[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Je moet wel iTunes 7.5 gebruiken, Carlito... ik ben nu terug naar itunes 7.5 en helaas doet hij nog steeds ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik ben nu terug naar itunes 7.5 en helaas doet hij nog steeds niks. Het scherm word zwart maar itunes herkent niks. Met iliberty+ knippert er wel dfu mode onderin, maar verder kan ik daar ook niks meer.. (ik mis nog steeds die mobile.device mappen, weet nog steeds niet of dat erg is???) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik draai windows XP met SP3. ik kreeg eerst de melding met itunes, nadat ik terug ging naar 7.5 dat het lit bestand door een nieuwere versie was geupdate (tot die tijd met 7.7 kon ik gewoon nog fw 2.0 updaten maar kreeg ik altijd een error code, daarom was ik dus terug gegaan naar 7.5) in een ander topic las ik dat je om het probleem met die .lit weg te halen , dat je mobile device bestanden moest weghalen en die .lit file hernoemen, dit heb ik dus gedaan. In itunes krijg ik sindsdien geen enkele melding, hij start gewoon op, maar ik krijg niet meer het standscherm in beeld als ik mijn iphone aanzet, dus ik ik kan ook niet herstellen drukken. Mijn iphone, gaat van het zwartebeeld af, als ik 20 sec start en home knop ingedrukt hou, dus tot ik de 2e keer usb hoor. Als ik hem daarna met beide knoppen indruk en usb tingelt (gaat de iphone op zwart) vervolgens laat ik dan de aan/uit knop los totdat ik een 2e ubs geluidje hoor, nu blijft de iphone zwart. Als ik mijn iphone op een andere usb aansluit zegt hij iets van USB iboot recovery ofzo, maar verder gebeurt ook hier weer niks. hoop dat het nu wat duidelijker is |
|
|||
|
|||
"nadat ik terug ging naar 7.5 dat het lit bestand door een nieuwere versie was geupdate".
Dit betekent dat je de map "iTunes" in "Mijn muziek" nog moet hernoemen, bijvoorbeeld naar "old iTunes". |
|
|||
|
|||
Citaat:
moet ik nu itunes opnieuw installeren? want zonder her-installatie herkent itunes nog steeds niks Ook na de installatie herkent hij niks (als ik trouwens niet de usb op de iphone zet, blijft hij telkens resetten, zwart beeld, appel, dan itunes stekker, dan weer zwart enz enz) Laatst gewijzigd door Carlito; 27-07-08 om 02:46. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Echter als ik mijn Iphone aanzet of probeer in DFU mode te komen (om te kunnen herstellen) lukt dat niet, want ik krijg nergens het Iphone menu of een popup dat ik wil herstellen of iets |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
DFU of Restore mode
Wie kan mij uit de droom helpen? Gisteren heb ik de custom 2.0 firmware van Michael geinstalleerd, gewoon vanuit de restore mode (usb kabel op het iphone scherm). Alles verliep vlot en zonder problemen.
Kennelijk is het in dit geval dus niet nodig om naar DFU mode te gaan. Begrijp ik het nu goed dat DFU mode alleen noodzakelijk is wanneer je met winpwn zelf een custom ipsw gaat maken ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Ok, bedankt nu is het helder.
Maar aangezien jouw custom 2.0 als een speer werkt, laat ik winpwn nog even voor wat het is. |
|
||||
|
||||
Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone
Bij het jailbreaken en/of unlocken van je iPhone kun je onverhoopt tegen een hele serie foutmeldingen aanlopen. Michael heeft de belangrijkste foutmeldingen en bijbehorende oplossingen op een rijtje gezet.
Lees verder over: Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone Tag: |
|
|||
|
|||
instalatie 2.0 firmware
Gisteren volgens de handleiding mijn Iphone voorzien van de nieuwe firmware 2.0. Gelukkig zonder problemen verlopen. Iphone werkt perfect.
Bedankt. |
|
|||
|
|||
Vandaag alles gedownload en voorbereid voor het updaten naar 2.0, echter blijf ik zitten met één vraag, ik weet dat het mogelijk is om na het updaten je oude sms, contactpersonen, instellingen enz weer terug te zetten, maar hoe moet dit? zoekfunctie gebruikt, kan niks vinden, neem aan dat ik de verkeerde zoektermen gebruik want zal wel een veelgestelde vraag zijn!
|
|
||||
|
||||
dat kan door je reservekopie terug te zetten iTunes. Dit geeft alleen weleens problemen met de Mail.app (hoewel daar inmiddels een fix voor is in Cydia).
|
|
|||
|
|||
Hoe maak je die backup zodat ik niet al mn smsjes verlies? en hoe zet ik die backup er dan weer op?
|
|
|||
|
|||
stappen pwnage handleiding
Ik volg de handleiding van pwnage tool 2.0,
nadat de firmware is geselecteerd gaat het programma direct aan de slag om de aangepaste versie te maken (van stap 6 naar stap 9). De stappen 7 en 8 (het selecteren van de bootloader) worden overgeslagen. Ik ga ervan uit dat dit niet goed is. Ik werk met een mac en heb een 8 gb USA iphone 1.2 fw |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 9 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 9 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|