//

Iphone 4s 6.1.3 - activatie etc problemen

Iphone 4s 6.1.3 - activatie etc problemen discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen! Ik heb daarstraks via iemand op 2dehands.be een iPhone 4S op de kop getikt. 16 gig, iOS 6.1.3. Het toestel is gesimlocked, dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-07-13, 18:48
Kult Kult is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 17
Unhappy Iphone 4s 6.1.3 - activatie etc problemen

Beste mensen!

Ik heb daarstraks via iemand op 2dehands.be een iPhone 4S op de kop getikt.
16 gig, iOS 6.1.3.

Het toestel is gesimlocked, dit wist ik ook toen ik hem kocht. In het verleden heb ik al meerdere toestellen gefixt, telkens na heeeel lang proberen enz, lukte het wel.

Dit maal niet.

Volgens het meisje waar ik hem kocht, is het een simlock van Orange France, met dus ios 6.1.3.
Dit kan best wel kloppen aangezien hij niet wil activeren met mijn eigen simkaart, ik krijg de melding dat enkel de simkaart van de

Nu is mijn vraag : is het überhaupt mogelijk om dit toestel zelf te gaan activeren/hacktivaten/unlocken/... eender wat ?
Kan ik hem niet gewoon downgraden naar iets lager, pakweg 6.0?

Of zijn de enige 2 opties dat ik het via zo'n website laat doen voor pakweg 50 eur (wat ik er eigelijk echt niet aan wil spenderen nog)
OF een simkaartje bestellen op ebay, van de originele provider? (wat dan normaal Orange FR zou zijn, ik heb reeds een pm gestuurd om hier achter te komen)

En stel dat ik zo'n orange fr kaartje koop en zo activeer, kan ik dan na de activatie de iphone gewoon gebruiken zoals dat hij simlockvrij zou zijn ? of hoe zit dit juist?

Ik hoop nog steeds dat ik (eventueel langs een grote omweg) de iphone zelf werkende kan krijgen, zonder extra kosten. Kan iemand me goed nieuws brengen?

Alvast hartelijk dank voor jullie hulp!!
Grts
K
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-07-13, 18:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kult Bekijk bericht
Nu is mijn vraag : is het überhaupt mogelijk om dit toestel zelf te gaan activeren/hacktivaten/unlocken/... eender wat ?
Kan ik hem niet gewoon downgraden naar iets lager, pakweg 6.0?
Dat is allemaal gewoon onmogelijk met een iPhone 4S, helaas. Alleen een IMEI-unlock gaat hier werken. Voor Orange France kost die pakweg 129,99$.
  #3  
Oud 05-07-13, 19:02
Kult Kult is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat is allemaal gewoon onmogelijk met een iPhone 4S, helaas. Alleen een IMEI-unlock gaat hier werken. Voor Orange France kost die pakweg 129,99$.
ok... wat een tegenvaller niet dat ik twijfel aan je kennis hoor maar kunnen er anderen dit bevestigen?


En wat met een orange frankrijk simkaartje?
eentje als deze

Grts!
  #4  
Oud 05-07-13, 19:07
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kult Bekijk bericht
En wat met een orange frankrijk simkaartje?
Met zo'n prepaid kaartje kan je een iPhone met een Orange France SIM-lock activeren en dat was het dan. Na de activatie heeft de iPhone nog steeds een SIM-lock.
  #5  
Oud 05-07-13, 20:31
Kult Kult is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 17
Standaard

dohhh. wat een gigantische bummer. Dus ofwel veel geld in steken ofwel ... terug doorverkopen? Niemand met een beter idee ?
  #6  
Oud 05-07-13, 20:32
t2krambo t2krambo is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 168
Standaard

Er is geen andere mogelijkheid.
  #7  
Oud 05-07-13, 21:24
Kult Kult is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t2krambo Bekijk bericht
Er is geen andere mogelijkheid.
Ja ik stel me in de eerste plek nog wel de vraag , hoe dat al die websites dat dan klaarspelen? Het feit dat zij het kunnen na betaling van een hoog bedrag, is toch teken dat het technisch perfect mogelijk is? Die imei unlock.
Is dit dan niet gewoon een lucratief handeltje dat de mensen met die kennis, zo geheim mogelijk houden ?

het is toch simpelweg overdreven van een iphone te kopen en dan nog eens 140 eur te moeten gaan opleggen om hem nog maar werkende te krijgen...
  #8  
Oud 05-07-13, 21:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kult Bekijk bericht
het is toch simpelweg overdreven van een iphone te kopen en dan nog eens 140 eur te moeten gaan opleggen om hem nog maar werkende te krijgen...
Hoe dat allemaal in zijn werk gaat met zo'n IMEI-unlock is al vaker beschreven op dit forum. Het is dan ook niet nodig omdat nog eens allemaal te gaan herhalen.

iPhones met een SIM-lock zijn meestal gesubsidieerde iPhones, zogezegd "gratis" of tegen een kleine betaling gekregen bij een abonnement. Na afloop van het contact kunnen die dingen soms gratis vrijgemaakt worden, soms ook niet.

Het is ook simpelweg niet verstandig om een iPhone met een SIM-lock te kopen. Op het eerste zicht is het misschien een koopje, uiteindelijk dan toch niet.

Succes verder
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met SIM activatie iPhone 4 sanderz96 iPhone algemeen 5 08-02-13 20:58
iOS Developer Program Activatie Problemen! jhut Ontwikkelen voor iOS 6 14-12-11 12:15
Windows: Itunes 10 geeft activatie server problemen? haagsegoof iTunes 6 09-09-10 21:30
Itunes 10 geeft activatie server problemen? bernard6666 iTunes 1 05-09-10 11:07
Iphone 4 activatie problemen Blacktree iPhone algemeen 5 03-08-10 09:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:51.