//

Herstel iTouch loopt vast

Herstel iTouch loopt vast discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste iPhoneClub-lezers, ik heb laatst mijn iPod gejailbreakt. Dat ging helemaal goed tot gisteren. Ik wilde een nieuwe theme downloaden, maar ong. op de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-03-11, 18:41
chrisiam chrisiam is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard Herstel iTouch loopt vast

Hallo beste iPhoneClub-lezers,

ik heb laatst mijn iPod gejailbreakt. Dat ging helemaal goed tot gisteren. Ik wilde een nieuwe theme downloaden, maar ong. op de helft van het downloaden crashte cydia. Toen was ik weer terug bij de homescreen. Ik ging weer terug naar cydia, maar daar kon hij geen package's laden, dus kon ik vrij weinig.
Ik wou mijn iPod rebooten via SBSettings, maar toen kwam er een waarschuwing van: Ga geen dingen doen terwijl cydia bezig is. Maar zo kon ik ook niets doen, dus hield ik de power-knop en de home-knop ingedrukt. Toen ik weer terug was bij de homescreen, ging ik naar cydia en daar was nog steeds het zelfde probleem.
Ik heb mijn iPod aan iTunes gelegd, en de iPod geprobeerd te herstellen. Hij kreeg gewoon het apple-logo en daaronder een balkje dat langzaam volloopt. bij ong 90% staat hij stil en daar is na 4 uur geen beweging in te krijgen. Ik heb de iPod nog een keertje geprobeerd te rebooten en te herstellen, maar kreeg hetzelfde probleem.

weet iemand mischien hoe ik hem weer aan de praat krijg, en anders of er dan nog garantie op zit? zo ja dan ga ik naar de mac-store.

greets en alvast bedankt,

Chris
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-03-11, 20:03
ipod123 ipod123 is offline
• iOS 4.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: ekeren
Berichten: 8
Standaard

de garantie is verlopen daaro jaibrake ik niet
__________________
ipod touch 1g r.i.p : 1/01/10
  #3  
Oud 30-03-11, 21:15
lorre851 lorre851 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 8
Standaard

Zet eerst je toestel uit door de home en powerknop tegelijk ingedrukt te houden tot het scherm knippert.

Probeer je iPod eens in DFU mode (in plaats van recovery) te zetten en dan alsnog te restoren met iTunes.
Reageren

Labels
ios 4.2.1, ipod 2g, vastlopen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Loopt vast na herstel joost_ iPhone algemeen 2 26-12-11 21:51
iPhone: iphone 4 loopt vast/vraagt x op x herstel iphone1994 Jailbreak 4 20-01-11 07:58
Iphone loopt vast tijdens controleren herstel mlzdus iPhone algemeen 0 19-10-10 22:52
Iphone 3G loopt vast na herstel Itunes Joa2002 iTunes 0 02-05-10 13:27
iPhone wit scherm, herstel loopt vast aeger iPhone algemeen 0 19-01-10 00:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:58.