[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) klopt! ik heb nog wel de 2.0 (5a347) firmware er opstaan. (ik had itunes nog niet geupdate) Hmmzzz das een goeie ......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
klopt! ik heb nog wel de 2.0 (5a347) firmware er opstaan. (ik had itunes nog niet geupdate)
Hmmzzz das een goeie ...
|
|
|
|||
|
|||
Jij weet toevallig niet waar ik de originele 2.0 FW van Apple kan downloaden? Of iemand anders misschien?
|
|
||||
|
||||
is dat niet de iPhone1,1_2.0_5A347_Restore.ipsw !?!? deze kan je via een link op de winpwn site vinden als het goed is. zoniet google op deze naam en je vind er genoeg.
Ik kan vanavond evt de mijne wel online zetten. |
|
||||
|
||||
Google doet wonderen
Iphone 3G!!: iPhone1,2_2.0_5A347_Restore.ipsw [download - 3G] iPhone 2G(1e gen): iPhone1,1_2.0_5A347_Restore.ipsw [download - 2G] |
|
||||
|
||||
Kijk eens in de WiKi op deze site en dan onder de kop 'Firmware' kan je de links vinden
|
||||
|
||||
Goodluck ! maar moet lukken zo
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dus gewoon even de 'originele' FW 2.0 er op zetten en daarna gewoon Michaels of mijn eigen custom FW 2.0 erop knallen? Krijg ik dan geen error 6, want dat betekent toch dat ik reeds FW 2.0 had geinstalleerd. NIet?
|
|
||||
|
||||
Ik zou niet zomaar de originele 2.0 terug zetten!
Wat zou moeten werken, is dat je met winpwn je iTunes "pwnt" en dan gewoon de 2.0 custom firmware erop zet! |
|
|||
|
|||
als ik goed gelezen heb is pwnage maar beschikbaar vanaf 1.1.4. Wat moet je dan doen en waar de software halen als je nog versie 1.1.3 hebt. Je kan via itunes toch niet meer naar versie 1.1.4 gaan?
sorry als ik mss domme vragen stel |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kunt ook rechtstreeks van 1.1.3 naar 2.0 gaan. Ik denk dat dit de makkelijkste manier voor je is: https://forum.iculture.nl/f59/i...-fw-2-0-a.html Je kunt ook nog even wachten aangezien je straks kunt updaten naar 2.0.1 |
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Wacht eens even... Ik zie nou dat Bootneuter zijn werk wel doet. Hij is aan het herstellen vanaf reservekopie! Ben eens benieuwd! Laatst gewijzigd door Cancunlover; 07-08-08 om 14:06. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Pwnage Tool / WinPwn: Foutmeldingen bij jailbreak en unlock van je iPhone > Nieuws > iPhoneclub.nl Ik weet niet welke foutmeldingen je krijgt, maar waarschijnlijk kun je wat met dat bericht. |
|
|||
|
|||
WOW! Na anderhalf uur 'herstellen vanaf reservekopie' in iTunes, heb ik nu weer een werkende iPhone! Ik denk dat mijn iTunes niet goed gePwned was. Aan Binkey01, cypher21 en scorpiosoft: THANKS!!!
Blijkbaar moet iTunes geopend zijn terwijl je vanuit WinPwn je iTunes Pnwt. Was ik vergeten... Toch geweldig hoe je hier op dit leuke forum goed geholpen wordt. Nogmaals bedankt! |
|
|||
|
|||
Supper
Hey Michael,
Vind het echt super van wat jij / jullie allemaal doen, echt te gek . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kies de costum restore file (bv die van Micheal) op je computer en laat iTunes zijn werk doen. Is alles hersteld wacht even want Bootneuter start op om de baseband te flashen. That's it.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Denk dat ik hem anders maar terug zet ff naar 1.1.4
|
|
|||
|
|||
Wat ik me hier nu afvraag, is het noodzakelijk om winpwn te gebruiken alvorens je van 1.1.4 naar 1.2.0 gaat of kan dat gewoon met itunes 7.7.1 en de custom file van michael?
|
|
||||
|
||||
Dat kan je doen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|