[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe maak ik een backup van mijn contactpersonen voordat ik mijn iPhone ga restoren? ~altrnt...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe maak ik een backup van mijn contactpersonen voordat ik mijn iPhone ga restoren?
~altrnt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
hoe kun je zien of je iphone gepwned is of niet?
|
|
|||
|
|||
Je toestel in DFU zetten is een harde reset.
Dit zal dus altijd werken. Houdt de home-button (voorzijde onder scherm) en de aan/uit knop (knopje naast sim-kaart-houder) min. 20 sec. vast. Blijf home-button vast houden en laat knopje bovenop los. Dit allemaal terwijl je telefoon verbonden is met je comp. |
|
|||
|
|||
beste iphoners
gelukkig hij is er maar kan je deze pwn ook gebruiken met bootlader 4.6 die heb ik namelijk en als ik het programmaatje draai dan vraagt hij om bootlader 3.9 hoe nu verder heb de telefoon geunlockt en gejailbreakt met Ziphone Wie weet raad Phony Iphone 1.1.4 /16GB Bootlader 4.6_M3S2 Baseband 04.02.13_G |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo Michael,
had versie 1.1.4 nederlands, in singapore gekocht, werkte allemaal prima heb precies gedaan wat je zei in alle reacties afgelopen nacht , eerst mijn goed werkende oude versie 1.1.4 ge-pwnd, was geen probleem, werkte gewoon als vanouds toen in itunes een backup van al mijn contacten en films/muziek gemaakt hierna jouw custom versie 2 gedownload daarna de iphone op herstellen gezet , aangesloten, en itunes 7.7 gestart , op shift en herstellen gedrukt en hierna jouw versie 2 gekozen. toen is alles vanzelf gaan installeren aan het einde startte de iphone op met bootneuter 2 en flashte alles naar 4.6 toen in itunes de backup teruggezet en alles werkt perfect!! Heel belangrijk!! alles goed doorlezen , dan is het zelfs voor mij, een eitje een ding is jammer dat de "disable autocorrect" in sms er nog stees niet zit nu maar wachten op een programmatje hiervoor hoe/wanneer is een nieuwe installer te verwachten?? Michael en het hele iphone club team; hartstikke bedankt! |
|
|||
|
|||
Harstikke bedankt, ik ga het nu uit proberen.
~altrnt |
|
||||
|
||||
Je hoeft niet te pwnen eerst Gewoon in dfu restoren zoals beschreven
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Kom op, weet echt niemand hier hoe je een kleine backup maakt van je iphone contact personen?
~altrnt |
|
|||
|
|||
was zo blij vanmorgen dat ie uit was ben sindsdien bezig en heb nog geen springboard gezien.
begin hem een beetje te knijpen |
|
||||
|
||||
ik ga het gokken
Tnx |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@m190677s:
ik had hetzelfde, na DFU mode de error 1601 om de custom firmware er op te zetten. Wat bij mij nu heeft gewerkt: iphone gewoon opstarten koppelen met itunes sync gestart (en dus ook laatste backup) met shift-restore de custom firmware selecteren (dus zonder dfu mode !) en de itunes deed bij mij de rest, zette zelf de telefoon in restore modus... |
|
|||
|
|||
Citaat:
naar beide wordt gelinkt in deze blog. echter ik weet ook niet welke de correcte is
|
|||
|
|||
ik versta er niks van
|
|
|||
|
|||
ik krijg 1604 1601 en 1624 nadat ik mijn pasgebouwde ipsw file heb geselecteerd. ik krijg het dus niet voor elkaar ook niet meer aan trouwens...
|
|
|||
|
|||
ik werk met een windows pc maar dat program is voor een mac
bij mij werkt t allemaal niet of ik doe t verkeerd kan er mij iemand helpen ofzo mvg |
|
|||
|
|||
Link naar Pwnage 1.1 in intro werkt niet. Is dit normaal? Is er een andere link? Of ligt het aan het feit dat iedereen nu plots aan het downloaden slaat?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|