[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mhoutman het grote moment is bijna aangebroken ik lees toch vooral over errors bij degene die nog niet eerder een pwnage ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat schept ruimte
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even een vraag... Als ik de Iphone in de Restore mode heb en ik ga naar ITunes kan ik nergens herstellen of bijwerken. Ik krijg een melding dat iTunes moet zoeken op de iTunes server. Dan kan ik "zoeken" en "annuleren". Als ik op zoeken klik maakt hij verbinding met internet (kan dus niet zelf een locatie aangeven) en als ik annuleer dan vind ik links in het rijdtje "Bibliotheek" "Store" en "Afspeellijsten" geen "Apparaten" terug waar normaal de iPhone tussen staat. Iemand enig idee wat ik fout doe?
Iedereen praat over shift knop ingedrukt houden en op "herstellen" klikken... maar dat kan ik dat nergens... Ik probeer om problemen te voorkomen me aan de handleiding te houden die custom firmware erop zetten zonder de iphone in recovery mode zetten lijkt me geen goede optie toch...? Laatst gewijzigd door Gydo S; 21-07-08 om 19:27. Reden: Voortaan Edit-knop gebruiken s.v.p. |
|
|||
|
|||
Korte vraag over de ananas: ik heb twee restore bestanden, een van mezelf (gemaakt met Pwnage) en een van Michael de iPhone-held.
In mijn eigen bestand zit die nare ananas waarmee ik mijn iPhone heb hersteld. Kan ik mijn iPhone opnieuw in DFU zetten en via de restore van Michael mijn iPhone herstellen zonder die ananas? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben hier een beetje nieuw ik las altijd het forum zonder lid te zijn, maar ik had een iPhone die met ziPhone was unlocked met 1.1.4 en toen heb ik een restore gedaan van 1.1.4 dat ie weer schoon was. toen heb ik een restore gedaan met de custom 2.0 en nu zie ik een pineaple logo maar hij is nogsteeds locked.
Ik krijg de iPhone trouwens ook niet in DFU in Pwnage tool. Wat moet ik doen om het toch voor elkaar te krijgen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
BTW... ik heb gewoon Shift-Update gedrukt, de CFW geselecteerd en toen ging alles goed. Hoef je niet met DFU te zeuren, maar het geeft wel het zelfde resultaat.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zie (vind ik) veel Mac gebruikers in de prolemen komen doordat ze zelf een custom fw proberen te braaien, als je niet alle goede opties selecteerd gaat het dan mis. Suc6, Frans |
|
||||
|
||||
Ja maar waarschijnlijk staan er nu meer mappen in je iPhone dan je wilt dat is het nadeel van updaten. Restoren is echt beter.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes
|
|||
|
|||
Thx Michael Ga ik de jouwe ff gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Ik kan op een of andere manier ook niet meer in recovery komen.
Check de screens: http://home.kpnplanet.nl/~fam.bartels@kpnplanet.nl/afbeelding%202.png http://home.kpnplanet.nl/~fam.bartels@kpnplanet.nl/afbeelding%203.png |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door vriesfde; 21-07-08 om 20:30. Reden: spelling |
|
|||
|
|||
nee nee, ik heb de firmware van hier gedownload het was een rapidshare link.
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het de tweede keer allemaal vloeiend gegaan, het enige wat ik mis had gedaan de eerste keer, was "_custom" vergeten verwijderen uit de bestandsnaam, misschien zijn er mensen die dit ook vergeten zijn waarbij het mislukt? (zou mss in de handleiding kunnen komen?)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
maar heeft iemand een manier dat ik toch weer terug kan komen naar een 1.1.4 of wat dan ook dat ik het opnieuw kan proberen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Trouwen, van hier (iPhoneclub) kan je geen firmware downloaden, als dat zo was was de site allang uit de lucht gehaald. Mischien dat Michael weet waarom 'zijn' custom met een pineapple opstart? |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|