dfu mode discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan mijn iphone 3gs niet in DFU-mode krijgen en kan daardoor ook niet jailbreaken met Redsnow. Bij de laatste stap krijg ik steeds het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dfu mode
Ik kan mijn iphone 3gs niet in DFU-mode krijgen en kan daardoor ook niet jailbreaken met Redsnow.
Bij de laatste stap krijg ik steeds het apple-logo te zien en start de iphone gewoon weer op. De iphone is eerder gejailbreakt geweest maar dat is ongedaan gemaakt door een latere update. Ik houd power-button 2 sec ingedrukt, daarna home en power 10 sec, laat power los voor ca, 15 sec. Krijg daarna Apple logo en de iphone start op. Iphone is al een keer volledig terug naar fabrieksinstellingen, maakt geen verschil. Ook met korter indrukken van power-button geen succes. Wat te doen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volg je exact de aanwijzingen vanuit redsn0w?
|
|||
|
|||
jazeker; ik volg alles netjes op.
|
|
||||
|
||||
Schakel je eerst de iPhone uit voor je aan de stappen begint?
|
|||
|
|||
Uiteraard!
|
|
|||
|
|||
misschien een stomme vraag.... maar just in case. Zijn je power en home button knop wel in orde?
|
|
|||
|
|||
Volgens mij werken die knoppen wel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
iPhone: dfu mode | eduardiphoneiphone93 | Jailbreak | 0 | 10-05-10 16:03 |
DFU Mode nu in 10.5.6 | unexist | Archief | 1 | 22-12-08 23:12 |
iPod touch: DFU mode | Miisha | Jailbreak | 9 | 30-08-08 07:07 |
iPhone: DFU mode | macgreek | Jailbreak | 11 | 21-07-08 00:39 |
|
|