[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone van de eerste generatie (16GB). Dit toestel heb ik vorige week, tegen betaling, laten upgraden van firmware 1.1.4 naar firmware 2.0 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 2G: Firmware 2.0 --> 2.0.1
Ik heb een iPhone van de eerste generatie (16GB). Dit toestel heb ik vorige week, tegen betaling, laten upgraden van firmware 1.1.4 naar firmware 2.0 (met pwnage op een macbook), aangezien ik zelf een beetje huiverig ben om het zelf te doen (heb weinig ervaring ermee en heb geen mac).
Nu vraag ik mij af of ik de minor upgrade naar firmware 2.0.1 gewoon met iTunes kan laten uitvoeren, zonder dat ik opnieuw de boel moet laten unlocken, activeren, jailbreaken, etc. met pwnage. Ik heb reeds gelezen dat Cydia dan verdwijnt van mijn iPhone en dus geen officieuze applicaties kan installeren. Wanneer en hoe is dit dan weer mogelijk in de nabije toekomst. Moet ik dan opnieuw iemand, tegen betaling, vragen om de boel voor me te tweaken? Groeten, Lyndon |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Link: https://forum.iculture.nl/f1/al...tml#post161108
|
||||
|
||||
Die was inderdaad al voorbij gekomen.
Ben benieuwd wat de ervaringen zijn, misschien unlocked die de baseband ook wel @Lyndon: als je niet kunt "lezen/stappen volgen" wat je moet doen, dan zul je de volgende keer inderdaad weer moeten betalen. Ik zou iig nog even bij 2.0 blijven als ik jou was |
|
|||
|
|||
Wat zou beter zijn???
Olla,
Sinds een half jaar de 2G versie. Gekocht met crack 1.1.1 (weet niet hoe die gekraakt was). Daarna via iLiberty naar 1.1.4 en vorige week via Pwnage naar 2.0. Werkt allemaal wat trager dan normaal heb ik het idee. Anderen? Ik heb het idee dat het een beetje OS op OS stapelen is of wordt dat juist door Pwnage opgelost? Is het beter om eerst een factory reset te doen naar 1.1.1 en dan schoon naar 2.0 of is dat onzinnig? Groet, Roland
|
|||
|
|||
En is er een die getest is met een1.0 iphone?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ook geen Bossprefs helaas
|
|||
|
|||
klopt het als je nu met 2.01 erop,en je gaat met de custum 2.0 hem winpwnen, dat je eiglijk downgrade? voor mij zitten er namelijk meer min dan plus in 2.01
|
|
|||
|
|||
Dat klopt ja
|
|||
|
|||
Upgrade naar 2.0.1 met PwnageTool 2 werkt niet???
Heb zojuist jullie handleiding upgrade naar Firmware 2.0.1 uitgevoerd met PwnageTool 2, maar mijn Iphone 1ste generation met oorspronkelijk 1.1.4 herkent/accepteert mijn SIM-kaart (Vodafone) niet.
What to do? Kan iemand mij hiermee helpen? Dank alvast. Peter Kokosky |
|
||||
|
||||
Firmware 2.0.1? Die kun je niet Pwnen, alleen updaten in iTunes als je iPhone ge-Pwned is met een custom firmware 2.0.
|
|||
|
|||
Sim kaart niet geaccepteerd
Dank voor je reactie. Je hebt gelijk: ik heb ook Firmware 2.0 gepwnaget precies zoals de handleiding voorschreef.
Maar mijn Sim-kaart accepteert ie dus niet? Nogmaals: what to do? |
|
||||
|
||||
Even eruit halen en er weer in doen, misschien? Als je iPhone ge-Pwned is kan dit probleem eigenlijk niet voor komen, dus: heb je de 'custom firmware 2.0' geselecteerd in de 'alt'-'herstel' in iTunes?
|
|
||||
|
||||
Whow even overzicht kwijt was is nu de laatste firmware versie beschikbaar voor de "2g" telefoon? ik zit nu op 2.0 (5a347).
Want als er een nieuwere is die te jailbreken is dan ga ik upgraden met de nieuwe PWN tool die vandaag uitkomt
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone 2G een tijdje geleden naar FW 2.0 ge-upgrade met de custom firmware van Michael. Werkte perfect! Nou heb ik vandaag problemen gekregen met het installeren van Intelliscreen via Cydia. Ik had een brick. Bleef gewoon op het Apple logo in het beginscherm staan. Deed niets meer. Nou wou ik gewoon via iTunes (shift+herstellen) de Custom FW van Michael er nog eens overheen gooien, maar ik kreeg na het hele proces alleen maar het "Restore-mode" schermpje. Ik kan dus alleen nog noodnummers bellen. Als ik een andere custom FW erop wil gooien, krijg ik error 6.
Probeer ik opnieuw met Michaels custom FW, krijg ik weer Restore mode scherm... Wat kan ik nou het beste doen?? EDIT: heb ook reeds geprobeerd om een eigen custom FW te maken met WinPwn, en hiermee krijg ik ook de melding "Error 6"... EDIT 2: Ik zit momenteel in een loop van schermpje Restore mode en het Apple logootje... Laatst gewijzigd door Cancunlover; 07-08-08 om 12:33. |
|
||||
|
||||
Hoi,
Ik heb het zelfde probleem gehad. Ik heb toen de telefoon in DFU mode gezet en een restore gedaan! eerst van de orgionele software en later weer een eigen firmware er op gezet. Probleem was in 20 min verholpen |
|
|||
|
|||
@Binkey01: Dus jij hebt eerst de originele FW 2.0 van iTunes gedownload, deze erop gezet door het bekende "Shift+herstellen", en daarna je eigen Custom FW?
|
|
||||
|
||||
Ik heb eerst Itunes mijn telefoon laten herstellen (zonder shift). Dan heb je uiteindelijk een telefoon die het doet maar niet simlock vrij is.
Vervolgens een eigen firmware (met de shift + herstel button) deze (orgionele) weer overschreven. (via PWN en een meteen een andere bootloader er op gezet) |
|
|||
|
|||
En is ie ook nog steeds jailbroken en zo? Want ik wil natuurlijk wel Cydia er weer graag op hebben... Ik las dat als je de FW 2.0.1 er nu op zet via iTunes, je je iPhone nog niet kan jailbreaken...
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|