//

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie)

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Nilles via de handleiding om naar 2.0 te updaten en unlocken heb ik de bootloaders gedownload. Dit RAR bestand geeft bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1081  
Oud 22-07-08, 13:09
Guest-20201108204737
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nilles Bekijk bericht
via de handleiding om naar 2.0 te updaten en unlocken heb ik de bootloaders gedownload. Dit RAR bestand geeft bij mij (OSX 10.5) een foutmelding. Ik krijg wel een map met 2 bootloader bestanden maar weet niet of deze nu beschadigd zijn of niet.

Iemand een oplossing?
Misschien de bootloaders ergens als zip te vinden?


MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
RapidShare: Easy Filehosting

Zijn de 2 links die ik heb.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1082  
Oud 22-07-08, 13:46
defoer defoer is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 7
Standaard Fout codes

even een reactie op de foutcodes
na veel gezweet de volgende oplossing gevonden

zodra display van je iphone continue de Iphone usb stekker en itunes logo weergeeft of bij het instaleren er continue codes als 6 / 20 / 16xx etc voor bij komen heb ik het volgende gedaan

Tool Ibrick gedownload en opgestart .. in de het scherm staan twee opties . Kies de optie die er voor zorgt dat je Iphone scherm groen oplicht dit is de optie op de iphone in restore mode te krijgen .
ISPW file downloaden van Micheal en via itunes 7.7 herstel / shift de file selecteren na 10 minuten werkte mijn iphone op 2.0 .
Volgens mij staat de iphone software locked als je continue op de display een usb stekker en itunes symbool krijgt . Ibrick zorgt voor het opheffen van de vast gelopen software .

ik hoop dat dit ander ook kan helpen
  #1083  
Oud 22-07-08, 13:54
Nilles Nilles is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 312
Standaard

Bij het opstarten van het Pwnagetool geeft ie aan de ispw files niet te vinden. Bij het selecteren van de customversie krijg ik een fout.
Bij het selecteren van de versie van Apple krijg ik daarna niet de vraag voor het selecteren van de bootloader zoals in de handleiding staat.
Ik krijg eerst de vraag of ik iets op mijn desktop wil zetten (dit staat pas later in de handleiding).
  #1084  
Oud 22-07-08, 13:56
BelgianBull BelgianBull is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Antwerpen, België
Berichten: 70
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door defoer Bekijk bericht
even een reactie op de foutcodes
na veel gezweet de volgende oplossing gevonden

zodra display van je iphone continue de Iphone usb stekker en itunes logo weergeeft of bij het instaleren er continue codes als 6 / 20 / 16xx etc voor bij komen heb ik het volgende gedaan

Tool Ibrick gedownload en opgestart .. in de het scherm staan twee opties . Kies de optie die er voor zorgt dat je Iphone scherm groen oplicht dit is de optie op de iphone in restore mode te krijgen .
ISPW file downloaden van Micheal en via itunes 7.7 herstel / shift de file selecteren na 10 minuten werkte mijn iphone op 2.0 .
Volgens mij staat de iphone software locked als je continue op de display een usb stekker en itunes symbool krijgt . Ibrick zorgt voor het opheffen van de vast gelopen software .

ik hoop dat dit ander ook kan helpen
Zoiets moet zeker in de wiki of handleiding komen... Nu moeten mensen downgraden naar 114 wat veel werk is (itunes 7.7 => 7.5 => 7.7, pwnage 1 dan pwnage 2, baseband unlock, enz.)
  #1085  
Oud 22-07-08, 14:25
leoplasman leoplasman is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 1
Standaard Ibrick

Kan iemand mij vertellen waar ik de tool Ibrick kan downloaden?
  #1086  
Oud 22-07-08, 14:49
prammen prammen is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 1
Standaard

Ik kreeg steeds een error 1403 in Itunes op het moment dat ik via de SHIFT knop actie het custom firmware bestand wilde laden.

De oplossing in mijn geval was het opheffen van beveiliging op het bestand na het downloaden. Klik rechts op het bestand ---> kies eigenschappen ----> klik onderaan op "Blokkering opheffen".

Probeer nu opnieuw de firmware te laden. Suc6.

Voorbeeld:
  #1087  
Oud 22-07-08, 15:32
james_breda james_breda is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rbrt Bekijk bericht
Ik heb OpenSSH geinstalleerd via cydia en dan inloggen.

vervolgens typ je:

chown -R mobile:mobile /private/var/mobile

en mail.app werkt bij mij weer.
Helemaal Briljant! Werkt als een #####
  #1088  
Oud 22-07-08, 15:54
basvanoort basvanoort is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door defoer Bekijk bericht
even een reactie op de foutcodes
na veel gezweet de volgende oplossing gevonden

zodra display van je iphone continue de Iphone usb stekker en itunes logo weergeeft of bij het instaleren er continue codes als 6 / 20 / 16xx etc voor bij komen heb ik het volgende gedaan

Tool Ibrick gedownload en opgestart .. in de het scherm staan twee opties . Kies de optie die er voor zorgt dat je Iphone scherm groen oplicht dit is de optie op de iphone in restore mode te krijgen .
ISPW file downloaden van Micheal en via itunes 7.7 herstel / shift de file selecteren na 10 minuten werkte mijn iphone op 2.0 .
Volgens mij staat de iphone software locked als je continue op de display een usb stekker en itunes symbool krijgt . Ibrick zorgt voor het opheffen van de vast gelopen software .

ik hoop dat dit ander ook kan helpen
ibrick zegt dat mijn iPhone niet aangesloten is. Terwijl die toch echt aan m'n usb hangt.
Is er een alternatief voor ibrick op OSX?
  #1089  
Oud 22-07-08, 16:14
basvanoort basvanoort is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard

Help! mijn iphone blijft overgaan van het Apple logo naar het scherm met de USB en itunes logo's. iBrick ziet em niet en Liberty+ ook niet.
Ik heb net Itunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat hielp ook niet.
In iTunes krijg ik foutmelding 6 als ik een firmware probeer te installeren.
Volgens andere reacties moest ik met Liberty+ en iBrick aan de slag maar die zien em allebei niet.
  #1090  
Oud 22-07-08, 16:24
jreversma jreversma is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard

Dag,

Klopt het dat ik nog niemand over bluetooth heb 'gehoord' na overgestapt te zijn op FW2.0? Die van mij werkt namelijk niet meer, evenals Wi-Fi by the way.. Alvast bedankt voor de reacties..

Groet,
Jacco
  #1091  
Oud 22-07-08, 16:38
defoer defoer is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 7
Standaard Ibrick

Ibrick kan je hier vandaan halen

[FONT=Helv][SIZE=2]iPhone Downloads | iBrickr v0.91


[/SIZE][/FONT]
  #1092  
Oud 22-07-08, 16:41
raytje18 raytje18 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: heerhugowaard
Berichten: 37
Standaard upgrade naar 2.0

hallo,
Ik heb op mijn iphone 1.1.4 zitten en heb er nu 2.0 opgezet.Alles leek goed te gaan maar nu zegt i dat alleen de orginele sim erin kan.op me scherm van mijn iphone zie ik alleen een usb stekkertje en het itunes symbool.Wat kan ik doen?
  #1093  
Oud 22-07-08, 17:09
snielstie snielstie is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basvanoort Bekijk bericht
Help! mijn iphone blijft overgaan van het Apple logo naar het scherm met de USB en itunes logo's. iBrick ziet em niet en Liberty+ ook niet.
Ik heb net Itunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat hielp ook niet.
In iTunes krijg ik foutmelding 6 als ik een firmware probeer te installeren.
Volgens andere reacties moest ik met Liberty+ en iBrick aan de slag maar die zien em allebei niet.
hier heb ik dus ook last van, kan iemand "ons" helpen?
  #1094  
Oud 22-07-08, 19:03
basvanoort basvanoort is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard

Ben nu iets verder. Probeer nu na een herstel actie van iTunes met Liberty+ mijn iphone 1.1.4 te unlocken. Maar Liberty+ blijft heel lang hangen op de melding "Entering recovery mode..." Heeft iemand hier ervaring mee en een oplossing voor?
  #1095  
Oud 22-07-08, 19:07
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basvanoort Bekijk bericht
Ben nu iets verder. Probeer nu na een herstel actie van iTunes met Liberty+ mijn iphone 1.1.4 te unlocken. Maar Liberty+ blijft heel lang hangen op de melding "Entering recovery mode..." Heeft iemand hier ervaring mee en een oplossing voor?
Bas waarom zet je niet de custom 2.0 erop? Zet hem wel even handmatig in recovery en zorg dat je itunes 7.7 hebt
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #1096  
Oud 22-07-08, 19:10
basvanoort basvanoort is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard

Graag! Maar tot nu toe loopt dat steeds mis.
Recovery: 10 seconden ding met power en home en dan met home ingedrukt met USB aansluiten? Of was dat de UDF? Ik ben het spoor ff bijster...
  #1097  
Oud 22-07-08, 19:16
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Dat is de DFU Recovery is uitzetten je iPhone en van de kabel halen weer aan de kabel hangen met je vinger op de homeknop. Dan zie je ituneslogo en de kabel. Dan herstellen met 2.0 custom. Vergeet niet je vinger eerst op de altknop te zetten en dan herstel Dan browsen naar de custom 2.0
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basvanoort Bekijk bericht
Graag! Maar tot nu toe loopt dat steeds mis.
Recovery: 10 seconden ding met power en home en dan met home ingedrukt met USB aansluiten? Of was dat de UDF? Ik ben het spoor ff bijster...
  #1098  
Oud 22-07-08, 19:20
basvanoort basvanoort is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 24
Standaard

Dan krijg ik weer de foutmelding dat die niet hersteld kan worden en dat er een zich een onbekende fout heeft voorgedaan (6).
Wat nu?
Ik kom hier steeds op terug. Ook na het verwijderen en weer installeren van iTunes
  #1099  
Oud 22-07-08, 19:25
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door basvanoort Bekijk bericht
Dan krijg ik weer de foutmelding dat die niet hersteld kan worden en dat er een zich een onbekende fout heeft voorgedaan (6).
Wat nu?
Ik kom hier steeds op terug. Ook na het verwijderen en weer installeren van iTunes
Maar waarschijnlijk staat je iPhone dan nog in 2.0 en zul je eerst moeten downgraden naar 114 https://forum.iculture.nl/f14/i...r-1-1-4-a.html
  #1100  
Oud 22-07-08, 19:42
terrorsource terrorsource is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 86
Standaard

ik heb een mirror online gebracht aangezien rapidshare down was..

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

succes
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 02:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 10:56
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Jailbreak 283 20-11-08 18:08
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 454 20-11-08 17:22
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Jailbreak 110 15-10-08 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:45.