[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) @alwins Dank je wel. Ik ga 't vanavond weer proberen!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@alwins
Dank je wel. Ik ga 't vanavond weer proberen! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Net ook even 2.0 er op gezet.
dit ging zonder problemen, Maar daarna wou de mail.app niet meer opstarten heb zo als hier beschreven werd ff via SSH ingelogd en de rechten goed gezet en het werkt ! Waarschijnlijk komt het omdat je in itunes er voor kiest om een reservekopie terug te zetten ofzo. |
|
||||
|
||||
Micheal bedankt je bent weer onze held man Laat ik nou net me mac mini uitgeleend te hebben en me powerbook niet meer heb
|
|||
|
|||
Vanmorgen custom_restore van Michael gedownload en vervolgens via Itunes restore op de Iphone gezet. Na de reboot werkte het direct.
Prima gedaan Michael. |
|
||||
|
||||
Hij loopt bij mij rondjes in iTunes (error 11 of error 1600). Ik krijg pwnage2 nu wel zover dat hij me vraagt om de iphone uit te zetten, maar die stond/staat dus nog in DFU
zowel 'eigen' pwn2.ipsw als die van de eerste post geven errors als iemand hints heeft, graag ... itunes wil niet restoren (1.1.4 of 2.0pwn), pwnage blijft bij 'zet uit voor dfu' (hij staat nog in dfu) alvast bedankt! UPDATE: Na verloop van tijd kwam hij bij mij weer uit DFU mode, ik heb de stappen voor 1601 bij apple gevolgd (weggooien itunes en diverse bestanden, google maar op iphone 1601) en daarna de mac gereboot. Toen nogmaals pwnage 2.0 en daarna kon ik wel de (zelfgemaakte) ipsw erop zetten. Laatst gewijzigd door iadapt; 20-07-08 om 14:16. Reden: het is inmiddels wel gelukt, eerste telefoongesprek werkte in elk geval |
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb een iPhone met 1.1.2 (met Turbosim), een model van eind 2007 dus met BL 4.6 (denk ik).
Nu wil ik graag nar 1.2.0 alleen ben ik de draad een beetje kwijt. Als ik het goed begrijp moet ik eerst mijn iPhone pwne naar 1.1.4? Voor dat ik dit doe, moet ik dan eerst al mijn geinstaleerde applicaties de-instaleren? En dan moet ik de 2.0 firmware downloaden? (zoals die van Michael?) in Recovery mode zetten, door de home en sluimer knop in te houden, tot het schuif balkje verdwijnt en dan alleen nog maar de home knop ingedrukt houden? Vervolgens aansluiten, shift herstel. en dan de firmware 2.0 selecteren? Nu snap ik niet helemaal wanneer ik de Pwnage tool moet gebruiken. ik heb wel een Mac, maar gebruik meestal Windows (bootcamp). Zou iemand mij kunnen vertellen wat belangrijk is als ik dit doe, waar ik op moet letten, of het misschien makkelijker kan, en of ik een (grote) fout maak als ik doe wat ik hierboven beschreef. Alvast bedankt! Laatst gewijzigd door mysense; 20-07-08 om 13:52. |
|
||||
|
||||
de iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1)
|
|
|||
|
|||
voor de mensen die even gratis willen chatten en hopelijk anderen een oplossing kunnen bieden heb ik hier even een gratis chat java ding gezet:
chatiphoneclub ik hoop dat er mensen aanmelden om even te helpen! bedankt |
|
||||
|
||||
Moet je het misschien doen in itunes 7.7 ?
Ik heb het gedaan in 7.6 |
|
|||
|
|||
ik heb mac os x 10.5.4
heb pwnage tool 2.0 gedownload maar ik krijg het niet geopend. kan iemand me helpen. dus ik dubbel klik, en en na een tijd zegt men finder dat er een fout is opgetreden. 1712 geloof ik. thx |
|
|||
|
|||
De iPhone iPhone kan niet worden hersteld.
Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1). Wat heb ik fout gedaan? Groetjes, altrnt. |
|
||||
|
||||
Misschien eens van ergens anders downloaden en die versie gebruiken.Heb je een intel mac of een ppc ?
Miischien ligt het daar aan. Weet niet in hoeverre die werkt op een ppc. |
|
|||
|
|||
Ik heb trouwens ook 7.6 gebruikt..
Ik heb net gelezen dat iTUnes 7.7 een vereiste is! ~altrnt |
|
||||
|
||||
ik heb precies hetzelfde, kan er nu niets meer mee
ik download nu 7.7 en hoop dat het dan goed gaat |
|
||||
|
||||
Gebruik itunes 7.7
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
iTuneslogo plus stekker is de recoverymode.
|
||||
|
||||
Pwnage naar 2.0 mislukt
Hej .
vannacht direct alles gedownload alles ging goed tot dat ik moest herstellen , ik wist niet dat je shift herstel moest doen dus is alles hersteld naar de fabrieksinstellingen . heb de originele at&t sim er in moeten doen om hem nog eneigszins zichtbaar te maken in Itunes . Pwnage 2.0 werkt nu niet meer ,kom net als Dendirk niet verder dan het "U fail " scherm failed to enter DFU mode .....verder alles geprobeerd downgrade naar 1.14. lukte ook niet . wat nu ?? Please advise ...
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem, ik heb mijn iphone destijds gedowngrade naar bootloadr 3.9 (was 1.1.2/4.6 otb) en met anysim de baseband verbouwd, ik zoek alleen een kort stappenplan om van deze situatie over te gaan naar 2.0, met behoud van in iedergeval m'n contactpersonen.... |
|
||||
|
||||
Gewoon de custom downloaden uit de eerste post en iphone in dfu zetten en hertsellen met custom
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|