[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Het werkt prima!!! Enige uitdaging die ik heb gekregen is het installeren van applicaties via iTunes en dan syncen naar de iPhone. Daar krijg ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Het werkt prima!!! Enige uitdaging die ik heb gekregen is het installeren van applicaties via iTunes en dan syncen naar de iPhone. Daar krijg ik continue foutmelding terwijl als ik de appz direct uit de appstore wil halen alles prima gaat.
|
|
|
|||
|
|||
Op Modmyiphone.com zag ik de aanbeveling dit bestand met Firefox te downloaden. De instellingen van die browser staan automatisch al goed.
|
|
|||
|
|||
Heb de handleiding helemaal gedaan. Maar werkt dus nogsteeds niet.
https://forum.iculture.nl/f14/i...e_handleiding? Kan ik niet gewoon mijn Iphone downgraden naar 1.4 ipv 2.0 Is daar geen tool van. Iemand enig idee?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
moet ik de AT&T kaart in mijn iPhone steken bij het upgraden naar dat windows paketje 2.0 van michael ?
of mag ik gewoon mijn Mobistar kaartje erin laten... |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk versie 2.0 te gebruiken zonder dat ik eerst terug moet naar 1.1.4? Dit krijg ik namelijk niet voor elkaar. Ik had mijn iphone in eerste instantie unlocked via Ziphone.
|
|
|||
|
|||
Daar ben ik toch wel het langst mee bezig geweest om dat goed te krijgen. Bij mij stond hij standaard op IMAP, terwijl ik altijd POP gebruik. Misschien heb ik daar overheen gekeken. Maar uiteindelijk is me gelukt na een 'Reset Network Settings' onderaan 'General' van de 'Settings', gevolgd door verwijderen van het Account in "Settings -> Mail, etc. en daarna compleet nieuw aanmaken van het Mail-Account.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone gebracht naar 2.0 jammer genoeg niet mijn gegevens teruggezet.
Ik dacht dat ik dan ging herstellen of zo. Nu ben ik mijn foto's kwijt Weet iemand waar de reservekopie zich bevind in de finder, of een andere manier om mijn foto's terug te krijgen?? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
foutmelding Pwnage 2.1
Ik probeer een firmware te maken met Pwnage 2.1 maar ik krijg steeds de melding : 'sry, i haz Fail!
Weet iemand waar dit aan kan liggen? |
|
||||
|
||||
heb je de bootloaders wel geselecteerd?
|
|
|||
|
|||
zeker. Hij gaat ook wel vrolijk aan de slag.
Maar na het invoeren van mijn admin wachtwoord en nog wat wachten gaat het toch mis. |
|
|||
|
|||
tja ik had mijn foto's niet overgebracht naar iphoto. Ik heb het dus over de fotos die ik met mijn iphone heb gemaakt.
|
|
||||
|
||||
@Bas Doet de "simple mode" het wel gewoon, of kapt die er ook mee?
|
|
|||
|
|||
Dit is in simple mode
|
|
|||
|
|||
Ik ben er achter als je liberty plus gebruikt voor eerst 1.1.14 en de firmware hernoemt (de 2.0 firmware , "custom" weghalen) doet ie het prima.
|
|
|||
|
|||
hoi, ik had ook eerst ziphone gebruikt. Maar doormiddel van liberty plus te gebruiken (naar 1.1.14) en daarna de custom firmware te installeren ging het prima (wel custom uit de naam van de firmware halen)
|
|
|||
|
|||
Euuhh.. ja.
Ik ben een Pwnage newbee. Wat moet ik precies doen? |
|
||||
|
||||
hmm,
apart, je hebt de 1.2.0 restore aangeklikt, en beide bootloaders en hij faalt, dan durf ik het niet meer te zeggen, ik heb die problemen zelf niet gehad edit: waar de hell slaan die berichten van arkel99 op?????????? |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|