[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan mijn firmware 04.05.04 niet veranderen kan iemand mij helpen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
04.05.04
Ik kan mijn firmware 04.05.04 niet veranderen kan iemand mij helpen
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met Terminal, staat eerder in deze draad wat je dan voor commando's in moet toetsen. Verder is het makkelijker om bij de restore naar de custom firmware een nieuwe iPhone-identity aan te maken en niet de reservekopie terug te zetten aangezien die nog met gebruikersrechten uit 1.x.x werkt.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kan 2.0 niet geinstalleerd krijgen enkel 1.1.4
|
|
||||
|
||||
Phieuw! Na een middagje zweten hier is het dan toch eindelijk gelukt...
Vanaf een iPhone OTB 1.0.2 > 1.1.3 > 1.1.4 pnwage het volgende gedaan op mijn iMac OSX leopard 10.5.4 met Itunes 7.7 (43): -alle files (eerste post) gedownload. -Pnwage tool uitgevoerd in sipmple mode, foutmelding bij Put phone in DFU mode (zie eerdere posts, plaatje met de gekantelde iPhone -zelf iPhone in restore modus gezet (iTunes logo + usb-kabel) (home en sleep/wake ingedrukt houden) -IPWS-file gerestored in iTunes: error 6 (zie ook eerdere post) -verschillende nieuwe firmwares gebouwd, zonder resultaat -na heel veel gedoe en geprobeer eindelijk de telefoon in DFU modus gekregen (zwart scherm) (ook met home en sleep/wake toets ingedrukt) -opnieuw restore in iTunes: error 1600 -met Pwnage tool in expert mode een nieuwe firmware gebouwd -deze met iTunes geinstalleerd: error 1601 -nogmaals pwnage tool doorgelopen in simple mode en gezegd dat ik nog NIET had gepwnd -geprobeerd daar volgens de aanwijzingen de telefoon in DFU mode te krijgen, ditmaal succesvol (waarom nu wel.....?) -deze firmware geinstalleerd in iTunes: error 1602 -met een firmware van pwnage tool in expertmode in iTunes nogmaals gerestored gaf EINDELIJK resultaat. Beetje lang verhaal, maar hoop dat het voor mensen met problemen toch enigszins duidelijkheid geeft! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ja kan , ik net ook gedaan zonder probleemen alleen doet youtube het niet meer over de gprs , krijg een melding dat edge niet aanstaat terwijl dat wel aanstaat natuurlijk, zal wel weer een fix voor komen
|
|
||||
|
||||
Wellicht ten overvloede: het Dev Team geeft aan dat je níet vooraf hoeft te Pwnen als je je iPhone in DFU-mode herstelt naar de custom firmware 2.0. Herstel je je iPhone in 'recovery mode', dan moet je iPhone wél vooraf ge-Pwned zijn.
Verder zegt ook het Dev Team: sync je ge-customfirmwarede iPhone als 'nieuwe iPhone' om te voorkomen dat je Mail.app niet werkt. Citaat:
|
|
|||
|
|||
perfect!
hier is alles goed gegaan denk k .. wel men eigen theme kwijt en nu heb ik een k*t-ananas ipv het apple-logo.. maar hij werkt wel met 2.0! nu direkt free apps aant downen uit appstore |
|
|||
|
|||
Bij mij gaat het telkens mis bij stap 4 (iPhone unlock: Handleiding iPhone firmware 2.0 unlock (iPhone 1.0 en iPhone 3G) > Artikel > iPhoneclub.nl),
ik kan de firmware 2.0 niet selecteren want het is namelijk een gewone map met wat onderdelen die bij mij worden gedownload. Kan iemand mij helpen? Bedankt! |
|
|||
|
|||
Hoe moet je synch als nieuwe iphone???????
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Misschien de openingpost eens lezen of de discussie eens teruglezen? Is al een aantal keren beantwoord.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Doet het ook bij mij nu, upgrade van iphone 1.1.4 naar 2.0. Stappen voor mij in Windows Vista met Itunes 7.7:
1) Download van Michael zijn custom firmware (thx!) 2) Start de iphone in restore mode (iphone afleggen en met de home knop ingedrukt in de craddle stoppen), dit tot je het symbool met de usb kabel ziet 3) Itunes herkent de iphone in restore mode, shift click restore en selecteer de custom firmware. 4) Voila.. wacht 7-8 minuten en it's all done! Bedankt aan Michael nog voor de upload van de custom firmware en de typ rond 1602 error (iphone niet starten in DFU maar in gewone restore mode) |
|
||||
|
||||
En op bijgaand plaatje: laat de optie 'automatisch uitpakken' in Safari uitgevinkt, dan download ie het bestand ook zonder uitpakken.
|
|
|||
|
|||
krijg het niet voor elkaar.
iemand nog tips ?
Als ik wil herstellen naar 2.0 krijg ik een 1403 error, verder kan ik dan dus helemaal niets !! dank Dave
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Verwerkt in de openingpost |
|
|||
|
|||
Ok, is me gelukt! Maar hij zegt me wel dat ik de verkeerde firmware heb geselecteerd..
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|