[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Otto Wijnen Wauw, heren, complimenten voor de (nachtelijke) betrokkenheid. Net nog een poging gedaan volgens de instructie en wederom kijkt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
B1: dat zeg ik toch
B2: wat zeg je? Drommels drommels en nog eens drommels!
|
|||
|
|||
eindelijk zit ik er ook in.. ff snel mijn profiel veranderen.
nu ff een mac zoeken voor mijn 3g want moet anders nog 4maanden wachten om hem te gebruiken... owjah als iemand fouten krijgt van er heeft zich een onbekende fout voorgedaan en je hebt op dat moment itunes 7.6 of lager download dan de nieuwste itunes om 1.20 te restoren dus met 7.6 of lager doe je 1.1.4 restoren en dan met itunes 7.7 2.0 restoren ik weet niet of er iemand al achter was gekomen maar heb sinds zondag zitten puzzelen en maandag werd ik gek en gisteren nog gekker en vandaag ben ik 1 uur voor dat ik naar me werk ben gegaan erop zitten knutselen en eindelijk gelukt Laatst gewijzigd door superaapiej; 23-07-08 om 07:34. |
|
|||
|
|||
Dev Team en Michael bedankt
Alles in 1 keer gelukt van 1.1.3 naar 2.0. Backup terug gezet en alles werkt zoals het moet. Toppie! Bedankt! |
|
||||
|
||||
Na enig twijfelen, toch de sprong gewaagd. Uiteindelijk heeft de nieuwsgierigheid toch gewonnen. Vandaag overgegaan van 114 naar 2.0, met de custom firmware van Michael onze super mod.
Werkt als een zonnetje. Geen rare foutmeldingen, na de bootneuter direct draaien. Thanx to all. Originele iphone 114, winpown. Laatst gewijzigd door xanderrijken; 23-07-08 om 13:03. |
|
||||
|
||||
Vandaag is het dan eindelijk gelukt, collega had haar macbook pro mee en dit werkt meteen perfect. Straks weer alles eropzetten en dan weer fijn aan de gang met de iphone!!
|
|
|||
|
|||
Traag als stront na Pwnge
'oude' iphone met Pwnge van nieuw systeem voorzien. Werkte perfect met handleiding van deze site. Dank daarvoor.
De iPhone is nu echt vreselijk traag. Het typen van één letter duurt ongeveer tien tellen. Het grappige is dat je snel kan typen, maar dat de verwerking ervan heel langzaam gaat. Zo langzaam dat je een wachtwoord na het typen kunt lezen, voordat de letters door stippen vervangen worden. Oh ja, en het ding gaat elk moment in de slaapstand. Oplossingen? Laatst gewijzigd door jeex; 23-07-08 om 17:36. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik neem aan dat je firmware 2.0 hebt op je iPhone 2G ? dan gewoon opnieuw pwnen... |
|
|||
|
|||
thx michael! en iphone club tis weer helemaal gelukt een vriend van me wou ook een 2.0 iphone was binnen 20 mins klaar thx!
|
|
||||
|
||||
als ik mijn iphone via Windows (opnieuw) pwn, Krijg ik de door Micheal (op mac) gemaakte custom firmware 2.0.
Zit er dan ook in die firmware installer of andere apps die je bij winpwn 1.1.4 wel kon/moest selecteren zoals OpenSSH of BSD subsystem?? |
|
||||
|
||||
Zoek functie even gebruiken. Maar er zit geen installer in wel Cydia. Maar veel apps werken niet op 2.0 vanwege de fw structuur. Maar worden herschreven op dit moment. In de appstore zitten ook veel apps die in de installer stonden, sommige gratis en anders betalen
|
|
||||
|
||||
in mijn ogen zit er alles bij wat je nodig hebt... zo niet staat er altijd cydia op om dingen alsnog te installeren
|
|
||||
|
||||
Vanmiddag de upgrade naar 2.0 gewaagd, sindsdien last van dat iphone zonder reden reboot, bij het openen van een appstore app.
Valt me al op dat het in een specifiek geval gebeurd dus denk een bug in het progje Laatst gewijzigd door xanderrijken; 23-07-08 om 21:45. |
|
|||
|
|||
@Michael
Ben je al tegengekomen dat zowel Wi-Fi als Bluetooth niet meer werken na installeren FW 2.0? Ik overweeg om weer te downgraden naar 1.1.4 want dit is k.. Thanks voor de reply.. Jacco edit: ik zie dat ik ZiPhoneWin-2.5c gebruikt heb voor de hack. Ik heb gelezen dat dit problemen kan geven. Gaf het niet, maar nu wel sinds de 2.0. Kan het er mee te maken hebben?? Laatst gewijzigd door jreversma; 23-07-08 om 22:14. |
|
|||
|
|||
ik ben al een stapverder...
nu heb ik het volgende probleem: als ik mijn proximus sim in de iphone steek dat zegt itunes dat deze simkaart niet wordt ondersteund.. als de O2 sim wordt gebruikt krijg het scherm om te starten.. weet iemand iets meer? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je zeker weten de custom gebruikt om te restoren. En wat zie je call to emergency? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dan zit je op de gewone 2.0 en moet je eerst downgraden naar 114 kan je over lezen in dit topic https://forum.iculture.nl/f14/i...r-1-1-4-a.html
|
|
|||
|
|||
@michael
Ik heb de harde reset gebruikt (aan/uit + home knop ingedrukt houden) maar ik nog steeds Wi-Fi en bluetooth niet aanzetten (grijs in het instellingen menu). Zucht.. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|