[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) @yingie: maar ben je niet je instellingen enz kwijt als je een nieuwe ident aanmaakt? Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door yingie Ben nu aan het kijken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@yingie:
maar ben je niet je instellingen enz kwijt als je een nieuwe ident aanmaakt? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik heb een windows computer en iphone 1stgen ik wou vandaag de gehackte versie van software 2.0 op mijn iphone zetten. Het ging allemaal goed totdat de bootneuter werd geflasht ofzo hier crashte mijn iphone. Sindsdien laat hij alleen maar een restore mode plaatje zien van 2.0. Ik kom hier niet uit en heb al meerdere keren geprobeerd opnieuw 2.0 te installeren. Ook in dfu mode kom ik niet. Ik hoop dat jullie kunnen helpen om mijn iphone op 2.0 te laten draaien. bijvoorbaat dank Mvg Hugo janse |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu letterlijk alles al gedaan...
- Simkaart erin en eruit - nieuwe accounts - verschillende USB-poorten - DFU mode => error 1604 - Recovery mode => error 6 - vers geïnstalleerde iTunes (vorige iTunes letterlijk alles verwijderd, ook in de library, applemobiledevices...) Het lukt me maar niet... |
|
|||
|
|||
ik krijg error 6 wat moet ik nou precies doen?? snap er de balle van..
|
|
||||
|
||||
YESSS!! Oplossing voor mensen met 1600/1601/1602/1604:
Downgrade je iPhone naar 1.1.4, WinPwn hem, en daarna de 2.0 Custom Firmware installeren. Geen errors, niks, alles werkt perfect! |
|
||||
|
||||
Dan ben je wel alles kwijt, ja, maar een keertje syncen en je hebt alles weer terug. In elk geval was dit wel de oplossing voor mijn mail-probleem: dat had te maken met gebruikersrechten van de Mail-app en als je de back-up terugzet krijg je de rechten/instellingen uit FW 1.1.4. Ik had dat met Terminal kunnen oplossen, maar doe het liever zo
|
|||
|
|||
Dit heb ik ook gedaan. Werkt inderdaad perfect nu. (ik had error 1601)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nog nooit gepwnd van 1.1.3 naar die custom en alles werkt gewoon , thnx he
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik heb een windows computer en iphone 1stgen ik wou vandaag de gehackte versie van software 2.0 op mijn iphone zetten. Het ging allemaal goed totdat de bootneuter werd geflasht ofzo hier crashte mijn iphone. Sindsdien laat hij alleen maar een restore mode plaatje zien van 2.0. Ik kom hier niet uit en heb al meerdere keren geprobeerd opnieuw 2.0 te installeren. Ook in dfu mode kom ik niet. Ik hoop dat jullie kunnen helpen om mijn iphone op 2.0 te laten draaien. bijvoorbaat dank Mvg Hugo janse |
|
|||
|
|||
ik heb het al op meerdere pc's geprobeerd en krijg steeds error code 1601.
nu heb ik dit op apple support opgezocht en ze zeggen daar itunes te remove en terug te installe. maar aleja het is niet mogelijk dat ik dit op alle 3 de pc's moet doen. ik heb dit dan ook al gedaan en het werkt nog steeds niet. ik heb geprobeerd terug te gaan naar ne custom 114, dit ging ook niet. custom 2 ook niet en ik zit ondertss in DFU restore mode. hoe krijg ik hem hier nu weer al uit? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Liep uiteraard ook tegen het mailprobleem op en heb het maar met putty opgelost. Wel hele goede tut die hier te vinden is! Mijn mail/muziek enz vind ik niet zon probleem maar al mijn mail/Wi-Fi enzo instellingen is toch wel makkelijk om aut. terug te zetten. Met nieuwe ident. moet ik die toch weer instellen... Hmmm. Wel goede tip. thx m8 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@Michael:
Ja ik heb twee bestanden na de unzip. BL-39.bin en BL-46.bin Zodra PWNAGE vraagt om de 3.9 dan kies ik de BL-39.bin en dan komt de "Sorry ...' melding. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik geraak zelfs niet meer op de normale 114 restore... wat kan ik nu nog proberen? itunes 7.6 al geprobeerd, 7.7 custom 114 gewone 114 custom 2 gewone 2 niets werkt |
|
|||
|
|||
Als je in iTunes eerst op herstel drukt, dan zal hij vragen of je een reservekopie wil maken van je instellingen,smsjes,foto's etc. Als je daarna je costumsoftware er op zet zal hij vragen of je de reservekopie weer wil terug zetten.
Dan ben je dus niets kwijt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|