Nieuwe unlockmethode met SAM ontdekt! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Vervalt je garantie ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vervalt je garantie ?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Vraag.
Werkt dit ook met de Canadese provider : Canada FIDO?
Zou iemand eens kunnen kijken of die er tussen staat in het lijstje. Bij voorbaat dank! |
|
|||
|
|||
Mijn IMSI nummer is steeds dezelfde. Ik selecteer by country and carrier (in mijn geval belgium en proximus), dan spoof ral sim to sam, dan manual en mijn IMSI nummer is nog steeds dezelfde...
Iemand ideetje? |
|
|||
|
|||
Works like a charm! Maar niet alle tutorials die op het internet te vinden zijn werken.
|
|
|||
|
|||
Werkt hier ook. Orange Spain.
|
|
|||
|
|||
Welke heb je gebruikt? Er is vooral nogal tegenstrijdige informatie omtrent welke provider je nu net moet invullen... diegene die je gaat gebruiken, of die waarop de iphone gelocked is..
|
|
||||
|
||||
Tweet van de maker...
"W/ new SAM you can unlock by putting in your original sim, click spoof under More Info, activate in iTunes, turn off SAM, activate again..." |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het kaartje wat je er in moet doen is het simkaartje dat je wil gaan gebruiken. |
|
|||
|
|||
Klopt. In de ene tutorial stond dat volledig verkeerd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb vanmiddag deze unlock methode geprobeerd, maar het werkte niet. Nu moet ik mijn iphone weer opnieuw activeren terwijl de jailbreak nog actief is. Is het mogelijk om mijn iphone met tethered jailbreak IOS 5.1 te herstellen naar de originele IOS 5.1 en dan weer opnieuw jailbreaken en hacktiveren? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Natuurlijk is dat mogelijk
|
|
|||
|
|||
Ik krijg dus de signal streepjes te zien, maar in itunes de melding dat de simkaart niet ondersteund wordt.
Ik vind de handleidingen nog steeds niet duidelijk genoeg. Ik lees dus dat je de originele sim niet nodig hebt, maar niet of ik moet beginnen met een simkaart in de telefoon, en welke.. Vaag, had voor de gein dan maar hactivate aangeklikt. En nog een keer deactivate enz. Nog maar eens aangesloten in itunes en het werkt! De video manier is degene die bij mij werkt. maar dan heb je dus wel de originele provider activatie sim nodig. Laatst gewijzigd door vondutchx; 22-04-12 om 23:22. |
|
|||
|
|||
Hoe kan je weten bij welke provider je iphone is gelocked?
|
|
|||
|
|||
Vreemd. Dat is wel een beetje de methode die Hamzah_akram hele tijd van de daken schreeuwde. Schijnt bij sommigen te werken en bij sommigen niet. Maar muscle nerd had hem toen gelijk op Fake list gezet...hmmm!
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Uiteindelijk heb ik op puur geluk dit geniale tooltje gevonden: iTools Nog genialer dan iFuntools. http://dl.dropbox.com/u/62748298/iTools2012.zip Bij details zie vervolgens je op welke provider de iPhone gelocked is. |
|
|||
|
|||
Hack werkt zeer goed op mijn iphone 4 v5.1 modem 4.12.01. idd verschilt de methode. In mijn geval had ik al een simlock (factory activated) vrije phone.
Zie Sam uitleg. SAM Description RW |
|
||||
|
||||
Wat valt er dan nog te unlocken als je al een simlockvrije iPhone hebt?
|
|||
|
|||
Zonder deze hack had ik geen network service na een Jailbreak
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|