[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt de update naar 2.0 ook als je iphone nog op versie 1.1.3 staat??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Werkt de update naar 2.0 ook als je iphone nog op versie 1.1.3 staat??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik krijg de pwnage tool nie aan de praat. Huppelt vrolijk in m'n dok, maar doet verder erg weinig. Wellicht doe ik iets helemaal verkeerd....hulp...
|
|
||||
|
||||
Nou,
net geprobeerd te upgraden. Had ik dus beter niet kunnen doen. Krijg foutcode 1601 en kan weinig meer |
|
|||
|
|||
Het is gelukt! Hieronder zie je hoe,
gegroet De voorbereidingen 1) Ga naar http://www.winpwn.com/ of gebruik google en download winpwn_1.0.0.3_RC1_Setup.zip. (dit kan wat problemen geven, heeft mij ongeveer een kwartier geduurd om op de site te komen en om het te downloaden, dus geduld) 2) Download het volgende bestand iPhone1,1_1.1.4_4A102_Restore.ipsw 3) Download de custom restore app van Michael (topgozer), staat ongeveer op pagina 5 van dit forum 4) Download de pack van http://blog.iphone-dev.org/ zie mirror bij update 2/4 5) Plaats ze allemaal in één map op je desktop dat werkt lekker makkelijk Stap 1) Extract winpwn_1.0.0.3_RC1_Setup.zip. met winzip of winrar Stap 2) Install 'de ananas' haha Stap 3) Open 'de ananas' Stap 4) Ga naar http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=893 (dit is voor mac, maar redelijk vergelijkbaar) en volg dezelfde stappen tot en met stap elf Stap 5) Stap 12 van iclarified, moet je in dit geval op de advanced tap drukken en hetzelfde aanklikken. (niets extra's) Stap 6) Extract de pack die pwnagetool_2.0 heet en vervolgens kan je hier bl-39 en bl-46 zien die kan je gebruiken om toe te voegen in de advanced tap (zie iclarified, is ongeveer gelijk) Stap 7) klik creat ispw en geeft soort van foutmelding, gewoon negeren en doorklikken Stap 8) even wachten tot hij helemaal klaar is! Stap 9) (itunes 7.7 moet geinstalleerd zijn) stop je iphone in het dock of aan de kabel en houd shift ingedrukt en klik op restore en zoek het bestand van Michael (held) klik daarna op restore Stap 10) Wachten Stap 11) VOILA je iphone is nu op 2.0 Vraag aan michael, installer bestaat niet meer? Hoe krijg ik mijn carrierlogo van T-mobile weer terug? Alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vragen. gegroet De Rijk |
|
|||
|
|||
DFU mode en daarna een restore maar werkt nog steeds niet.
Beste mensen,
Ik heb mijn iphone met Pwnage in DFU mode gebracht en opnieuw een restore in itunens gedaan maar het resultaat is hetzelfde. nada Mijn iphone was niet gepewnd of zoiets, kan dat achteraf nog steeds ? Sorry een leek. |
|
|||
|
|||
Oke Micheal bedankt. Maar ik kan niet herstellen
Me Itunes geeft DE SIM-kaart ........ en dat gedoe aan? en nu? |
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone met bootloader 3.9 en in deze handleiding
Handleiding iPhone 3G en firmware 2.0 unlock met Pwnage Tool (Mac en Windows) > Artikel > iPhoneclub.nl staat dat je eerst bootneuter moet draaien op uw 1.1.4. Moet je dat nog steeds doen? of mag je direct die custom firmware inladen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je de custom erop gezet tijdens het restoren?
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Nou is mij 1 ding nog niet helemaal duidelijk. Wat is nou het verschil met deze handleiding en de handleiding ''pownage onder windows'' uit de volgende link?? --> http://www.iphoneclub.nl/iphone-hand...ac-en-windows/ De handleiding uit de link lijkt meer stappen te bevatten en vermeld tevens dat het vereist is dat je op 1.1.4 zit (zit nu op 1.1.2..)
Hulde voor de snelle handleidingen en reply's! Laatst gewijzigd door Riccardo; 20-07-08 om 15:48. |
|
|||
|
|||
maes jep, had ik ook! volg de instructies
|
|
|||
|
|||
Ja dus op het moment dat ik ging restoren in itunes heb ik michaels, custom gebruikt!
|
|
|||
|
|||
Het is me gelukt..
Bij foutmelding 1600 van itunes gewoon in recovery gezet, toen dee die het wel. Nu nog even sync met Itunes zodat alles er weer op staat! |
|
|||
|
|||
Hi, perfect verlopen hoorrrrr!!
Mijn 1g was al gepwnd dus enige wat ik hoefte te doen was de ipsw van Michael te dl en middels Itunes restoren, daarna deed de briljante sw van Dev Team de rest (baseband enz.) Geen centje pijn! Mijn complimenten.. 1 ding: toen ik voor het eerste keer weer op de board was vond hij mijn vodofone en had ik drie streepjes prik maar nadat ik via Itunes de backup had teruggezet had ik, als vanouds , weer geen verbinding binnenshuis. Heeft nog iemand dit ervaren? Laatst gewijzigd door wolfie; 20-07-08 om 15:57. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone draait nu op 1.1.3 Kan ik daarmee ook op deze manier naar 2.0 overstappen? En als het niet lukt, hoe kan ik dan terug naar versie 1.1.3 of 1.1.4?
|
|
||||
|
||||
@ michael
Misschien moet je erbij zetten dat je eerst bootneuter moet instaleren met instaler, ik denk dat dat die 1600 en 1601 fouten maakt |
|
|||
|
|||
volg de instructies die ik heb geschreven, dan moet het toch echt wel lukken?
|
|
||||
|
||||
Gewoon uit de dfu halen en in recovery restoren
Je kan gewoon met 113 overstappen naar custom 2.0 Lees eerst goed en dan uitvoeren |
|
|||
|
|||
haha of die van koning michael natuurlijk, ik ben maar een gebruiker!
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|