[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Maurice Ik had ook fout 1601, je moet hiervoor het volgende doen: Bij mij is dit gelukt en zit nu succesvol ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Maar moet je bij deze handleiding nou je iphone ooit al gepownd hebben?..
|
|
|||
|
|||
Heb 2.0 nu draaien via de Windows guide. De exchange mogelijkheden werken perfect! Bedankt voor alle inspanningen mensen! Grtz, Borrie
|
|
|||
|
|||
Kreeg net dit onderstaande melding.. raar
|
|
|||
|
|||
Moet de iphone aangesloten zijn en iTunes afgesloten om de build te kunnen maken, of kan het ook zonder?
|
|
|||
|
|||
Staat inderdaad in de prullenbak!!! Uitgepakte map weggegooid, de oorspronkelijke file uit de prullenbak gehaald, .zip weggehaald en klaar is klara!!! Bedankt voor de TIP! Nu kan ik weer verder stoeien hoop ik.. Op naar het volgende probleem!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
bij mij werkt het ook niet.. oplossing: gewoon custom restore downloaden(zie eerse post) phone in DFU zetten. itunes vindt iphone in restore mode. op alt en herstellen drukken en de custom restore openen. binnen de 5 min heb je een draaiende 2.0. bij mij toch... |
|
|||
|
|||
Kreeg een 1602 Error
Toen in restore mode geprobeerd (turn off, unplug, hold home and plug in) en dat werkte |
|
|||
|
|||
Mensen het is mij gelukt om via WINDOWS te updaten !!!!!!!! Was wel bang, wiehoew!!! bedankt aan allen die eraan hebben meegewerkt!!! Als er voor windows mensen problemen zijn, geef een seintje!
|
|
|||
|
|||
Even toch voor de duidelijkheid. Ik heb Iliberty gebruikt om mijn Iphone 1.0 naar 1.1.4 FW te krijgen. Ik moet dus nu niet aan de Pwnage tool 2.0 beginnen? \
Voor de goede orse ik gebruik een Windows PC. het is dus een kwestie van wachten op een windows interface? |
|
|||
|
|||
Ik heb hem juist upgegraded naar 2.0 maar ik kan hem nu niet ontgrendelen, ik wil mijn pincode invoeren, maar hij keert constant terug naar mijn beginscherm, wat heb ik verkeerd gedaan, en wat moet ik doen om het terug in orde te krijgen???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heel erg bedankt! |
|
||||
|
||||
mensen nu heb ik een probleem,
ik heb via cydia openssll geinstaleerd nu blijft mijn iphone na het downloaden van het programma op een zwart scherm staan met zo een rondje dat blijft lopen . iemand een idee kan ook de iphone niet uitzetten om te herstarten ofzo |
|
||||
|
||||
ik krijg ook error 1600 in DFU mode, is hier een oplossing voor?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maakt niet uit hoe je unlock bent |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb de custom firmware gedownload, iTunes 7.5, iPhone in DFU gezet, firmware gedownload, balkje met uitpakken verschijnt en dan aan het einde:
een onbekende fout voorgedaan (5) Wat heb ik over het hoofd gezien ? Heb ook al restore geprobeerd. Toestel was al gepwnd met 1.1.4. |
|
||||
|
||||
@Michael, is het nu zeker dat je je iPhone 1ste Gen niet eerst hoeft te pwnen om de custom firmware te draaien? (helpt als ik dat zeker weet voor ik anderen help, haha)
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|