3G cydia probleem loading maar wel wifi discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb even de zoekfunctie al gebruikt maar ik vind nog steeds geen oplossing : ik heb de iphone gejailbreakd met redsnow versie 4.2.1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G jailbreak met redsnow klein probleemke
hallo
ik heb even de zoekfunctie al gebruikt maar ik vind nog steeds geen oplossing : ik heb de iphone gejailbreakd met redsnow versie 4.2.1 so far so good : dan even ungelokt , ging ook vlot cydia ging ook vlot maar achter 2 pakketten geïnstalleerd te hebben kwam er bij het openen van cydia het volgende : -geen internet connectie (terwijl Wi-Fi opstaat) -dus geen sources en andere dingen meer -geen pakketten zichtbaar dus dacht ik , even rejailbreaken maar blijkbaar heeft ie nog altijd geen goesting De rest van de iphone werkt wel wie kan mij helpen Internet connectie is nu wel goed (paar keer laten zoeken achter een netwerkske) => unable to read sources?? Heb ondertussen geprobeerd met een Fix Cydia cache maar dat doet niet echt iets Redsnow versie redsn0w_win_0.9.6b6 restore iPhone1,2_4.2.1_8C148_Restore.ipsw wat moet ik veranderen? of welke versie moet ik gebruiken? groeten Martin Laatst gewijzigd door martasmultas; 05-08-11 om 13:39. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wel Wi-Fi verbinding maar geen internet?! | Matthijn2 | Wi-Fi | 10 | 01-07-11 00:54 |
Cydia App Wit Maar werkt wel! | Jinto | Jailbreak apps en thema's | 4 | 07-06-11 04:46 |
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft | cpc9280 | Wi-Fi | 3 | 10-03-10 20:38 |
gmail werkt wel op Wi-Fi maar niet op 3g | dennisiphone | Wi-Fi | 0 | 01-11-09 15:30 |
3.0: vind wel Wi-Fi maar werkt niet | tommehh | Wi-Fi | 15 | 28-06-09 19:37 |
|
|