//

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie)

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Je moet wel iTunes 7.5 gebruiken, Carlito... ik ben nu terug naar itunes 7.5 en helaas doet hij nog steeds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1241  
Oud 27-07-08, 01:23
Carlito Carlito is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Je moet wel iTunes 7.5 gebruiken, Carlito...

ik ben nu terug naar itunes 7.5 en helaas doet hij nog steeds niks.
Het scherm word zwart maar itunes herkent niks.
Met iliberty+ knippert er wel dfu mode onderin, maar verder kan ik daar ook niks meer..

(ik mis nog steeds die mobile.device mappen, weet nog steeds niet of dat erg is???)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1242  
Oud 27-07-08, 01:28
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk bericht
ik ben nu terug naar itunes 7.5 en helaas doet hij nog steeds niks.
Het scherm word zwart maar itunes herkent niks.
Met iliberty+ knippert er wel dfu mode onderin, maar verder kan ik daar ook niks meer..

(ik mis nog steeds die mobile.device mappen, weet nog steeds niet of dat erg is???)
Je haalt Mac en Windows dingen door elkaar. Ga even (in Windows) naar de map "Muziek" (Vista), of "Mijn muziek" (XP). Daarin staat een map die iTunes heet. Hernoem die naar "old iTunes" en probeer het daarna opnieuw. Geef alsjeblieft ook aan welke (fout)meldingen je krijgt van iTunes. Welke Windows versie heb je?
  #1243  
Oud 27-07-08, 01:35
Carlito Carlito is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Je haalt Mac en Windows dingen door elkaar. Ga even (in Windows) naar de map "Muziek" (Vista), of "Mijn muziek" (XP). Daarin staat een map die iTunes heet. Hernoem die naar "old iTunes" en probeer het daarna opnieuw. Geef alsjeblieft ook aan welke (fout)meldingen je krijgt van iTunes. Welke Windows versie heb je?


Ik draai windows XP met SP3.
ik kreeg eerst de melding met itunes, nadat ik terug ging naar 7.5 dat het lit bestand door een nieuwere versie was geupdate (tot die tijd met 7.7 kon ik gewoon nog fw 2.0 updaten maar kreeg ik altijd een error code, daarom was ik dus terug gegaan naar 7.5) in een ander topic las ik dat je om het probleem met die .lit weg te halen , dat je mobile device bestanden moest weghalen en die .lit file hernoemen, dit heb ik dus gedaan.

In itunes krijg ik sindsdien geen enkele melding, hij start gewoon op, maar ik krijg niet meer het standscherm in beeld als ik mijn iphone aanzet, dus ik ik kan ook niet herstellen drukken.

Mijn iphone, gaat van het zwartebeeld af, als ik 20 sec start en home knop ingedrukt hou, dus tot ik de 2e keer usb hoor. Als ik hem daarna met beide knoppen indruk en usb tingelt (gaat de iphone op zwart) vervolgens laat ik dan de aan/uit knop los totdat ik een 2e ubs geluidje hoor, nu blijft de iphone zwart. Als ik mijn iphone op een andere usb aansluit zegt hij iets van USB iboot recovery ofzo, maar verder gebeurt ook hier weer niks.

hoop dat het nu wat duidelijker is
  #1244  
Oud 27-07-08, 01:39
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

"nadat ik terug ging naar 7.5 dat het lit bestand door een nieuwere versie was geupdate".
Dit betekent dat je de map "iTunes" in "Mijn muziek" nog moet hernoemen, bijvoorbeeld naar "old iTunes".
  #1245  
Oud 27-07-08, 01:41
Carlito Carlito is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
"nadat ik terug ging naar 7.5 dat het lit bestand door een nieuwere versie was geupdate".
Dit betekent dat je de map "iTunes" in "Mijn muziek" nog moet hernoemen, bijvoorbeeld naar "old iTunes".
Dit heb ik na jouw berichtje direct gedaan.
moet ik nu itunes opnieuw installeren? want zonder her-installatie herkent itunes nog steeds niks

Ook na de installatie herkent hij niks (als ik trouwens niet de usb op de iphone zet, blijft hij telkens resetten, zwart beeld, appel, dan itunes stekker, dan weer zwart enz enz)

Laatst gewijzigd door Carlito; 27-07-08 om 01:46.
  #1246  
Oud 27-07-08, 01:46
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk bericht
Dit heb ik na jouw berichtje direct gedaan.
moet ik nu itunes opnieuw installeren? want zonder her-installatie herkent itunes nog steeds niks
Start iTunes 7.5 gewoon eens op zonder de iPhone aangesloten. Gaat dat wel? Het zou moeten werken, hoor.
  #1247  
Oud 27-07-08, 01:51
Carlito Carlito is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Start iTunes 7.5 gewoon eens op zonder de iPhone aangesloten. Gaat dat wel? Het zou moeten werken, hoor.
Itunes start ook op, ik kan gewoon de store zien en afspeellijsten en de bibliotheek. Ook als ik mijn ipod aansluit, krijg ik direct een ander scherm met info over mijn ipod, vanaf hier kan je een update doen en synchroniseren enzo.

Echter als ik mijn Iphone aanzet of probeer in DFU mode te komen (om te kunnen herstellen) lukt dat niet, want ik krijg nergens het Iphone menu of een popup dat ik wil herstellen of iets
  #1248  
Oud 27-07-08, 02:32
hellboysz's schermafbeelding
hellboysz hellboysz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Waarom wil je in dfu hellboysz?
ik had eerst jou custom erop gezet. Maar toe kwam winpwn en wilde ik mijn eigen custom erop zetten. Ik blijf gewoon spelen met dat ding vandaar! greets
__________________
pwned
  #1249  
Oud 27-07-08, 09:44
gemmelos's schermafbeelding
gemmelos gemmelos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Limburg
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Is bij 2.0 niet nodig.
bedoel je winpwn 2.0 ?
  #1250  
Oud 27-07-08, 10:10
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gemmelos Bekijk bericht
bedoel je winpwn 2.0 ?
Jep, die bedoel ik.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #1251  
Oud 27-07-08, 10:22
rteerlin rteerlin is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 18
Standaard DFU of Restore mode

Wie kan mij uit de droom helpen? Gisteren heb ik de custom 2.0 firmware van Michael geinstalleerd, gewoon vanuit de restore mode (usb kabel op het iphone scherm). Alles verliep vlot en zonder problemen.
Kennelijk is het in dit geval dus niet nodig om naar DFU mode te gaan.
Begrijp ik het nu goed dat DFU mode alleen noodzakelijk is wanneer je met winpwn zelf een custom ipsw gaat maken ?
  #1252  
Oud 27-07-08, 10:31
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rteerlin Bekijk bericht
Wie kan mij uit de droom helpen? Gisteren heb ik de custom 2.0 firmware van Michael geinstalleerd, gewoon vanuit de restore mode (usb kabel op het iphone scherm). Alles verliep vlot en zonder problemen.
Kennelijk is het in dit geval dus niet nodig om naar DFU mode te gaan.
Begrijp ik het nu goed dat DFU mode alleen noodzakelijk is wanneer je met winpwn zelf een custom ipsw gaat maken ?
Bij de laatste versie wel Maar je moet ook je iTunes pwnen door simpel op de ipwner te drukken de custom te zoeken en klaar
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #1253  
Oud 27-07-08, 11:03
rteerlin rteerlin is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 18
Standaard

Ok, bedankt nu is het helder.
Maar aangezien jouw custom 2.0 als een speer werkt, laat ik winpwn nog even voor wat het is.
  #1254  
Oud 27-07-08, 13:10
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Post Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone

Bij het jailbreaken en/of unlocken van je iPhone kun je onverhoopt tegen een hele serie foutmeldingen aanlopen. Michael heeft de belangrijkste foutmeldingen en bijbehorende oplossingen op een rijtje gezet.

Lees verder over: Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone

Tag:
  #1255  
Oud 27-07-08, 14:59
Iphone-jack Iphone-jack is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 4
Standaard instalatie 2.0 firmware

Gisteren volgens de handleiding mijn Iphone voorzien van de nieuwe firmware 2.0. Gelukkig zonder problemen verlopen. Iphone werkt perfect.

Bedankt.
  #1256  
Oud 27-07-08, 17:00
mahket mahket is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 5
Standaard

Vandaag alles gedownload en voorbereid voor het updaten naar 2.0, echter blijf ik zitten met één vraag, ik weet dat het mogelijk is om na het updaten je oude sms, contactpersonen, instellingen enz weer terug te zetten, maar hoe moet dit? zoekfunctie gebruikt, kan niks vinden, neem aan dat ik de verkeerde zoektermen gebruik want zal wel een veelgestelde vraag zijn!
  #1257  
Oud 27-07-08, 17:38
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

dat kan door je reservekopie terug te zetten iTunes. Dit geeft alleen weleens problemen met de Mail.app (hoewel daar inmiddels een fix voor is in Cydia).
  #1258  
Oud 27-07-08, 18:30
acamphuis acamphuis is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 6
Standaard

Hoe maak je die backup zodat ik niet al mn smsjes verlies? en hoe zet ik die backup er dan weer op?
  #1259  
Oud 28-07-08, 13:03
Franz Franz is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 22
Standaard stappen pwnage handleiding

Ik volg de handleiding van pwnage tool 2.0,
nadat de firmware is geselecteerd gaat het programma direct aan de slag om de aangepaste versie te maken (van stap 6 naar stap 9).
De stappen 7 en 8 (het selecteren van de bootloader) worden overgeslagen. Ik ga ervan uit dat dit niet goed is.

Ik werk met een mac en heb een 8 gb USA iphone 1.2 fw
  #1260  
Oud 28-07-08, 13:06
oscar oscar is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Franz Bekijk bericht
Ik volg de handleiding van pwnage tool 2.0,
nadat de firmware is geselecteerd gaat het programma direct aan de slag om de aangepaste versie te maken (van stap 6 naar stap 9).
De stappen 7 en 8 (het selecteren van de bootloader) worden overgeslagen. Ik ga ervan uit dat dit niet goed is.
Wanneer je de pwnage tool 2.0.1 (voor de mac) gebruikt, vind deze meestal automatisch de bootloaders en slaat dus deze stappen voor je over. Dit gaat dus helemaal goed, succes met je volgende stap!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 02:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 10:56
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Jailbreak 283 20-11-08 18:08
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 454 20-11-08 17:22
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Jailbreak 110 15-10-08 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:21.