[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het voor de 2de keer geprobeert via itunes met de aangepaste custom firmware van Michael en blijf de foutmelding krijgen via itunes: er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik heb het voor de 2de keer geprobeert via itunes met de aangepaste custom firmware van Michael en blijf de foutmelding krijgen via itunes: er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (6)!!
kan iemand mij hier nog in verder helpen aub? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Jup lekker lege iPhone hier maar wel op 2.0
Michael thanks voor de CF. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zie drie posts boven je
|
|
|||
|
|||
]Wohoo! het werkt,
Voor diegene die diezelfde fout kregen als ik (error 6 in Itunes) je zit dan in de verkeerde recovery (DFU) mode. Voor de juiste moet je juist geen connect to itunes afbeelding zien, dan werkt het wel. hmm..ik denk dat het te maken heeft dat wanneer je kiest voor 'are you al legit iphone user (..)' hij (pwn) een andere spsw aanmaakt...wanneer je deze 'foute' probeert te laten herstellen via i-tunes krijg je de 'fout 6' melding. Ik heb de ipsw weggegooit en en nieuwe aangemaakt waarbij ik 'no' heb ingevuld....voila hij werkt nu! Groetjes Indro |
|
|||
|
|||
@michael
Ik weet 100% zeker dat ik nooit heb gepwnd.. Ik had er nog een fw van vóór dat de eerste pwnage tool uberhaupt uit kwam.. Ik heb NIET hoeven pwnen met deze custom firmware! |
|
||||
|
||||
Wel lastig MAC en Windhoos (Michaels CF) door elkaar heen.
|
|
|||
|
|||
Het werkt hier prima! Nu op naar Installer 4.0!
|
|
|||
|
|||
Michael, ben achtergekomen hoe de .zip probleem te omzeilen, maar nu kan ik je aangepaste ipsw niet meer downloaden want geen premium user van Rapidshare. Kan jij of iemand svp op een mirror zetten?
Dank alvast. |
|
||||
|
||||
Mensen ik ga morgen een goeie tut schrijven voor zowel win als mac Nu een beetje laat voor
Installer 4 ja dat zou echt leuk zijn maar cydia is ook een hele goeie
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Zeker is Cydia een goede....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb nml ook even geklooit voordat ik er achter kwam dat ik nog op 7.5 zat |
|
|||
|
|||
ok dit lukt mij, geen error 6 meer maar wel 1600?
enig idee, zag daarnet ook iemand met dat probleem maar geen antwoord gevonden Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mail werkt ook niet bij btw.
Apps uit de srore kan ik ook niet installen. Hij geeft aan dat ik niet de rechten heb. Vista btw. Laatst gewijzigd door Hunter; 20-07-08 om 04:31. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit had ik ook. Ik heb openssh geinstalleerd via Cydia en daarna ingelogd. De rechten op /var/mobile/Library/Mail en /var/mobile/Library/Mail/Accounts.plist stonden niet goed. De eigenaar is root, terwijl dit mobile moet zijn. Om dit te wijzigen doe je als user mobile een "su -". Het wachtwoord voor zowel mobile als root is "alpine". Daarna kan je de rechten corrigeren met:
chmod mobile /var/mobile/Library/Mail/Accounts.plist chmod mobile /var/mobile/Library/Mail Laatst gewijzigd door 123456; 20-07-08 om 04:35. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mail doet het bij mij wel? Ik heb net mijn e-mail gecheckt en wat mailtjes doorgelezen om te testen of het werkte. En dat deed het.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Update 3: If you get Error 1600 from iTunes, try: mkdir “~/Library/iTunes/Device Support” ; if that directory already exists, remove any files in it. Then re-run PwnageTool. |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|