//

Nieuwe unlockmethode met SAM ontdekt!

Nieuwe unlockmethode met SAM ontdekt! discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door memrtn Ja, de SAM-methode is geblokkeerd en dus kun je daar niets meer mee. Ik heb dus terug een veel te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 21-05-12, 19:47
nivi nivi is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memrtn Bekijk bericht
Ja, de SAM-methode is geblokkeerd en dus kun je daar niets meer mee.
Ik heb dus terug een veel te dure ipod?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 21-05-12, 19:49
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Ligt eraan of je hebt geupdate ivm de baseband. Mocht je een baseband hebben die ultrasn0w nog gewoon ondersteund en je hebt je jailbreak, dan is er geen enkel probleem. Sowieso was deze SAM-methode slechts een tijdelijke flaw. Als je trouwens een AT&T-telefoon hebt kun je die laten unlocken.
  #143  
Oud 21-05-12, 19:57
nivi nivi is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memrtn Bekijk bericht
Ligt eraan of je hebt geupdate ivm de baseband. Mocht je een baseband hebben die ultrasn0w nog gewoon ondersteund en je hebt je jailbreak, dan is er geen enkel probleem. Sowieso was deze SAM-methode slechts een tijdelijke flaw. Als je trouwens een AT&T-telefoon hebt kun je die laten unlocken.
Ik ben precies een ferme leek als ik jouw uitleg lees. Nu goed, ik heb baseband 04.12.01. Het is ook een at&t telefoon maar ik heb indertijd gemaild om hem te unlocken maar ik kreeg een mail met ene hele uitleg om te melden dat het niet ging... En 150 euro betalen, tja, dat vind ik veel geld.
  #144  
Oud 21-05-12, 19:59
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Je moet ook niet mailen, maar even bellen via Skype. Kost je verder niets (alleen je moet wel beltegoed hebben voordat je een tollfree nummer kan bellen). Dan kunnen ze het wel voor je regelen namelijk. Je kunt namelijk niets met je iPhone 4 nu.
  #145  
Oud 21-05-12, 20:19
nivi nivi is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memrtn Bekijk bericht
Je moet ook niet mailen, maar even bellen via Skype. Kost je verder niets (alleen je moet wel beltegoed hebben voordat je een tollfree nummer kan bellen). Dan kunnen ze het wel voor je regelen namelijk. Je kunt namelijk niets met je iPhone 4 nu.
Ik moet een bon hebben en klant geweest zijn, maar ik heb geen van beide.
  #146  
Oud 21-05-12, 20:20
memrtn memrtn is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 41
Standaard

Klant hoef je niet te zijn geweest, ben ik namelijk zelf ook niet geweest en heb twee iPhone 4's weten te unlocken door even te bellen, maar wel de bon te faxen. Maar ik heb van andere mensen gehoord die inmiddels geen bon (meer) hadden, dat het ook gewoon is gelukt. Een paar keer proberen.
  #147  
Oud 21-05-12, 21:48
nivi nivi is offline
• iOS 5.1.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 9
Standaard

20' aan de telefoon om ze uiteindelijk hun standaardmailke te horen afzeggen.. Iemand at&t nummer die ik bij mijn Imei kan vermelden?
  #148  
Oud 01-07-12, 15:10
StiiYl StiiYl is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwijndrecht
Berichten: 38
Standaard

Nivi

ik heb precies het zelfde ik heb een iphone 4 gekocht op ebay en deze bleek gestolen te zijn in de UK de provider is o2 ik contact met hun opgenomen dat ik een gestolen telefoon heb gekocht zonder dat ik het wist ze sturen terug we mogen alleen informatie geven als je de 2 beveiliging vragen weet te beantwoorden ik heb nu dus ook een hele dure ipod op MP adverteert iemand met het unlock ervan wacht al 5 weken op de factory unlock
  #149  
Oud 01-07-12, 19:52
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StiiYl Bekijk bericht
Nivi

ik heb precies het zelfde ik heb een iphone 4 gekocht op ebay en deze bleek gestolen te zijn in de UK de provider is o2 ik contact met hun opgenomen dat ik een gestolen telefoon heb gekocht zonder dat ik het wist ze sturen terug we mogen alleen informatie geven als je de 2 beveiliging vragen weet te beantwoorden ik heb nu dus ook een hele dure ipod op MP adverteert iemand met het unlock ervan wacht al 5 weken op de factory unlock
Right.. Probeer een punten te gebruiken in je zinnen. Bijna geen touw aan vast te knopen.
  #150  
Oud 01-07-12, 21:08
StiiYl StiiYl is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwijndrecht
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jewcookie Bekijk bericht
Right.. Probeer een punten te gebruiken in je zinnen. Bijna geen touw aan vast te knopen.
Weet ik PUNT , nee was een grapje.
  #151  
Oud 22-09-12, 13:30
multiblade multiblade is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Ik heb succesvol SAM unlock weten te gebruiken in de korte periode dat het mogelijk was. Activation ticket veilig opgeslagen zodat het weer te hergebruiken zou zijn.

Nu iOS 6 uitgekomen is heb toch maar even gewacht met updaten totdat er een jailbreak beschikbaar was.

Net dus de iPhone 4 geüpdate naar iOS 6 en deze blijft gewoon werken, geen jailbreak nodig dus om het activation ticket terug te zetten. Na de update naar iOS 5.1.1 heb ik ook geen problemen gehad.

Kortom: mensen welke zo gelukkig waren met SAM te unlocken kunnen gewoon updaten zonder hun unlock te verliezen.
  #152  
Oud 22-09-12, 14:46
iphone1997's schermafbeelding
iphone1997 iphone1997 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 325
Standaard

Ik heb nu Sam unlock op mijn ios 5.0.1 maar ik heb het opgeslagen maar ik weet niet meer waar zou iemand hier weten waar ik het zou hebben opgeslagen. En er is nu ios 6 zou het kunnen dat ik bijvoorbeeld er komt morgen een jailbraik voor ios 6 ik download ios 6 ik zet er een jailbraik op mijn sam unlock is dan weg dus ik download sam op cydia en zet mijn opgeslagen activation ticket er terug op zou het gaan ?
__________________
///////////////////////////
  #153  
Oud 22-09-12, 14:48
multiblade multiblade is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Je bent nu met SAM geunlocked?
  #154  
Oud 22-09-12, 14:57
Jewcookie Jewcookie is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Goed om te horen dat het werkt, maar ik blijf nog wel ff op 5.1.1 tot er een goeie jailbreak is. Weersta de updatedrang en wacht gewoon even.

Als je makkelijk je activation ticket wil opslaan, download Cookie uit Cydia. Die backupped het naar een server.
  #155  
Oud 22-09-12, 18:11
multiblade multiblade is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 16
Standaard

Om je activatie ticket terug te zetten is een tetherd jailbreak voldoende. Eenmaal terug gezet heb je in feite geen jailbreak meer nodig. De unlock blijft bestaan. Daarom heb ik het ook nu pas geprobeerd.
  #156  
Oud 22-09-12, 22:56
iphone1997's schermafbeelding
iphone1997 iphone1997 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 325
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door multiblade Bekijk bericht
Je bent nu met SAM geunlocked?
Ja ik ben SamUnlocked ..

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 september 2012 om 21:56 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door multiblade Bekijk bericht
Om je activatie ticket terug te zetten is een tetherd jailbreak voldoende. Eenmaal terug gezet heb je in feite geen jailbreak meer nodig. De unlock blijft bestaan. Daarom heb ik het ook nu pas geprobeerd.
Hoe en met wat zet je het dan terug wat heb je nodig want ik ken niet zoveel van Samunlock
  #157  
Oud 08-10-12, 19:01
i.p.r.h. i.p.r.h. is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

Ik heb mijn iPhone 4 van AT&T ooit unlocked met SAM en was de activatietickets kwijt. Heb gisteren een IMEI unlock via eBay aangevraagd bij xxooz.
Dat was binnen 5 uur geregeld en koste mij ruim 9 dollar oftewel € 7,76 . Werkt perfect. Ik ben blij dat ik van het unlock gedoe verlost ben. Gewoon even op eBay zoeken naar xxooz.
  #158  
Oud 18-11-12, 02:08
Truckster Truckster is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door i.p.r.h. Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone 4 van AT&T ooit unlocked met SAM en was de activatietickets kwijt. Heb gisteren een IMEI unlock via eBay aangevraagd bij xxooz.
Dat was binnen 5 uur geregeld en koste mij ruim 9 dollar oftewel € 7,76 . Werkt perfect. Ik ben blij dat ik van het unlock gedoe verlost ben. Gewoon even op eBay zoeken naar xxooz.
Kun je een link geven van deze IMEI unlock, want bij mij geeft hij geen resultaat als ik xxooz zoek op EBAY?
  #159  
Oud 18-11-12, 15:37
i.p.r.h. i.p.r.h. is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

Ik kan 'm ook niet meer vinden maar als je op unlock iPhone zoekt op eBay kom je er toch veel tegen. Ik heb mijn iPhone inmiddels zonder problemen kunnen upgraden.
  #160  
Oud 18-11-12, 15:43
Truckster Truckster is offline
• iOS 6.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 31
Standaard

Klopt, maar ik vind het altijd prettig als ik een review heb van iemand bij wie het gelukt is. Er wordt heel veel aangeboden op dit gebeid met de meest uiteenlopende bedragen erbij. Heeft iemand ervaring met deze unlock methode? Contact | Absinthe Jailbreak.com
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.