[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door j.schun @Michael: Ja ik heb twee bestanden na de unzip. BL-39.bin en BL-46.bin Zodra PWNAGE vraagt om de 3.9 dan kies ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nog een keer downloaden en unzippen zodat je de map 'bootloaders' krijgt. Bij mij lukte het ook een paar keer niet, doorzetten en het lukt.
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ehhmmmm, hoe creeer je eigenlijk een nieuwe ident in itunes?? Laatst gewijzigd door wolfie; 20-07-08 om 17:13. |
|
|||
|
|||
heb nu een uurtje Fw 2.0 op mijn iphone met pwnage,
krijg alleen mijn edge niet meer aan de praat gebruik vodafone apn en alles goed ingevuld. nog meer mensen die dit hebben? Of een oplossing weten? |
|
|||
|
|||
Heren Experts,
Ik heb nu een iPhone met firmware 1.1.2. Werkt goed met Vodafone, Installer staat er op enz. Kan ik direct over naar 2.0 of moet ik eerst naar 1.1.4? Groet, Emileski |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik probeer om van een gesimlockte 2.0 terug te gaan naar 1.1.4, maar krijg nu foutmelding 1600..iemand een idee hoe daar vanaf kom?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja, je reservekopie kan je na het herstellen altijd terug zetten ..
|
|
|||
|
|||
Ok top. Dank voor je snelle reactie. Dus gewoon de stappen voor de Windows versie op iPhone unlock: Handleiding iPhone firmware 2.0 unlock (iPhone 1.0 en iPhone 3G) > Artikel > iPhoneclub.nl volgen en dan zou ik mijn 1.1.2 kunnen upgraden naar 2.0? Overal wordt namelijk gesproken over versie 1.1.4 en dan naar 2.0.
|
|
||||
|
||||
Gesimlocked...? In elk geval: als je terug wil naar 1.1.4 moet je je iPhone eerst in recovery mode zetten (uitzetten en loskoppelen, dan weer aankoppelen met de home-knop ingedrukt tot je setekkertje + ituneslogo ziet) en dan 'shift'/'alt' + 'herstel' doen en dan de officiele Apple firmware 1.1.4 selecteren.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dat is vreemd. Wat je ook kan doen is de custom uit de eerste post downloaden en daarmee restoren Dan ben je meteen van de fouten af
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Rechtstreeks van 1.1.3 -> 2.0 is gelukt via deze handleiding. Bedankt. Ik heb gewoon een backup terug gezet na de upgrade en alles werkt gewoon. Ook GPRS via vodafone (live.vodafone.com, username&passwd=vodafone).
|
|
|||
|
|||
Moet de iPhone aangesloten en iTunes afgesloten zijn om de om deze PWN te kunnen draaien?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
wat een feest, de eerste crash is bij mij al een feit en goed vastgelopen ook, door cydia!
|
|
||||
|
||||
Aangesloten houden, iTunes het beste uit laten.
|
|
|||
|
|||
Heb hem helemaal werkend
Ook me mail werkt |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|