[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michael Naast de link naar rapidshare staat nog een link naar megaupload in post 1 Die had ik even niet gezien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Die had ik even niet gezien thanx, dit is zonder de devteam logo's (je weet wel de annanas e.d.).
|
|
|
||||
|
||||
Ja allebei apple logo
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Ik ben mijn iPhone nu aan het updaten naar 2.0 ben benieuwd
En inderdaad NO PROBLEM, updaten was a piece of cake. Ga nu even kijken in de AppStore Laatst gewijzigd door macmichel; 01-08-08 om 18:53. |
|
|||
|
|||
Ik wil zo meteen mijn iphone eindelijk gaan updaten naar 2.0 maar als ik mijn iphone in recovery mode ga zetten om hem te restoren moet mijn sim kaart dan uit de iphone zijn gehaald of maakt dat niets uit??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Is niet nodig gewoon in de recovery mode zetten druk zodra hij in de recoverymode zit en je gaat herstellen eerst op ALT en dan op herstellen. Je kan dan je eigen firmware kiezen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Antwoord op je vraag Ja |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist de update uitgevoerd en hij werkt prima, is er ook al nederlands talenpakket beschikbaar voor de 2.0??
"Michael bedankt voor het goede restore file" |
|
|||
|
|||
@Michael
Hi man, ten eerste thanx voor al je goede werk hier op het forum. You're a BIG help!! Nu heb ik toch een vraag aan je. Ik moest vanmorgen downgraden naar 1.1.4 na veel gek#t en gekloot is het dan eindelijk gelukt via iTunes 7.5 Daarna met iLiberty+ geunlocked en de bootloader weer op 3.9 gezet. Dit was de oorzaak van mijn probleem gister. Ik had opeens geen service meer van mijn provider (T-mobile) dus ik ging via bootneuter flashen naar 4.6. iPhone liep toen vast en had geen ontvangst,Wi-Fi en bleutooth meer. Nu heb ik weer een goed werkende 1.1.4 phone. Kan ik nu via iTunes direct jou custom firmware erop knallen? Of moet het via winpwn?? De phone is natuurlijk al geheel unlocked, jailbreaked e.d. Jou bootloader is 4.6 en ik ben bang dat ik dan weer het zelfde probleem krijg of is dat niet zo? Hoop dat je wat voor me kan doen. Is al opgelost! Laatst gewijzigd door Neosto; 02-08-08 om 18:06. Reden: zag door de bomen het bos niet meer, maar toch gevonden! |
|
|||
|
|||
heb het in expert mode geprobeerd , nu moet ik itunes opstarten, maar me iphone start niet meer op. hij is in dfu hoe krijg ik dat eruit
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
al iemand iets gehoord over de Installer 4?????
|
|
||||
|
||||
Misschien eens de zoek optie gebruiken of even googlen.
Linkje: blog.iphone-dev.org of anders hier op het forum: https://forum.iculture.nl/f1/al...eigenaren.html
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 03-08-08 om 17:23. |
|
|||
|
|||
Kom er niet uit
Hallo ik heb een iphone 1,1,4 8gb
En ik heb windows xp Ik wil hem omzetten naar 2.0 maar heb nu zoveel gelezen en dat ik het echt niet meer snap. Ik heb namelijk de bootloaders en PwnageTool_2.0.1 en de restore file maar de PwnageTool_2.0.1 is alleen maar een map met bestandjes. het zou toch 1 bestand zijn? Wat moet ik nu doen, ik ben radeloos |
|
|||
|
|||
Citaat:
Downloaden zich goed maar het werd geopend en had ik alleen een map met bestanden. |
|
|||
|
|||
Ik krijg de volgende melding als ik "browse for ISPW file" doe:
3-8-2008 17:43:38 - Unknown file: C:\Documents and Settings\Administrator\Bureaublad\Iphone\iPhone1_1_2[1].0_5A347_Custom_Restore.ipsw Wat nu ? Laatst gewijzigd door Bozzma; 03-08-08 om 18:48. |
|
||||
|
||||
even een vraag,
Ik heb zojuist onder windows de costum firmware van iphoneclub geinstaleerd, alles werkt, alleen iTunes geeft een melding met: "iTunes kan de inhoud van iphone ^1 niet lezen. Ga naar het tabblad om te herstellen etc etc." betekend dit dat de upgrade niet goed is gegaan? gr casper |
|
|||
|
|||
gelukt pfffffffff
alleen mijn telefoon nummers zijn weg en ik heb geprobeerd om het terug te zetten met itunes maar niet gekukt weet iemand hoe ik ze wel terug krijgt en bij 4 nummers in mijn favorieten zet hij er een streepje tussen weet iemand hoe dat weg moet |
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft dat te maken met de landinstellingen, dus taal naar NL zetten
|
|
|||
|
|||
Gelukt !
Yup, ik ben er ook.
Uiteindelijk Michaels bestandje gedownload, Iphone in de goede modus gezet (ding dus daadwerkelijk uitzetten, dan aansluiten op het laadsnoertje met de home knop ingedrukt.....). Vervolgens een herstel gedaan in Itunes. Bestandje opgezocht en draaien maar. Toen kwam Bootneuter tevoorschijn en werd de baseband geflashed. Uiteindelijk dus geen knop aangeraakt op de Iphone en na de opstart lijkt het allemaal gewoon te werken EDIT Yup, alles werkt prima ! /EDIT Laatst gewijzigd door Bozzma; 03-08-08 om 20:54. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|