[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) kan je dat ananasje wat je ziet bij het opstarten weer terug veranderen in een apple?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan je dat ananasje wat je ziet bij het opstarten weer terug veranderen in een apple?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
inmiddels staat hij weer aan. Hoe kan ik nu voorkomen dat ik foutmelding 1600 krijg bij itunes, werk op mac sorry michael ga het even proberen.. |
|
|||
|
|||
Weird , nu de Custom geinstalleerd , is hij niet geactiveerd ..
|
|
||||
|
||||
mensen weet er hier iemand waar je een account moet aan maken voor de apple store ???
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb Windows vista, 8GB iphone van US, 1.1.4 geunlocked met zIphone, op de pc heb ik gedownload 1.1.4, custom 2.0 en winpwn, wie kan me aub uitleggen stap voor stap wat ik moet doen, want ik ben echt een amateur op dit gebied....
|
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp: elke keer dat je je iphone synct, maakt hij een backup?
|
|
|||
|
|||
ik krijg een FAIL bij scanning filesystem with ASR... Kan iemand mij hierbij helpen?
|
|
||||
|
||||
gewoon via je itunes account
offtopic eigenlijk.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
De juiste commando's zijn: chown /var/mobile/Library/Mail/Accounts.plist chown /var/mobile/Library/Mail |
|
|||
|
|||
Ik kreeg deze vraag van iTunes.
Ik heb een 1e generatie iPhone, geupdate naar 2.0 met de unlock tool Pwnagetool. Ik heb T-Mobile en vraag me af, is dit een Do or don't? |
|
|||
|
|||
Ik snap niet dat iedereen het zo moeilijk vindt,, je doet shift+herstellen en je pakt de custom firmware, je wacht 10 minuten en je heb een mooie iPhone met firmware 2.0
Moet hij natuurlijk wel gpwnd zijn |
|
|||
|
|||
thnxs to michael en het dev team. jullie zijn gewoon weg de beste ( natuurlijk ook iphoneclub!!!!!!)
mvg |
|
||||
|
||||
iTunes doet niet echt alles voor je Je moet tenslotte zelf je fw kiezen anders kom je op die van apple.
Gids een beetje aangepast en dfu weggehaald
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
goedemiddag,
ik krijg nu net met het herstellen van de iphone de fout 1602? en die komt niet in het rijtje voor hierboven? Weet iemand misschien wat te doen? alvast bedankt, |
|
||||
|
||||
Zoek even of kijk hier https://forum.iculture.nl/f59/i...tml#post147204
|
|
|||
|
|||
Mijn iphone geeft geen beeld niks meer
|
|
|||
|
|||
namens mezelf, het is veilig om te doen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik denk dat de enigste oplossing momenteel is om opnieuw een Custom FW te maken en te herstellen.
|
||||
|
||||
Nee dipster dan sta je in dfu Nu herstellen, wel met je vinger op de shiftknop
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|