[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door CasaMan Een update van mijn kant.. Ik heb mijn telefoon nooit gepwnd.. Ik heb een custom firmware gemaakt.. Ik heb mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Pwnd Pwnage Tool 2.0 niet automatisch?
|
|
|
|||
|
|||
lijkt me niet dat dat een probleem is ..
|
|
|||
|
|||
moet ik dan eerst gewoon de firmware van michael op mijn iphone installeren en dan de tool runnen?
mijn iphone is in 2.0 en werkt prima (franse legale unlock) en wil hem enkel jailbreaken... zijn dat de te volgen stappen dan? eerst custom firmware installeren en dan pwnage tool gebruiken? thx |
|
||||
|
||||
Je hebt een keuze als je al gepwnd bent in 114 hoef je niet nog eens te pwnen Maar ben je nog niet gepwnd dan moet je je iphone pwnen Maar dat is simpel. Volg de instructies klaar
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
volgens mij checkt bootneuter welke bootloader en baseband je hebt; als je al 4.6 hebt zal hij hem niet opnieuw flashen... someone correct me if i'm wrong.
|
|
||||
|
||||
thanks Michael, alles ging goed maar kan Installer er niet op ipv Cydia ?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
michael top custom ik heb hem er nu op staan zonder problemen nog ff baseband flashen en dan spelen maar.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb alles op default laten staan. Alleen de custom logotjes uitgevinkt.
Je hoeft niet alle opties aan te vinken want je loopt er doorheen telkens als je op de pijl onderin klikt. Die opties is alleen een snelkeuze. |
|
||||
|
||||
Moet er voor jou Custom nog eerst een bepaalde bootloader gekozen worden via Bootneuter?
iPhone 1.1.4 unlocked jailbroken. |
|
|||
|
|||
Na het gebruik van onderstaande ipsw ging alles goed.. Pwnage maakt misschien altijd een goede firmware aan. Bootneuter ging net automatisch aan de slag en nu zit ik op 2.0! Doe de restore dus altijd een keer of 3/4 als je problemen hebt.
RapidShare Webhosting + Webspace |
|
||||
|
||||
SSh werkt en dat vind ik persoonlijk heel fijn
|
|
||||
|
||||
Michael, die custom restore die jij net hebt gemaakt met welk tool moet ik deze openen, ben een windows gebruiker!!
is het met winpwn en zoja welk versie ervan er zijn er verscheidenen!! alvast bedankt |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mag ik m'n iPhone ook via ZiPhone in DFU zetten? want krijg em handmatig nooit erin.. :/
|
|
|||
|
|||
Mail crasht
Alles ging prima, 2.0 staat erop en so far bijna alles zonder problemen, alleen.... mail-app crasht! zowel met Wi-Fi als met edge....
Iemand enig idee hoe dit te fixen? Thanks! L |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|