[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door yingie Installeer iTunes 7.7 Yep, dat was bij mij ook de oplossing, daar heb ik vannacht een half uur mee lopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Kan je via Cydia Installer installeren? of is er een andere manier om Installer op mijn iphone te krijgen?
|
|
||||
|
||||
iTunes 7.5 'herkent' firmware 2.0 nog niet: de update-optie voor firmware 2.0 was pas mogelijk in iTunes 7.7, vandaar.
|
||||
|
||||
Dit is wel heel offtopic Maar installer is nog niet beschikbaar. Misschien volgende keer even zoeken voordat je een vraag stelt want het wordt genoemd in het grote topic over pwnage
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Kan je pwnen zonder restors te maken? Restoren geeft errors..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Pwnen doe je sowieso zonder restores. Restores gebruik je om de custom firmware op je iPhone te zetten en die heb je wel nodig.
|
|
|||
|
|||
Je moet ooit je Iphone gepwned hebben.....
Hallo allemaal,
Ik denk dat het probleem toch is dat je ooit je telefoon gepwned moet hebben. Want een vriend van mij had dat nog nooit gedaan die had versie 1.1.4 met ziphone geinstalleerd. Hier kreeg hij ook 1601 fout melding. Als je namelijk nog nooit je iphone gepwned hebt kan je geen custom firmware installeren. Vervolgens heb ik zijn iphone gepwned met winpwn. En daarna heb ik met itunes in plaats van de custum 1.1.4 versie de 2.0 versie erop gezet en toen werkte het als een zonnetje. (je hebt hier wel itunes 7.7 voor nodig) (duurt wel ongeveer 10 minuten....) Dus als je je iphone ooit gepwned hebt dan kan je meteen deze firmware erop zetten. Anders zul je hem eerst moeten pwnen en dan de custum firmware van hierboven installeren via de daar beschreven manier. Succes allemaal.... ps. alvast wat must-have apps uit de appstore: -Remote -Shazam -ipint -Buienradar.nl pps. Michel heel erg bedankt voor de custum firmware |
|
||||
|
||||
ook hier net op windows mijn iPhone 8GB US, FW 1.1.4 ( ooit unlocked met ziphone maar daarna via bootneuter de 4.6 bootloader en baseband 'hersteld') geupdate naar 2.0 door eenvoudigweg via shift-herstellen in iTunes 7.7 gedaan en de custom firmware van Michael te kiezen. (mijn iPhone was ook niet gePwned).
Alles vlekkeloos verlopen! Laatst gewijzigd door Malork; 20-07-08 om 17:04. |
|
|||
|
|||
Lastig dat Cydia. Ik wil boss prefs en Kate installeren maar kan het niet vinden, ook mijn gebruikerlijke programma's staan niet in Cydia.
Is er al iets bekend over de installer of dat die uitkomt snel? |
|
||||
|
||||
Nee het 16XX probleem is als hij in dfu staat maar als je gewoon in recovery staat kan je gewoon restoren naar custom 2.0 en hoef je niet te pwnen
|
|
||||
|
||||
En toch zijn er mensen langsgekomen die 100% zeker weten nooit gepwned te zijn geweest, waar de custom van Michael gewoon werkt. Wellicht is ook hier de onbetrouwbaarheid van Zibri's app oorzaak...?
|
|
||||
|
||||
Heb je de files wel unzipt?
|
|
||||
|
||||
Ah, Michael weet het allemaal uit z'n hoofd, haha. Gelukkig heb ik geen errors met mijn restores.
|
|
||||
|
||||
Nee het pwnen gebeurt in de custom en niet meer via de tool
|
|
|||
|
|||
Als het probleem zich voordoet in DFU vind ik het toch raar dat in de volgende handleiding (Handleiding iPhone 3G en firmware 2.0 unlock met Pwnage Tool (Mac en Windows) > Artikel > iPhoneclub.nl) wordt aangeraden om in DFU te geraken bij stap 6 van windows.
|
|
||||
|
||||
Ja omdat daar de eerste gidsen van zijn voorzien Maar het zal worden aangepast
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|