//

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie)

[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een van gelukkigen die zonder een probleem de "Update naar FW 2.0 windows met Custom FW 2.0" heeft toegepast. Alles bij elkaar duurde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #881  
Oud 20-07-08, 22:46
Zaziko Zaziko is offline
• iOS 3.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 9
Standaard

Ik ben een van gelukkigen die zonder een probleem de "Update naar FW 2.0 windows met Custom FW 2.0" heeft toegepast. Alles bij elkaar duurde het geen 10 minuten. Alles werkt: mail, telefoon, etc, etc. BTW ik kwam van versie 1.1.4 (1.1.4 er op gezet met Ziphone).

Michael, iphoneclub en Dev Team HEEL ERG BEDANKT!!!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #882  
Oud 20-07-08, 22:50
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PascalHark Bekijk bericht
@Michael:
Zit Cydia ook in die custom-versie?
Lees elders in dit forum dat men niet bijster enthousiast is over Cydia... zou 'm 'r dus ook liever niet in willen hebben...
Helaas maar ik denk niet dat Michael voor iedereen met speciale wensen een aparte firmware maakt en die dan gaat uploaden (wat een uur duurt) (niet dat ik voor Michael wil spreken, uiteraard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GXNS Bekijk bericht
Ok, ik heb tot nu toe telkens gekozen voor DFU ipv recovery modus. Als ik het dus goed begrijp kun je zonder extra software de iphone alleen in recovery modus brengen als je de dock erbij hebt (die ik nu hier niet heb).

Ik zal zo ff een poging wagen met ibrickr volgens onderstaande beschrijving, hopende dat dat wel gaat zonder dock:



Met een USB-kabel kan ook (en is makkelijker ook nog).
__________________
Simlockvrij uit Frankrijk..!.
  #883  
Oud 20-07-08, 22:51
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zaziko Bekijk bericht
Ik ben een van gelukkigen die zonder een probleem de "Update naar FW 2.0 windows met Custom FW 2.0" heeft toegepast. Alles bij elkaar duurde het geen 10 minuten. Alles werkt: mail, telefoon, etc, etc. BTW ik kwam van versie 1.1.4 (1.1.4 er op gezet met Ziphone).

Michael, iphoneclub en Dev Team HEEL ERG BEDANKT!!!
Idem. Ben nu alweer de inhoud van de 2.0 firmware aan het doorspitten en 'oude' 1.0 tips en trucks aan het toepassen (zover het werkt).

Heb in ieder geval mijn 'mooie' custum carrier logo's weer terug

Synchronisatie deed het ook perfect waardoor ik het meeste gewoon weer terug heb. Nu nog even wachten op installer 4.0
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #884  
Oud 20-07-08, 22:54
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Voor al diegenen die geen Cydia willen. Ik denk dat je het straks nodig hebt om de installer 4.0 erop te zetten.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #885  
Oud 20-07-08, 22:56
woe88 woe88 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

Ik krijg een error 5. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? ik heb een ipod touch.
  #886  
Oud 20-07-08, 22:57
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Heb je de software wel gebruikt voor de ipod dan?
De iphone versie gaat echt niet op je ipod
  #887  
Oud 20-07-08, 22:59
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woe88 Bekijk bericht
Ik krijg een error 5. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? ik heb een ipod touch.
Volgens mij heb je (omdat je Windows hebt) Michael's custom firmware gebruikt. Die is alleen voor de iPhone!
  #888  
Oud 20-07-08, 23:01
cboes cboes is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 4
Standaard

Goed, ik heb een probleem.

Bij de restore krijg ik Error 6. Nu zit ik vast op het stekkertje/iTunes scherm en ik heb geen idee wat ik moet doen. Van alles geprobeerd en gezocht door dit forum, maar niets lijkt te werken.

Is er iemand die even duidelijk kan uitleggen welke stappen ik moet ondernemen om die verdomde 2.0 in deze situatie erop te krijgen?

Laatst gewijzigd door cboes; 20-07-08 om 23:07.
  #889  
Oud 20-07-08, 23:05
woe88 woe88 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

ok ik er toevallig ook een custom firmware voor ipod touch?
  #890  
Oud 20-07-08, 23:06
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cboes Bekijk bericht
Goed, ik heb een probleem.

Bij de restore krijg ik Error 6. Nu zit ik vast op het stekkertje/iTunes scherm en ik heb geen idee wat ik moet doen. Van alles geprobeerd en gezocht door dit forum, maar niets lijkt te werken.

Is er iemand die even duidelijk kan uitleggen welke stappen ik moet ondernemen om die verdomde 2.0 er op te krijgen?
Je bent niet de eerste die even hier moet gaan kijken: https://forum.iculture.nl/f14/i...r-1-1-4-a.html
  #891  
Oud 20-07-08, 23:06
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cboes Bekijk bericht
Goed, ik heb een probleem.

Bij de restore krijg ik Error 6. Nu zit ik vast op het stekkertje/iTunes scherm en ik heb geen idee wat ik moet doen. Van alles geprobeerd en gezocht door dit forum, maar niets lijkt te werken.

Is er iemand die even duidelijk kan uitleggen welke stappen ik moet ondernemen om die verdomde 2.0 er op te krijgen?
Volgens je profiel staat die er al op
  #892  
Oud 20-07-08, 23:07
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cboes Bekijk bericht
Goed, ik heb een probleem.

Bij de restore krijg ik Error 6. Nu zit ik vast op het stekkertje/iTunes scherm en ik heb geen idee wat ik moet doen. Van alles geprobeerd en gezocht door dit forum, maar niets lijkt te werken.

Is er iemand die even duidelijk kan uitleggen welke stappen ik moet ondernemen om die verdomde 2.0 er op te krijgen?
Kijk eens hier waarschijnlijk zit je al op 2.0 nu eerst downgraden naar 114 https://forum.iculture.nl/f14/i...r-1-1-4-a.html
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woe88 Bekijk bericht
ok ik er toevallig ook een custom firmware voor ipod touch?
Nee dat gaat nog niet helaas
  #893  
Oud 20-07-08, 23:07
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

Ik heb dus ook een probleempje.. Mijn vorige probleem is opgelost; probeerde de custom restore versie via pwnagetool op mijn Iphone te krijgen.(gebruik een imac). Dit werkt dus niet.. Moet een andere "schone" firmware 2.0 voor mijn Iphone hebben.

Nu denk ik dat ik de goede restore firmware heb gedownload, echter in pwnagetool selecteer ik deze ipsw file (browse for ipsw) maar dan krijg ik de melding "wrong softwarebundle selected"..
Iemand enig idee wat er fout gaat? (ipsw file die ik nu heb heet "iPhone1,2_2.0_5A347_Restore.ipsw". Dat moet toch goed zijn?)

Ben de hele dag al bezig, maar zie door de bomen het bos niet meer..
  #894  
Oud 20-07-08, 23:08
whitesoxx whitesoxx is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 2
Standaard

Heb de tutorial van modmyifone gebruikt Pwnage 2.0 Guide - ModMyiFone - Wiki (is net even iets uitgebreider dan deze hier), en binnen een half uur was alles up en running. Irriteerde me wel aan die stomme ananas dus alles weer opnieuw gedaan en nu heb ik mijn apple-tje weer terug.

Wellicht een idee om de tutorial hier aan te passen omdat velen niet zitten te wachten op die ananas en deze heel makkelijk te vermijden valt door voor expert mode te kiezen en custom logos niet aan te vinken, alleen bootneuter en cydia.
  #895  
Oud 20-07-08, 23:09
snadders snadders is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch Bekijk bericht
Ben al heel de middag bezig maar het lukt me niet
Ik heb vanmorgen perongeluk de officiele 2.0 op mijn Iphone gezet (dus niet de custom van Michael).
Nu heb ik geprobeerd deze te herstellen met het custom bestand. Zowel in DFU als recovery mode. Hierbij geeft hij steeds een error bv 1601 etc.
Hierna heb ik itunes 7.5 op mijn pc gezet om hem te restoren naar 1.1.4 maar hij blijft deze errors geven zowel in DFU als recovery.
Ik heb volgens mij alles geprobeerd maar het lukt me echt niet meer.
Wie kan me helpen!!
Ik had het zelfde probleem. Bij was de oplossing updaten zonder hem in DFU of restore mode te brengen, gewoon vanuit het springboard. Hopelijk voor jou ook met succes.
  #896  
Oud 20-07-08, 23:09
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nutty75 Bekijk bericht
Ik heb dus ook een probleempje.. Mijn vorige probleem is opgelost; probeerde de custom restore versie via pwnagetool op mijn Iphone te krijgen.(gebruik een imac). Dit werkt dus niet.. Moet een andere "schone" firmware 2.0 voor mijn Iphone hebben.

Nu denk ik dat ik de goede restore firmware heb gedownload, echter in pwnagetool selecteer ik deze ipsw file (browse for ipsw) maar dan krijg ik de melding "wrong softwarebundle selected"..
Iemand enig idee wat er fout gaat? (ipsw file die ik nu heb heet "iPhone1,2_2.0_5A347_Restore.ipsw". Dat moet toch goed zijn?)

Ben de hele dag al bezig, maar zie door de bomen het bos niet meer..
Dat is de fw voor 3G
Maar download gewoon de custom uit de eerste post en voila klaar Even restoren en klaar ben je
  #897  
Oud 20-07-08, 23:12
dsimons dsimons is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miki07Ronaldo Bekijk bericht
Me iPhone zit dus werkelijk vast nu! Ik kan alleen maar emergency nummers bellen, wat is er verkeerd gegaan.?
even iLibertySetup_1.3.0.113.exe downloaden en draaien, dan kan je weer gewoon gebruik maken van je iphone.
__________________
SDDU
  #898  
Oud 20-07-08, 23:12
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snadders Bekijk bericht
Ik had het zelfde probleem. Bij was de oplossing updaten zonder hem in DFU of restore mode te brengen, gewoon vanuit het springboard. Hopelijk voor jou ook met succes.
Ik kan niet op mijn springboard komen want ik zit op 2.0.
Naar 1.14 krijgen lukt me niet.
Maar ik ben nu druk bij die topic over de downgrade aan het posten

Ik hoop dat ik er eindelijk uit ga komen.
  #899  
Oud 20-07-08, 23:23
nutty75 nutty75 is offline
• iOS 5.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 91
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Dat is de fw voor 3G
Maar download gewoon de custom uit de eerste post en voila klaar Even restoren en klaar ben je
Had eerder al de custom firmware uit de openingspost. Echter omdat ik niet zeker weet of mijn Iphone is gepwnd (is voor mij gedaan door de verkoper), zal ik pwnagetool moeten gebruiken voor de zekerheid. Als ik in de tool deze customfirmware kies krijg ik dezelfde melding.
Misschien maar de 2.0firmware downloaden via Itunes (ben alleen bang dat ik verkeerd klik en ipv downloaden mijn Iphone op 2.0 ga zetten zonder dat de firmware gepwnd is..
Heb mijn Iphone nog niet lang, dus heb dit nooit eerder gedaan..

Maar i.i.g. bedankt voor je reactie.
ps: is de custom firmware uit de openingspost niet alleen voor windows gebuikers? Heb nl. een Imac
  #900  
Oud 20-07-08, 23:26
yingie's schermafbeelding
yingie yingie is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Venray
Berichten: 1.288
Stuur een bericht via MSN naar yingie
Standaard

Je kunt gewoon de custom firmware uit de eerste post downloaden en in iTunes met 'alt' + 'herstel' restoren naar je iPhone. Je hoeft niet eerst te pwnen. Je hebt wél een ge-pwnde firmware nodig en die vind je dus in de eerste post.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 02:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 10:56
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Jailbreak 283 20-11-08 18:08
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 454 20-11-08 17:22
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) Michael Jailbreak 110 15-10-08 14:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:30.