[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een van gelukkigen die zonder een probleem de "Update naar FW 2.0 windows met Custom FW 2.0" heeft toegepast. Alles bij elkaar duurde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ben een van gelukkigen die zonder een probleem de "Update naar FW 2.0 windows met Custom FW 2.0" heeft toegepast. Alles bij elkaar duurde het geen 10 minuten. Alles werkt: mail, telefoon, etc, etc. BTW ik kwam van versie 1.1.4 (1.1.4 er op gezet met Ziphone).
Michael, iphoneclub en Dev Team HEEL ERG BEDANKT!!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb in ieder geval mijn 'mooie' custum carrier logo's weer terug Synchronisatie deed het ook perfect waardoor ik het meeste gewoon weer terug heb. Nu nog even wachten op installer 4.0
|
||||
|
||||
Voor al diegenen die geen Cydia willen. Ik denk dat je het straks nodig hebt om de installer 4.0 erop te zetten.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Ik krijg een error 5. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? ik heb een ipod touch.
|
|
||||
|
||||
Heb je de software wel gebruikt voor de ipod dan?
De iphone versie gaat echt niet op je ipod |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Goed, ik heb een probleem.
Bij de restore krijg ik Error 6. Nu zit ik vast op het stekkertje/iTunes scherm en ik heb geen idee wat ik moet doen. Van alles geprobeerd en gezocht door dit forum, maar niets lijkt te werken. Is er iemand die even duidelijk kan uitleggen welke stappen ik moet ondernemen om die verdomde 2.0 in deze situatie erop te krijgen? Laatst gewijzigd door cboes; 21-07-08 om 00:07. |
|
|||
|
|||
ok ik er toevallig ook een custom firmware voor ipod touch?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee dat gaat nog niet helaas |
|
|||
|
|||
Ik heb dus ook een probleempje.. Mijn vorige probleem is opgelost; probeerde de custom restore versie via pwnagetool op mijn Iphone te krijgen.(gebruik een imac). Dit werkt dus niet.. Moet een andere "schone" firmware 2.0 voor mijn Iphone hebben.
Nu denk ik dat ik de goede restore firmware heb gedownload, echter in pwnagetool selecteer ik deze ipsw file (browse for ipsw) maar dan krijg ik de melding "wrong softwarebundle selected".. Iemand enig idee wat er fout gaat? (ipsw file die ik nu heb heet "iPhone1,2_2.0_5A347_Restore.ipsw". Dat moet toch goed zijn?) Ben de hele dag al bezig, maar zie door de bomen het bos niet meer.. |
|
|||
|
|||
Heb de tutorial van modmyifone gebruikt Pwnage 2.0 Guide - ModMyiFone - Wiki (is net even iets uitgebreider dan deze hier), en binnen een half uur was alles up en running. Irriteerde me wel aan die stomme ananas dus alles weer opnieuw gedaan en nu heb ik mijn apple-tje weer terug.
Wellicht een idee om de tutorial hier aan te passen omdat velen niet zitten te wachten op die ananas en deze heel makkelijk te vermijden valt door voor expert mode te kiezen en custom logos niet aan te vinken, alleen bootneuter en cydia. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar download gewoon de custom uit de eerste post en voila klaar Even restoren en klaar ben je |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Naar 1.14 krijgen lukt me niet. Maar ik ben nu druk bij die topic over de downgrade aan het posten Ik hoop dat ik er eindelijk uit ga komen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien maar de 2.0firmware downloaden via Itunes (ben alleen bang dat ik verkeerd klik en ipv downloaden mijn Iphone op 2.0 ga zetten zonder dat de firmware gepwnd is.. Heb mijn Iphone nog niet lang, dus heb dit nooit eerder gedaan.. Maar i.i.g. bedankt voor je reactie. ps: is de custom firmware uit de openingspost niet alleen voor windows gebuikers? Heb nl. een Imac |
|
||||
|
||||
Je kunt gewoon de custom firmware uit de eerste post downloaden en in iTunes met 'alt' + 'herstel' restoren naar je iPhone. Je hoeft niet eerst te pwnen. Je hebt wél een ge-pwnde firmware nodig en die vind je dus in de eerste post.
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|