[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal hier ..pppfffffff wat heb ik gezweten met die upgrade hele phone naar de ***** emerengy call enz je kan terug met ziphone 3.0 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hey allemaal hier ..pppfffffff wat heb ik gezweten met die upgrade hele phone naar de ***** emerengy call enz je kan terug met ziphone 3.0 ben ik net achter hoop dat iemand er wat aan heb eerst dfu mode klikken in menu en dan do it all heb je in ieder geval je phone weer werkend )))))
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...gebruiken.html
|
|||
|
|||
@ Michael
Als ik 1.1.4 installeer dan krijg ik in iTunes foutmelding 6. En dan meteen het usb met iTunes logo op de iPhone. Ik kan em nu met Liberty+ niet meer 'zien' Wat nu? |
|
||||
|
||||
Je zit op 2.0 zoals ik al eerder zei en heb daar ook een link gegeven om te downgraden. Wel even het topic lezen!
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Heb die van mij dus per ongeluk geupgrade naar 2.0 waardoor deze nu niks meer doet. Krijg alleen nog het emergency scherm en verder niks. Kom ook niet in DFU mode, heb het al geprobeerd met ibrick, Liberty+ en ziphone, maar niks werkt. Heb het topic inmiddels al 10x door gegaan. Sta nu echt op het punt dat ding in de vuilnisbak te gooien.. Heeft er misschien nog iemand een oplossing? Iphone blijft nu trouwens ook rebooten....
|
|
|||
|
|||
Hi Alexus1307,
Volgens mij hebben we allebei exact hetzelfde probleem... Laten we elkaar op de hoogte houden als één van ons een stap verder is. Hulp is ook hier (nog steeds) welkom. Groetjes, Otto |
|
||||
|
||||
Lezen is een deugd mensen ook hier geld dat je eerst leest in deze topic naar een oplossing want ze worden echt ergens genoemd, gebruik ook de zoekfunctie eens. Bij meer vragen naar dingen die hier al benoemd worden in deze topic volgt een berisping. Voor jou geldt kijk eens hier https://forum.iculture.nl/f14/i...r-1-1-4-a.html
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hi Fresh,
Dank voor je reactie: echter is het probleem ook bij mij dat mijn iPhone niet meer wordt gezien door iLiberty. En daar krijg ik het best warm van... Zijn er alternatieven? Tx, Otto |
|
||||
|
||||
je kan hem toch keihard handmatig in recovery gooien (home en aan/uitknop etc. etc. ?) of ziet ei-tunes hem dan ook niet?
in het uiterste geval geef je hem gewoon aan mij joh
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zo simpel is een 2.0 downgrade niet, Sjowol.
Otto, ik heb het idee dat 2.0 nog op je iPhone staat. Je moet eerst terug naar 1.1.4, daarvoor heb je iTunes versie 7.5 nodig... |
|
||||
|
||||
naja ik heb nog wel een oude neukia liggen ergens... en het gaat er hier natuurlijk om dat hij hem in recovery mot krijgen toch freshemans?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
niet? is een mooie hoor
maar nog ff terug, puntje 2 is toch breng hem in recovery mode? en dat is toch wat hier niet lukt? of ben ik nou echt helemaal kreeezie? waar kunnen we overigens nog een itunes 7.5 binnentrekken? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier kan je 7.5 halen http://www.mydigitallife.info/2007/1...ternationally/ |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
daar ben ik mij terdege bewust van, het lijkt me alleen dat het probleem hier ligt in het "in recovery mode krijgen" ik quote:
Citaat:
wow wat is ifoneguide toch goed he fresh? (heb je weer een mooie post gemaakt gozaht!) |
|
||||
|
||||
Citaat:
En handmatig kan wel maar dan eerst wel 7.5 uit de ifoneguide halen |
|
|||
|
|||
Wauw, heren, complimenten voor de (nachtelijke) betrokkenheid. Net nog een poging gedaan volgens de instructie en wederom kijkt het scherm van iLiberty mij niet zo nozel aan: Geen van hokjes is aan te vinken: no device connected... :-( Nu dus bezig met 7.5 "binnen te trekken...". Dank alvast: i'll keep you posted!
Otto |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|