[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee hoor ook voor Mac Je hoeft met de custom pwnage tool niet te gebruiken maar restoren in je iTunes is voldoende...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nee hoor ook voor Mac
Je hoeft met de custom pwnage tool niet te gebruiken maar restoren in je iTunes is voldoende
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
gaat er binnekort een gewone unlock komen voor firmware 2.0 op windows?
|
|
|||
|
|||
Error 1600? Gebruik Pwnagetool 2.0.1!!!
22 minuten geleden een nieuwe post op blog.iphone-dev.org
Met de nieuwe pwnagetool 2.0.1. Hierdoor krijg je geen 1600 error meer. Bij mij werkt het!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Chieltje; 21-07-08 om 00:52. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
wat moet ik nu doen? (wachten / downgraden) ?
khad wat probleempjes met mijn iphone 8gb us fw 1.1.4 , dus dacht ik ff restoren en opnieuw unlocken met ziphone (is gemakkelijkst , want ik ben maar een noobje) .
nu restore ik hem en blijkt dat ik een firmware 2.0 heb . dus ziphone is onmogelijk. ik heb hier dan wat rondgezogd en het blijkt dat je kan downgraden of een custom firmware kan doen . (want ik run windows) maar de volgende dagen heb ik mijn iphone niet echt nodig , dus is het misschien niet beter dat ik wacht tot er een simpelere unlock-prog komt voor firmware 2.0 op windows? graag wat meer info gewenst . dank bij voorbaat ! echt ! grtz |
|
|||
|
|||
@Michael
Krijg ik bij het gebruik van de custom ook het Bootneuter-icoon in m'n springboard? Ben jij toevalligerwijs al iets wijzer geworden van de problemen met de knop 'mobiel datanetwerk' of 'schakel 3G in' waarvan van tevoren blijkbaar niet duidelijk is welke knop er in je netwerk-menu zal gaan verschijnen? |
|
||||
|
||||
Makkelijker dan deze methode is het haast niet Dus niet treuzelen en hup naar 2.0!
|
|
||||
|
||||
Dit wordt duidelijk uitgelegd in de openingspost (in de discussie waarnaar gelinkt wordt).
|
|
|||
|
|||
Zooooooooo na heel wat bloed zweet en tranen zit ik eindelijk op firmware 2.0
Was me wel een verhaal hoor. Begonnen om 21.30 en nu pas klaar. Micheal bedankt voor de firmware. |
|
|||
|
|||
Ben nu al 7 uur bezig en kan zelfs niet meer downgraden naar 1.1.4, mooi zo!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iphone gaat niet meer aan
heb de pwnagetool handleiding doorlopen totdat ik m in dfu mode moest zetten. Dit lukt me niet.
Ik heb nu een iphone die knipprt tussen appeltje en usb->tunes afbeelding. \Ik kan m dus niet meer aan of uit zetten.\\hoe kan ik dit oplossen? |
|
||||
|
||||
anders zo dom 2 berichten achter elkaar
Je kan in deze restore mode je iphone gewoon restoren naar de custom
Update pwnage 2.0.1 Ze hebben de boodschap DFU verandert naar restore mode Verder alles hetzelfde |
|
|||
|
|||
Wie heeft er een custom iPhone1_1_2.0_5A347_Restore.ipsw firmware 2.0 van de iPhone 1 met de Installer er bij zit!
Heb alleen maar de Firmware zonder Installer! Mvgr, Martin Messemaker |
|
||||
|
||||
Er is nog geen installer in 2.0 Had je kunnen lezen in de eerste post
|
|
|||
|
|||
shit, toch niet zo simpel...
Krijg nu 1601 Error... (voor de 15e keer vandaag). Michael weet je de beste manier om dat te voorkomen? Want heb volgens mij al tig opties geprobeerd. En na nog een keer proberen krijg ik een Error 6... Laatst gewijzigd door REYEZ!; 21-07-08 om 01:26. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@ REYEZ!: Heb dat vandaag ook tig keer gehad. Downgrade uitgevoerd naar 1.1.4 toen. Nu doet ie het weer als vanouds, maar geen 2.0 nog
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|