[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Cydia blijft bij mij hangen op 'Running' als ik iets probeer te installeren. Enig idee waaraan dat kan liggen? Overigens wil mijn iPhone ook geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia blijft bij mij hangen op 'Running' als ik iets probeer te installeren. Enig idee waaraan dat kan liggen?
Overigens wil mijn iPhone ook geen Mail accounts sync'en, dus ik denk dat het tijd wordt voor een firmware restore en dan zonder de settings te restore-en. @NeoCracer: ja; PwnageTool vraagt of je iPhone al ge-pwned is. Als je dan op 'yes' klikt hoef je alleen nog maar de nieuwe custom firmware te restoren met iTunes. Werkte bij mij ook. @mysense: jawel; turbosim verwijderen, firmware restore doen met iTunes, dan PwnageTool draaien en zeggen dat je iPhone nog niet 'gepwned' is. Daarna kun je de custom firmware er met iTunes opzetten. Laatst gewijzigd door praseodym; 20-07-08 om 14:30. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik krijg nu ook fout 1601, wtf moet ik nu weer doen?
~altrnt |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook geupdate, mijn iphone dus eigenlijk.
van 1.1.3 naar 2.0 iphone was nog niet "gepwned" maar unlocked met "iNdependence" na het scherm "u fail u wanted zune or what" op pijltje verder, tool afsluiten iphone in dfu mode (versie met alleen zwart scherm) nu aan koppelen, itunes opstarten, kiezen voor herstel met alt-toets ingedrukt. kies voor de file van pwnage op je bureaublad, en dan wachten maar. nadat de iphone zelf herstart gaat ie bootneuteren en baseband updaten. klaar was ik, ge synct via itunes als nieuwe telefoon en alles werkt. |
|
||||
|
||||
What the fucckk. Ik heb het hele topic doorgelezen, zag er allemaal duidelijk en netjes uit. Ben dus gestart met het upgraden vanaf mijn 1.1.4 naar 2.0.
Alles volgens plan gegaan, en deze handleiding gevolgd. Er verschijnt een PineApple bootlogo op mijn iPhone, dus ik denk ik kan gaan starten met app's installeren. Nu staat er: Linksboven staat gewoon netjes NL KPN, maar als ik hem dan aansluit op mijn iMac zegt iTunes dat ik geen geldige simkaart heb. Kortom, ik mis de jailbreak of zo om in iPhone OS te komen?
|
|||
|
|||
Niet shift restore maar alt restore
|
||||
|
||||
het is vallen en opstaan, hopelijk helpt michael ons snel met opstaan:}
|
|
|||
|
|||
Moet ik daarna ook nog iets anders uitvoeren of is hij dan ok voor gebruik
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
In Knowledge Base article #306084, Apple notes a fix for an issue where error 1601 or 1602 occurs when attempting to restore an iPhone. Apple says: “To resolve this issue, iTunes and Apple Mobile Device support must be completely removed and then iTunes must be reinstalled. mss ben je hier iets mee |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tom Reply:
July 20th, 2008 at 3:38 am I have a 2G with 4.6 BL, neutered and DFU mode gave me 1601. I then put the phone into restore mode (turn off, unplug, hold home and plug in) and then in worked. [Reply] Martin Reply: July 20th, 2008 at 6:43 am same here. restore mode works fine. DFU mode not [Reply] Kga dat maar eens even proberen. ~altrnt |
|
|||
|
|||
ik had hem in DFU staan en had op herstel gedrukt zonder op alt te drukken.
ik heb dan direct op stop gedrukt. nu krijg ik hem niet meer in DFU. iemand? thx |
|
||||
|
||||
Stigg en Altrnt zoek even naar de drivers voor itunes in google en die installeren
Nerd gewoon gaan
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Ik heb deze firmware geinstalleerd. Alles werkt behalve SMS. Ik probeer de sms centrale in te stellen, maar het werkt niet. Heeft iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Ik heb 1.1.4 nog via ZIPhone gejailbreakt. Nu wil ik naar 2.0. Ik snap er niks van dus wie kan mij het een beetje SIMPEL uitleggen??
help me! |
|
|||
|
|||
Perfect, Binnen een halfuurtje klaar met alles erop en eraan
VAN 1.1.3 NAAR 2.0 INCL MUZIEK FOTO'S Wi-Fi, MAIL ETC.ETC Bravo voor het hele team van Iphoneclub.nl en DEV. Dank en tot een volgend keer BertB |
|
|||
|
|||
mail werkt niet in 2.0
Citaat:
dit had ik dus ook, maar aangezien ik niet zo'n held ben in al die ssh termen, heb ik het gewoon via ftp gedaan en dan de read properties veranderd.. en dat werkte ook.
|
||||
|
||||
Kijk even op de home pagina van de iphoneclub daar staan meer links naar de customs
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|