//

Geen service/zoeken

Geen service/zoeken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) dan heb jij ergens anders last van dan mij Bij mij is ie denkik gewoon niet geunlocked.....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-05-11, 19:46
Patspeedy Patspeedy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 35
Standaard

dan heb jij ergens anders last van dan mij Bij mij is ie denkik gewoon niet geunlocked..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 23-05-11, 20:26
Patspeedy Patspeedy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 35
Standaard

Hmm.. Het blijkt dus dat mijn telefoon niet gesimlocked is.. Ik heb dus helemaal geen last daarvan?? Nu vraag ik me dus af: Hoe kan het dat ik de hele tijd geen service/heel ff snel bereik heb..?



edit: ik blijf niet opnieuw posten euhh... wat ik nu ga proberen is via SHSH blobs terug naar FW 4.1 te gaan. Ik zag via TinyUmberella dat ik daarvan de blobs heb, dusja.. Dan maar even proberen

Laatst gewijzigd door Patspeedy; 23-05-11 om 21:27.
  #23  
Oud 26-05-11, 16:53
Patspeedy Patspeedy is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 35
Standaard

Ropri, ik heb het gevonden! Tenminste.. tja het is maar een tijdelijke oplossing maar bij mij werkt het.. Ik las ergens dit:

1. Herstel alle netwerkinstellingen
2. Hij reboot automatisch
3. Zet GELIJK na de reboot je toestel in vliegtuigmodus
4. Schakel 3G in
5. Schakel Mobiele data in (laat Dataroaming uit)
6. Haal je toestel nu uit vliegtuigmodus

Hij gaat even zoeken, en dan heeft hij T-Mobile gevonden! Het nadeel is dat je 3G aan MOET! Wanneer je 3G uit zet heb je bijna gelijk erna geen verbinding meer.. Raar maar waar Voor normale gebruikers zal dit geen groot probleem zijn om 3G altijd aan te houden, maar voor mij is dat wel een probleem omdat ik prepaid heb.. Mijn kaartje is dus nogal snel leeg

Hopelijk zal dit voor meer mensen dan alleen mij helpen het "geen service" of "Zoeken.." probleem op te lossen Ik hoor het graag!
  #24  
Oud 30-05-11, 16:20
ropri ropri is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Den haag
Berichten: 59
Standaard

Ik heb ook al alles geprobeerd,en het werkt allemaal maar even.
In huis heb ik gewoon slecht of geen bereik en dat heb ik alleen met de 3gs
Ik zit er aan te denken om hem lekker weg te doen en een samsung te nemen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen service/zoeken provider na val Iphone 3gs jvanofferen iPhone algemeen 30 21-08-11 12:47
iPhone blijft zoeken ( geen service ) angelfromhell84 iPhone algemeen 7 11-01-11 13:48
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service nickster46 Jailbreak 13 29-11-10 11:29
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 19:27
t-mobile (geen service/no service) ebbe Odido (T-Mobile) 17 19-12-07 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:59.