[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben in het bezit van een Iphone 1G 1.14 welke ik eigenlijk wil upgraden naar 2.0. De iphone is geunlocked met Ziphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik ben in het bezit van een Iphone 1G 1.14 welke ik eigenlijk wil upgraden naar 2.0. De iphone is geunlocked met Ziphone en werkt (gelukkig) perfect. Ik ben hierdoor een beetje huiverig geworden wat te doen. Welke optie is voor mij het beste en kan ik veilig upgraden? Adviseren jullie de aangepaste firmware te installeren? Kortom wie geeft een twijfelkont goed advies? Sorry als dit een dubbele post is maar ik hik er al een tijdje tegen aan. Niels |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Met succes mijn iPhone omgezet naar 2.0
Door veel zoeken op dit forum ook voor "problemen" met sommige zaken een oplossing gevonden. Dank aan iedereen die zich inzet om iPhone gebruikers te helpen en voorzien van nieuwe dingen en handigheden!! Mijn complimenten. |
|
|||
|
|||
dus ik zou met pwnage me software kunnen upgraden naar 2.0 ook al heb ik een FW1.0.1 ?
|
|
||||
|
||||
Bij mij werk IPSW niet,
IPSW creation failed! Is hier een bugfix voor? ik gebruik winpwn 2.0.0.3 rc1 Mvg Laatst gewijzigd door Beaux; 04-08-08 om 17:39. |
|
||||
|
||||
Welke windows versie heb je?
heb je de laatste .net versie staan op je pc? |
|
||||
|
||||
Ik heb nu op een andere computer een ispw kunnen maken, maar nu komt itunes met 1604 error.
Wat ik ook probeer uit dfu mode te halen en in recovery mode te zetten. itunes blijft met 1604 error terug komen Was even rommelen maar het is gelukt. via deze website heb ik alles doorlopen: iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your 2.0 2G iPhone (Windows) en voor DFU mode heb ik deze website gebruikt: iClarified - iPhone - How to Put an iPhone Into DFU Mode Iedereen s6 met 2.0 Laatst gewijzigd door Michael; 04-08-08 om 22:01. |
|
|||
|
|||
Ik vind dit nogal kort door de bocht. In de eerste post staat dat er geen versie voor Windows beschikbaar is. Op de ene plek lees je dat je een custom firmware moet downloaden, elders weer dat je die via iTunes kan downloaden, er wordt verwezen naar boatloaders maar niet wat je er mee moet doen. Kortom, ik kan me de twijfel van iNiels wel aardig voorstellen....
|
|
||||
|
||||
Kijk dan even hier en lees de handleiding helemaal door voordat je begint: WinPwn 2.0 officieel gelanceerd - Pwnage en iPhone unlock voor Windows > Nieuws > iPhoneclub.nl
Meestens is het een kwestie van dingen door elkaar halen: je maakt bv. een custom firmware met PwnageTool of WinPwn (Windows), die je vervolgens restored via iTunes... om je eerste verwarring meteen even op te lossen. Na het lezen van de handleiding wijst het zich vanzelf.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Voor de Mac-ers is hier de Mac-handleiding: iPhone unlock: Handleiding iPhone firmware 2.0 unlock (iPhone 1.0 en iPhone 3G) > Artikel > iPhoneclub.nl
|
|
|||
|
|||
en gem genoeg staat helemaal onderaan in die link de handigste en best werkende windows oplossing...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is dat dezelfde handleiding... Heb nog 1.0.2 op me iphone staan en unlocked met 1 van de twee toen beschikbare software matige unlocks iemand enig idee of ik gewoon de Pwnage tool kan gebruiken om te unlocken? |
|
|||
|
|||
Hey!
Alles was gelukt, super makkelijk en snel gegaan! Daarna wat programma's via iTunes gekocht en erop gezet. Ging ook goed! Nu opeens een probleem: Dat ronddraaiende laad-symbooltje (weet niet hoe ik het moet noemen) staat nu in beeld, met zwarte achtergrond, en bovenin zie ik nog de grijze balk met signaal, en NL KPN en Wi-Fi enz... en dat blijft maar doorgaan. Ik heb de powerknop al heeel lang ingedrukt gehouden maar ik kan m'n iPhone niet uitzetten of opnieuw opstarten. Heeft iemand enig idee? Ik moet zo ergens heen en heb m'n telefoon eigenlijk hard nodig. Alvast bedankt! EDIT: Oh ja, het gekke is dat ik hem wel gewoon kan synchroniseren, je krijgt alleen niets in het scherm van je iPhone te zien. Die blijft zwart met dat ronddraaiende icoontje. EDIT: Ik heb de zoekfunctie in dit topic al gebruikt, en zag dat er nog iemand met die probleem was aan de eerste 2 regels te lezen, maar als ik erop klik dan kom ik op pagina 1 terecht, dus de link werkt niet via de zoekfunctie! Laatst gewijzigd door Marquez; 05-08-08 om 12:35. |
|
||||
|
||||
Reset hem door de home en sleep/wake knop ingedrukt te houden tot hij weer opstart?
|
|
||||
|
||||
Hallo iedereen,
Is er al een custom beschikbaar n.a.v. het uitkomen van 2.0.1?
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door cypher21; 05-08-08 om 14:32. |
|
||||
|
||||
Rustig maar Cypher,
Dat bericht had ik nog niet gelezen, was een kwartier voordat ik mijn vraag stelde geplaatst. Kennelijk dus nog geen pwnagetool en dus geen custom, als ik het goed begrijp. Toch bedankt voor je 'reactie' Laatst gewijzigd door GXNS; 05-08-08 om 14:27. |
|
|||
|
|||
alles werkt perfect met die custom van micheal die hier al een paar dagen staat, maar alleen is mijn ontvangst heel hard verslechterd. Het signaal is nu veel minder stabiel. Weten er iemand misschien waaraan dat kan liggen?
Thomas |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|