Nieuwe unlockmethode met SAM ontdekt! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Juupkes Ik krijg de push notifications niet werkend. Eindelijk na 1,5 jaar wordt Facetime wel geactiveerd, maar kan ik er nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Wat moet ik doen als mijn iphone 4 gelockt is op AT&T en ik geen simkaart van AT&T heb, is er een oplossong zonder een simkaart te kopen via Ebay ??
/////////////////////////// Laatst gewijzigd door iphone1997; 26-04-12 om 18:32. |
|
|||
|
|||
Mensen, lees toch eens een keer. Ga een paar pagina's terug in dit topic en vind het antwoord op deze vraag die al 20x gesteld en beantwoord is. Ongelofelijk irritant. Sorry voor mijn frustratie!
|
|
|||
|
|||
Help! Revert lockdown to stock werkt niet meer bij mij
|
|
|||
|
|||
Sam unlocking is over. Apple heeft zijn servers gesloten voor deze bug.
Vanaf nu werkt het niet meer.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zo, dat is jammer zeg. Gelukkig heb ik me ticket gebackuped!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hen 1x de fout gemaakt en met een update op 02.10.04 gekomen. Me toestel heeft toen bijna een jaar in de kast gelegen omdat er geen unlock beschikbaar was. Totdat er een bekende sim imposter langskwam. Ik ben zo blij met deze unlock dat updaten voor mij echt niet belangrijk meer is. Als het moet blijf ik lekker op 5.0.1!
|
|
|||
|
|||
Heb hem gelukkig ook gebackuped.
Voor de mensen die nie zoveel geluk hadden is er nog dit: R-SIM IV For iphone 4 GSM unlock Now Supports iOS 5.1 with Modem Firmware up to 4.12.01 |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb eindelijk een Wildcardactivated iphone 3gs (vandaag rond 20 uur nog verkregen via SAM na veel proberen ....), maar ik kan nog niet telefoneren.
Zie ook http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...tml#post790122 Wat kan ik nu doen? |
|
|||
|
|||
SAM unlock methode is sinds gisteren onbruikbaar geworden! Wie zijn ticket heeft kan bellen voor die ene simkaartje! ...De zoektocht begint weer !
|
|||
|
|||
Ohhhhh wat jammer, ben ik net te laat! Balen zeg
|
|
|||
|
|||
Degene die dus nu met Sam toch kunnen bellen en sms'en blijven dat ook doen dan?
|
|
|||
|
|||
Als je die hack hebt dan zou ik maar voorzichtig zijn met updaten naar een nieuwe iOS versie. Synchroniseer voorlopig ook maar niet met iTunes, je weet maar nooit wat Apple met die, voor hun zeer vervelende, hack gaat doen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Had al eens een aanvraag gedaan en moest gewoon de iPhone aansluiten op iTunes maar kreeg een foutcode 3194. Hij werkt wel nog altijd nu.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik blijf vastzitten op iOS 4.3.5 met firmware 04.11.08. Kan nu wel met Sam verder maar zou toch graag firmware iOS 5 installeren. Vooral het untethered zou al super zijn. Want telkens opstarten als hij uitvalt aan de pc, dan ben je niet meer gerust als je met je iPhone op stap bent en geen pc bij de hand hebt. Kreeg van AT&T dat wegens veiligheidsredenen de iPhone niet kan unlockt worden??? Welke zijn dat dan wel. Wat bedoelen ze met een gratis unlock als het dan toch niet kan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|