redsn0w 1.2.5: geen service discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Heb een iPhone 4 met ios 5.0.1 en baseband 01.59.00. Heb hem gejailbreakt en unlockt met ultrasn0w 1.2.5 maar hij geeft nog steeds geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
redsn0w 1.2.5: geen service
Hey,
Heb een iPhone 4 met ios 5.0.1 en baseband 01.59.00. Heb hem gejailbreakt en unlockt met ultrasn0w 1.2.5 maar hij geeft nog steeds geen service. Iemand gelijkaardig probleem al kunnen oplossen of heeft iemand een idee om dit probleem op te lossen? Grtz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oplossing
Ik heb me suf gezocht naar een oplossing voor ons probleem en zojuist gevonden! (bij mij werkte het in iedergeval)
Om de volgende mensen zoveel mogelijk te helpen zal ik het hieronder stap voor stap uitleggen. PROBLEEM: "geen service" na het jailbreaken met Redsn0w 0.9.10b4 SYMPTOMEN: toestel heeft ogenschijnlijk gezocht naar netwerk, maar "denkt" geen bereik te hebben. OPLOSSING STAP 1: doorloop het jailbreakproces opnieuw met Redsn0w 0.9.10b4 eenmaal aanbeland bij het schermpje waarbij je een aantal keuzes moet maken doormiddel van vinkjes beland je bij stap 2. STAP 2: vink het vakje "Install Cydia" UIT (staat standaard aangevinkt) en vink het vakje "Deactivate" AAN (staat standaard uitgevinkt) en vervolg het jailbreakproces. Hopelijk heb jij en de andere "ongelukkigen" hier wat aan. Bron |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie. Heb ook nog heel lang achter een oplossing gezocht en zowat alles geprobeert, maar jammer genoeg heeft bij mij niets geholpen. Ben uiteindelijk overgegaan tot het aankopen van een gevey sim, en hiermee lukte het uiteindelijk wel.
Als ik nog eens wat tijd vind, zal ik jou methode eens uitproberen, en het resultaat hier posten. Want zo'n gevey sim is behoorlijk irritant, je moet telkens het noodnummer bellen als je je gsm terug aanzet. In ieder geval al bedankt voor je reactie. |
|
|||
|
|||
Inderdaad veel van deze iphones hebben dit probleem. Omdat in ios 5.01 op een of andere manier activatie en unlock op of een van andere manier aan elkaar zijn gelinkt ! methode @Zenica levert in meeste gevallen goede resultaten op !
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: No Service ná Redsn0w 0.9.6rc8 - FW 4.2.1 (baseband 05.15.04) | DrummerSays | Unlock | 1 | 30-01-11 19:40 |
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service | nickster46 | Jailbreak | 13 | 29-11-10 11:29 |
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile | freediver007 | Unlock | 9 | 17-08-10 19:27 |
iPhone: Redsn0w maar geen cydia | maxzim | Jailbreak | 28 | 05-11-09 23:07 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|