Unlock, maar geen provider bekend discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 4S, maar ik heb geen idee van welke provider hij afkomstig is. Ik weet niet of iemand kan nakijken van welke ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Unlock, maar geen provider bekend
Ik heb een iPhone 4S, maar ik heb geen idee van welke provider hij afkomstig is. Ik weet niet of iemand kan nakijken van welke provider hij afkomstig is.
Daarna zal deze telefoon geunlockt moeten worden, als iemand een manier weet, dan hoor ik het graag. Bijvoorbaat dank. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
pm mij het imeinummer uit de telefoon.
niet van de simtray of de doos. druk op het eerste scherm op het rondje met de i erin. |
|
|||
|
|||
Senna22
PM gestuurd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zie de provider maar geen signaalbars op iphone 4 | Cityhunter | iPhone algemeen | 5 | 26-09-11 10:46 |
iPhone: Van 4.2.1 naar 4.3.3 maar nu geen provider meer? | mca2 | Jailbreak | 3 | 24-07-11 19:38 |
iPhone 3G: iphone 3g unlock redsnow os 3.0...geen signaal provider meer | steefsteef | Unlock | 14 | 29-08-09 00:53 |
Provider Vodafone maar geen bereik in het buitenland | ndl | Internet in buitenland (roaming) | 9 | 02-05-08 20:32 |
|
|