[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door praseodym 1. Restore naar firmware 2.0 met iTunes, zodat je iPhone weer 'clean' is. 2. Voer PwnageTool uit, en antwoord 'No' ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ok, zelfs met een normale restore krijg ik de errors 1601/1602, etc.. Ligt dus niet aan de Custom Firmware, toch een soort van opluchting... Waar kan het dan aan liggen? (Vista). Er moet een bestandje ergens zijn verstopt die dit tegenhoudt dacht ik zo.
En itunes COMPLEET verwijderen wil ik niet risceren, aangezien ik bang ben m'n backup van mn SMSjes, etc kwijt te raken.. |
|
|||
|
|||
Van 1.1.1 naar 2.0 : Hoe?
Hallo allen,
Jeetje, ik draai nog 1.1.1 op een 8 gig IPhone. Ik heb net Pwnage Tool 2.0 gedownload, de custom FW uit deze thread, etc. Kan ik zomaar overstappen op 2.0 met de tool of moet ik eerst wat anders doen? Een amateur |
|
|||
|
|||
@Michael: Ik heb jou instructies gevolgt. Echter bij het kiezen van het bootloader bestand krijg ik telkens de foutmelding "sorry, but that doesn't appear to be the proper file" Ik heb al verschillende bootloader .rar en .zip files van het net gehaald (incl. die jij aanbied) maar dat mag niet baten. Jij, of iemand, enig idee wat er fout gaat?
|
|
|||
|
|||
Overigens leuk detail: na de upgrade syncte mijn iPhone zonder het 'Sync in Progress' schermpje. Ik kon dus gewoon applicaties draaien terwijl 'ie aan het syncen was . De iPod-applicatie gaf zelfs een speciaal Syncing-schermpje, ik kon dus geen muziek luisteren. Nu lukt het me niet meer om dat voor elkaar te krijgen :-(.
Laatst gewijzigd door praseodym; 20-07-08 om 14:52. |
|
|||
|
|||
Oke, eerst had ik 1601 error.
Na het opnieuw installeren van iTunes heb ik nu een 1600 error. What the ****, ksnap er niks meer van. ~altrnt |
|
||||
|
||||
Citaat:
2: Synchroniseren via iTunes als je bijv. de contacten in Outlook hebt opgeslagen. Oh, en trouwens hartstikke bedankt Michael en het Dev Team voor de software
Laatst gewijzigd door Maurice; 20-07-08 om 15:01. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of: Restoren naar 1.1.4, WinPwn gebruiken om te pwnen, en dan van iemand anders een 2.0 custom image downloaden. Zoek even naar de 'restore 2.0 to 1.1.4'-methodes, die leggen uit hoe je iTunes 7.5 terug kunt installeren en firmware 1.1.4 op je iPhone kunt zetten. Laatst gewijzigd door praseodym; 20-07-08 om 14:55. |
|
|||
|
|||
PwnageTool start niet
Hier, MacOS 10.5.4, iTunes 7.7, iPhone eerste generatie, firmware 1.1.4 (via iJailbreak), wil PwnageTool niet eens opstarten. Icoontje bounct een tijdje en vervolgens is de enige manier om hem weer te stoppen (menu's reageren niet) met een force quit. Ik wil de iPhone naar 2.0 brengen, jailbreaken en unlocken. Iemand tips? Bedankt!
|
|
|||
|
|||
Had 114 al Gepwned met Winpwn
Bij installeren van de gedownloade 2.0 custum FW ook error 1601. Simpel, gewoon even telefoon aan/uit en nadien geen probleem meer ! Voor diegene die problemen hebben om in DFU te geraken : gebruik Ziphone |
|
||||
|
||||
Nog even een vraag,
ik heb: - Windows vista - Een 8GB iphone met 1.1.4 firmware - Ooit helemaal geunlocked met ZiPhone Kan ik nu gewoon in itunes op shift-herstellen drukken en het custom 2.0 firmware bestand laden? Is dat genoeg om 2.0 succesvol werkend te krijgen op mijn iPhone? |
|
||||
|
||||
Zit je iphone nog steeds in dfu of zit je al in recovery
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
ik ben sinds vanacht ook over op 2.0 maar heb wel een aantal puntjes:
* als ik alles op NL heb gezet en wil een tel nr intikken komt die met (062) .... ipv (06). * Voicemail? kan ik gewoon weer de code intikken? * Uitgaande gesprekken "doorschakeling actief" ... kunnen we dit alleen maar uitzetten via die tool van de installer? * T9 heb wel rare woordkeuzes, terwijl ik alles alleen op Nl heb staan. Hebben jullie dit ook? Ben nieuwsschierig naar jullie bevindingen... PS: mijn grootse verlangen was toch PushMail. Heb t tot in de treuren getest met Wi-Fi / gprs maar het werkt subliem en daar ging t mij om. SORRY ALS DIT DE VERKEERDE TOPIC IS ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hij zegt dat mijn sim kaart niet niet ondersteund
|
|
|||
|
|||
Dank je wel
|
|
||||
|
||||
Je moet een restore doen in DFU-mode, als je deze ziet, zit je niet in DFU.
Citaat:
|
|
||||
|
||||
heel hartelijk bedankt, ik koop wel een nieuw((
|
|
|||
|
|||
wat je nodig hebt is dan winpwn die is voor windows;-)
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|