iPad herstellen met behoud jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Momenteel ben ik in het bezit van een gejailbreakte Ipad 2 WIFI 16 GB. Gejailbreakt via jailbreakme.com op firmware 4.3.3. De iPad gaat echter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad herstellen met behoud jailbreak
Goedemiddag,
Momenteel ben ik in het bezit van een gejailbreakte Ipad 2 Wi-Fi 16 GB. Gejailbreakt via jailbreakme.com op firmware 4.3.3. De iPad gaat echter van eigenaar wisselen binnen de familie. Daarbij moet dus alle content en programma's van de iDevice worden gewist om hem zo op en top af te leveren bij de nieuwe eigenaar. Er is echter 1 belangrijke vereiste: De jailbreak moet worden gehandhaaft. Via de iPad zelf werkt dit niet, instellingen en dan alle inhoud en bestanden wissen is niet mogelijk. Na een volle nacht staat ie nog steeds aan het begin zonder ook maar iets te hebben gedaan. Het liefst doe ik dit alles via iTunes en dan shift + herstellen. Eerst naar 4.3.5 is geen optie aangezien daar geen jailbreak opties voor zijn. Firmware 4.3.3 moet dus eigenlijk behouden blijven. Ik heb helaas niet de persoonlijke handtekeningen opgeslagen van 4.3.3. Is dit mogelijk? Zo ja, wat zijn de te volgen stappen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
[FOUT]Je draait nu nog 4.3.3? Sla dan de SHSHs op met iFaith.[/FOUT]
Sorry, iFaith is niet geschikt voor de iPad 2. Helaas weet ik zo geen oplossing voor je.
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan. Laatst gewijzigd door wouter1981; 02-09-11 om 15:24. |
|
|||
|
|||
Jup ik draai inderdaad nog 4.3.3. De SHSH's van 4.3.5 kon ik opslaan, alles wat daarvoor ligt was niet mogelijk. Ik heb hiervoor iSHSHit gebruikt.
|
|
||||
|
||||
Wat je vraagt lukt niet.
Bij een herstel zal je 4.3.5 installeren en je jailbreak kwijt zijn. Zonder SHSH kan je NIET terug naar 4.3.3 |
|
|||
|
|||
Oke, maar ik lees net op iphoneclub dat je met iFaith je HUIDIGE SHSH kan opslaan. Dan is het probleem opgelost toch? Ik ga er eens mee aan de slag!
In ieder geval bedankt voor de snelle hulp! |
|
||||
|
||||
iFaith werkt op elk toestel behalve de iPad2. Staat ook in dat artikel ...
|
|
|||
|
|||
Aha dat is een beetje jammer dan. Er is dus geen andere mogelijkheid meer om mijn SHSH op te slaan van de huidige firmware?
Ik denk een vrij kansloze vraag, maar ik stel hem toch: Enig idee hoe de vorderingen zijn wat betreft een jailbreak voor 4.3.5 voor iPad2? |
|
||||
|
||||
De jailbreak is er wel. Alleen is ie tethered.
|
|
||||
|
||||
Geen enkele mogelijkheid om je SHSH op te slaan momenteel.
Daar kan alleen het dev-team op antwoorden ... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
iPad2 kan je niet jailbreaken na 4.3.3
|
|
||||
|
||||
Ah ok! Mijn fout. Assumption is the mother of all the f*ckups.
|
|
|||
|
|||
Oké dan. Niks aan te doen dus. Bedankt voor alle input in ieder geval!
|
|
|||
|
|||
alles handmatig verwijderen helpt wel eens ben je wel tijdje bezig maar het lukt wel heb dit zo ook al aantal keer gedaan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad upgrade van 3.1.3 naar 4.x met behoud jailbreak | Rob1982 | Jailbreak | 0 | 14-02-11 18:53 |
iPhone 3GS: herstellen met behoud unlock | konichiwa1 | Unlock | 9 | 27-12-10 20:02 |
iPhone: Upgraden naar iOS 4.2.1 met behoud jailbreak | iPhone4Robin | Jailbreak | 9 | 26-12-10 00:17 |
Upgrade met behoud jailbreak ? | firekid | Jailbreak | 3 | 23-11-10 16:14 |
iPhone: Gejailbreakte 3GS herstellen met behoud van baseband 04.26.98??? | tomtom100 | Jailbreak | 7 | 20-05-10 00:49 |
|
|