[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door vriesfde Volgens mij heeft Michael geen cutom fw gemaakt die opstart met een pineapple logo....of wel Michael? Trouwen, van hier (iPhoneclub) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is me niet gelukt om in de Pwnage Tool de iPhone zover te krijgen in DFU maar omdat hij al een ipsw had gemaakt had ik de iPhone wel in DFU gekregen buiten Pwnage Tool en toen die ipsw geladen werkte hij wel toen opende die automatisch bootneuter en zo ben ik er dus gekomen.
Of ik heb gewoon heel slecht het forum doorgenomen maar anway, nu sta ik bij iTunes en die vraagt of ik de reservekopie wil laden, kan dit? Dan ben ik van het hele drama af en ben ik weer helemaal gelukkig. |
|
||||
|
||||
@ Main Page - WinPwn
Server Down 07/21/08 Sorry the server was down for over 24 hours. I will be posting a real update in the next few hours. Stay tuned! |
|
||||
|
||||
Niet doen mail en edge/gprs problemen aanmelden als nieuwe iphone
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar zorgt deze reservekopie eigenlijk voor? Al je muziek, foto's kun je gewoon syncen. SMS terugplaatsen op de Iphone? |
|
||||
|
||||
Ik heb wel een backup teruggezet op firmware 2.0
Daarna zijn alle instellingen/sms/wekkers/Wi-Finetwerken/gepairde BT headsets weer terug Hier ging het prima, en ik heb geen problemen. Zou er niet aan moeten denken dat allemaal kwijt te zijn trouwens |
|
||||
|
||||
top, in 1 keer gelukt!
|
|
||||
|
||||
Dan heb je geluk. Bij velen leidt de back-up tot problemen met Mail.app en PGRS/Edge, vandaar het algemene advies om een nieuwe iPhone te maken.
|
||||
|
||||
I know, maar goed, ik vond het de moeite waard om te proberen Als het mislukte kon ik altijd nog ff restoren en de telefoon als nieuw aanmelden
En ik had geen e-mails in de backup staan, alleen account gegevens. |
|
||||
|
||||
Ook dit is eenvoudig op te lossen met de chown commando's. Ik zie geen probleem meer .....
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Het probleem was dat de Mail.app constant crashte, wat te maken heeft met rechten in de app die gebaseerd waren op 1.1.4. Maar bij sommigen was er geen probleem, ook mooi.
|
|
|||
|
|||
Ik heb al een aantal keren geprobeerd om m´n iPhone te upgraden naar 2.0 alleen ik krijg telkens error 5. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Van de eerste keer gelukt! Alles werkt ook !
|
|
|||
|
|||
Ik heb de custom firmware gedownload en volg de stappen die beschreven staan voor Windows op de eerste pagina. Dan gaat ie wel bezig met software installeren en als dat klaar is krijg ik een popup met error 5.
|
|
||||
|
||||
Oke Die hebben we nog niet gezien. Kan je misschien eens eerst restoren met 114 Kijken wat het oplevert Wel hier terugmelden dan wat het resultaat is.
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|