzigd zal ik zeker even bij hun langsgaan.... |
|
|||
|
|||
Recovery loop na update custom firmware 4.3.3
Na update custom firmware 4.3.3 blijft mijn iphone 4 hangen in een Recovery loop (zwart scherm).
Volgens: Exit iOS 4.3.3 Recovery Mode Loop Using TinyUmbrella (Fix Recovery) | Jaxov Zou ik deze stappen moeten doen, maar na het proces op mijn iphone blijft mijn scherm nog steeds zwart en herkent mijn Mac mijn iphone nog steeds als een iphone in DFU mode. Ik zie ook nooit het herstel modus logo op mijn scherm mijn scherm blijft altijd zwart. Doe ik iets verkeerd? ik heb precies de stappen gevolgd uit de handleiding. Heeft iemand ditzelfde probleem ervaren? |
|
|||
|
|||
Je moet 3sec de powerknop indrukken, dan 10sec de power- en de homeknop, en dan 30sec alleen de powerknop.
Als je dan geen Apple logo krijgt, moet je het nog een keer doen. Werkte bij mij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Loopt vast na herstel | joost_ | iPhone algemeen | 2 | 26-12-11 21:51 |
Herstel iTouch loopt vast | chrisiam | Jailbreak apps en thema's | 2 | 30-03-11 21:15 |
Ipod touch vast in herstel modus! | Helprecoverymode | iPhone algemeen | 1 | 23-01-11 22:21 |
iPhone vast na herstel poging | mvp | Archief | 12 | 03-04-09 22:14 |
iPhone 3G vast in herstel modus. Updaten? | labo46 | iPhone algemeen | 13 | 14-12-08 12:34 |
|
|