[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ow nee vast niet maar kon m niet vinden....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ow nee vast niet maar kon m niet vinden.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat duurt dat syncen gruwelijk lang met 2.0 i.c.m. iTunes 7.7....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en edit: Het is hier ook gelukt op de pc, bedankt!!! Laatst gewijzigd door xefuzion; 20-07-08 om 06:39. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg nadat ik mn iphone hersteld heb met de custom firmware het connect to itunes plaatje op mn iphone te zien.
Wat doe ik fout? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan.
Maar ik denk dat ik het al weet. had bij de Pwnage tool als antwoord gegeven dat ik een legit iPhone user was. denk dat ik dat niet had moeten doen, dus ben nu nieuwe aan het maken en dan nog een keer proberen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
goedemorgen allemaal, Ik zal net zoals jullie moe zijn na een nacht bezig te zijn geweest. Ik zit met het volgende and correct me if im wrong...
Had mijn iphone ge update naar 2.0 en de Pwnage tool gebruikt maar krijg de fout melding No bootlader v3.9 file found. Kunnen jullie mij vertellen wat ik fout doe? Het leek zo makkelijk........ |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bootloader 4.6 Als je lid bent van modmyifone zou je het kunnen downloaden, maar verder weet ik ook niet waar je het moet plaatsen. |
|
|||
|
|||
Ik heb er totaal geen verstand van en ben helemaal nieuw in dat pwnen, maar kan ik mischien ergens mn phone 3g laten pwnen??? en dan nog een vraagje, ik heb nu een iphone 3g gewoon van t-mobile, als ik em dan heb gepwned kan ik dan zodra installer 4.0 uitkomt er deze op installeren? of werkt het niet zo? alvast bedankt!!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dankjewel
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar is het dus niet nodig om te pwgen, ik heb de costum firmware van Michael binnen en wanneer ik erop klik word itunes geopend, wat is dan de volgende stap als je deze procedure wilt testen ?
@ Administrator Korte nacht gehad zo te zien Laatst gewijzigd door Chrisvdd; 20-07-08 om 08:29. |
|
||||
|
||||
Werkt hier ook prima.
DE beste verbetering tot nu toe is dat mijnpostbank.nl weer werkt edit, nog even de stappen (als je het zelf wilt doen): 1- download de Apple versie van de 2.0 firmware (in iTunes) 2- download de 3.9 & 4.6 bootloaderfiles (zie begin van de post voor een link) 3- start Pwnage en genereer de ipsw 4- zet je iPhone in DFU-mode en verbind m 5- start iTunes en shift-click / alt-click (MAC) op herstel --> en zoek de net gemaakte firmware op 6- voila: klaar Het programma "ownt" de iPhone voor je, had zelf de ziPhone unlock gebruikt, dus verder nooit gePwnd. Het is weer ff spannend, maar het werkt prima Laatst gewijzigd door matthijst; 20-07-08 om 08:43. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Prima update hier. Het pakket gedownload van demonoid (blij dat ze terug zijn). Apple's Firmware en bootloaders (alles bij elkaar). Pwnage 2.0 gebruikt om custom FW te maken (je kunt ook die van Michael gebruiken). Restore vanuit iTunes 7.7, iPhone in DFU-mode en de rest ging vanzelf. iTunes vraagt zelf of je de back-up wilt terug zetten. Foto's, agenda's alles staat er meteen weer in.
Iets waar ik op zat te wachten is het onderscheid in agenda's (prive/werk) wat nu gelukkig ook in de iphone zo werkt! Hulde aan het Dev Team voor de snelle realisatie van de tool Hulde aan iPhoneclub.nl voor het snelle nieuws! Hulde aan Apple voor zo'n mooi telefoontje! |
|
|||
|
|||
Helaas krijg ik Pwnagetool 2.0 niet aan het werken .
Het icoontje blijft maar op en neer springen om daarna te stoppen met werken, het icoontje blijft wel in mijn dock staan maar het heeft geen driehoekje eronder en start ook totaal niet op. Ik ben niet de enige met dit probleem: PwnageTool 2.0 - Bouncing icon thread - Mac Forums Iemand een oplossing? |
|
|||
|
|||
Ik had per ongeluk Fw 2.0 al ge-installeerd kan ik nu de custum versie installeren? En zo ja hoe?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|