[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch Dit is mijn probleem: http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/i...tml#post147027 Heb zojuist mijn sim kaart eruit gehaald en mijn iphone in recovery gezet om vervolgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik ben het volgens deze website aan het doen
alle bestanden die je nodig hebt staan erbij is voor mij de eerste keer met de pwnage tool hiervoor ziphone gebruikt ben benieuwd..... The Joshua Tree: Pwnage 2.0 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb 't zelfde probleem met 'no firmware bundle found' heb 1.1.4, 2.0 en 2.0 custom geprobeerd maar dan zegt ie 'Wrong firmware bundle selected' ben nu via iTunes de 2.0 aan 't downloaden, vind 't een beetje raar, ik ga straks de originele locatie van iTunes firmware bestand opzoeken, daarna kopieer ik het bestand en kijk ik of ie 't via een andere locatie ook laad.
In principe hoef je alleen maar te pwnen , en daarna custom_restore , that's it ? Heb hiervoor alleen ziphone gebruikt.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@macfreaker
hoe kan je 2.0 downloaden in Itunes zonder mijn iphone te updaten |
|
|||
|
|||
Op mijn MBP (intel) met Leopard opent het programma zonder problemen, misschien is googlen naar dit probleem? (ik heb het vroeger ook met andere programma's gehad).
Anyway ik ga er ook aan beginnen. |
|
||||
|
||||
Je krijgt de mogelijk om te updaten of te downloaden en dan gewoon voor downloaden kiezen. Zo is het bij mij vorige week toch gegaan.Anders downloaden van de link hier gegeven in begin van topic.
|
|
|||
|
|||
Ook ik was enigszins verward door alle informatie in dit topic, maar ik heb uiteindelijk gewoon de volgende procedure gehanteerd en had binnen 10 minuten een iPhone 2.0:
1. Start telefoon in DFU mode 2. Restore firmware met de custom firmware die je hier in het intro kunt vinden. Je hebt dan een maagdelijke 2.0 iPhone 3. iTunes zal je vragen of je een nieuwe iPhone hebt of een bestaande; kies voor het laatste en je backup (data, etc.) wordt teruggezet. Fantastisch werk van die jongen van het iPhone Dev Team!!! groet Rob |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik ben er achter dat hij niet echt pwnd pwnage 2.0. De echt pwn zit in de custom fw. Als je Heb je de iphone eerdergepwnd nee kiest dan hoef je je iphone alleen in dfu te zetten. Daarna restoren met je custom FW
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Ik heb een pging gedaan mijn met iPlus 2 geunlockte iPhone the pwnen... alles leek goed te gaan, heb via itunes de custom firmware geladen... en nu is mijn telefoon niet meer geactiveerd! Hoe nu verder gaan?? Please help...
MacPro(2010) / MacMini (2009) / MacBook Pro 15" (2009) / Airport Extreme / Airport Express / iPhone 4 32GB (UK) / iPad Wi-Fi 64GB Laatst gewijzigd door JamFish; 20-07-08 om 12:08. Reden: Blond momentje... |
|
|||
|
|||
Nu krijg 'No bootloader 3.9 found' ik heb ze toch echt op me mac staan..
edit: kreeg de optie; zoeken via internet; NEE; browse op computer; JA en dat werkt. Laatst gewijzigd door Wiebertje; 20-07-08 om 11:46. |
|
||||
|
||||
Dit is bij mij het geval: https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post147027
Ik weet nu wel wat ik fout heb gedaan. Ik heb bij de restore gekozen voor de officiele 2.0 software en niet voor de custom. Maar als ik hem nu weer in de recovery zet om het te restoren naar de Custom firmware geeft itunes een foutmelding. Wat moet ik doen!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarna worden deze gecopieerd naar een vaste locatie zodat die altijd teruggevonden worden. Laatst gewijzigd door macfreaker; 20-07-08 om 11:47. |
|
|||
|
|||
pwanage
OK even helemaal want ik ben niet zo technisch: mijn g2 heeft 1.1.4, ik zit op een mac. Ik heb de laatste iTunes geinstalleerd. Pwanage gedownload.
iPhone niet aangesloten. Als ik pwanage start krijg ik de melding 'kan firmware bundel niet vinden'. Heb vervolgens 2.0 ipsw gedownload. Nog steeds dezelfde mededeling. Na browsen en openen geeft pwanage de melding 'wrong software bundle selected'. Ik doe iets niet goed, dus. Wie kan mij even in kinderlijk duidelijke stapjes vertellen wat ik moet doen? Daaaaaaank! MArcel |
|
|||
|
|||
O, OKe bedankt dat is wel mooi dat je dat niet telkens opnieuw hoeft te doen, ag jah als 't maar 1 x keer goed gaat dan ben ik blij met 2.0
iPhone 1.1.4 aangesloten op iTunes 7.7; FOUTMELDING AGAIN: FAILED TO GGET IN FUKING DFU MODUS ... :S Laatst gewijzigd door Wiebertje; 20-07-08 om 11:57. |
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|