Simlock/unlocking/geen service discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb recent een Iphone 4 gekocht(tweedehands) en ik krijg hem niet aan de praat, ik krijg geen service. Ik zit zelf bij Tele2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simlock/unlocking/geen service
Hallo,
Ik heb recent een Iphone 4 gekocht(tweedehands) en ik krijg hem niet aan de praat, ik krijg geen service. Ik zit zelf bij Tele2 en ik vermoed dat de vorige eigenaar bij KPN zat omdat die instellingen er op zaten. Ik heb al geprobeerd om de telefoon een half uur aan me pc te koppelen, geen resultaat. Ik heb geprobeerd te updaten naar 6.1.2, zonder succes. Ik heb geprobeerd alle instellingen te resetten, ook zonder succes. De telefoon draait momenteel op 5.1. Kan iemand mij hiermee helpen? ik zie ook dat sommige mensen kunnen checken welke provider hij is aangesloten of evt gesimlocked is, doormiddel van een imei nummer. Zou iemand die dat kan voor mij willen checken? Graag een oplossing, want KPN wil niet helpen hiermee en zegt dat hun telefoons zonder simlock verkocht worden en hij dus niet gesimlocked kan zijn. Alvast bedankt voor de moeite nemen om dit uberhaubt te lezen Matthijs :edit: De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund. Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart. Deze tekst verschijnt als ik hem aan itunes koppel en als ik hem wil updaten naar 6.1.2 dan krijg ik een foutmelding 6009. Laatst gewijzigd door MatthijsTange; 01-03-13 om 14:57. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Pm mij je imeinummer dan check ik de simlock voor je.
|
|
|||
|
|||
Ik heb je een pm gestuurd met een vraag over iphone 4 unlocken
Laatst gewijzigd door gewoondaarom; 15-03-13 om 19:38. Reden: prive |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: No Service / Geen service 4.1 iphone 3GS | frankon | Jailbreak | 8 | 10-10-12 18:27 |
Simlock Actief ?? Geen service ?? | m1chelle92 | Odido (T-Mobile) | 4 | 28-03-11 21:23 |
iPhone 3GS: Unlocking | Dlawa | Unlock | 2 | 30-10-10 20:00 |
Geen service steeds weer overnieuw en automatisch op "simlock" | Michiel93 | iPhone algemeen | 4 | 12-07-09 22:51 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|