Nieuwe unlockmethode met SAM ontdekt! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door scorpioking Kreeg van AT&T dat wegens veiligheidsredenen de iPhone niet kan unlockt worden??? Dat is een iPhone die als gestolen is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 mei 2012 om 19:47 ---------- Het kan toch niet gestolen ik heb die van mij gewoon gekocht vanuit een winkel en het zat nog in een doos.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb een imei unlock aangekocht, ben benieuwd.
|
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 4 V5 bb 04.12.01 ( lockt : o2 UK )
ik wil ook inlocken via sam maar dit lukt mij voor geen meter hij is gejailbreakt ik doe alles zoals er beschreven word bij carrier vul ik Vodafone in doe het precies zoals het beschreven staat sluit me iphone aan op itunes en hij geeft de melding : de simkaart in deze iphone wordt niet ondersteund ? kan iemand mij verhelpen of zeggen wat ik fout doe ? |
|
|||
|
|||
@ StiiYl. Als je de thread had doorgelezen dan wist je al dat deze Methode niet meer werkt!
Het was een bug op de server van Apple en die is inmiddels gedicht. Dus hoef je ook geen tijd aan te verspillen.
|
|||
|
|||
Bedankt (Y) das mooi minder prettig
|
|
|||
|
|||
En wat bij ifone die reeds geactiveerd is via sam?
Wordt het dan gedeactiveerd? |
|
|||
|
|||
@captain nguyen. Nee wordt niet gedeactiveerd. De unlock blijft werken voor die ene simkaart! Dus wel aan te raden om je lockdown op te slaan (zie eerdere berichten hoe je dat moet doen) voor het geval dat je de iphone restored of upgrade geeft.
|
|
|||
|
|||
Dan weet ik genoeg.
Ik heb de lockdown map backup gemaakt op mijn OSX86 via iFunbox. |
|
|||
|
|||
Ben je ff op vakantie en dan gebeurd er dit, helaas, had Sam gelijk op de iphone gezet maar bij het doorlezen van deze tread, blijkt dat Apple het gaatje gedicht heeft.
Laatst gewijzigd door XIII; 09-05-12 om 19:40. Reden: Opschonen |
|
|||
|
|||
Ik wil een iPhone 4 op eBay kopen met iOS 5.0.1 en baseband 04.11.08
Werkt SAM hier nog op? Of niet meer? |
|
||||
|
||||
Volgens eerdere berichten hier heeft Apple dat lek gedicht.
Het werkt dus alleen als de vorige eigenaar die methode heeft gebruikt en de juiste dingen voor jou heeft opgeslagen...
|
|||
|
|||
Dus baseband 04.11.08 is gewoon niet te unlocken?
Ik las ook iets over reactor. Werkt dat? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@Moderator. Dat klopt niet he ! Het werkt alleen voor 1 simkaart! Ook al is dus op de iphone de lockdown opgeslagen Dat is specifiek voor 1 simkaartje!! Zelfs als je eigen simkaart kapot gaat, is de lockdownfolder niet meer bruikbaar omdat elke simkaartje een unieke ICCID heeft.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Iemand een antwoord op mijn probleem: ik had een unlock via SAM. We gingen op reis en de simkaart ging kapot. Nu hebben we een nieuwe simkaart maar je raadt het al, geen service. Iemand een idee/oplossing?
Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Ja, de SAM-methode is geblokkeerd en dus kun je daar niets meer mee.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|