[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Michael Beste mensen Even U aandacht. Ik lees iedere keer maar weer dat er problemen zijn rondom de 16XX. Dit probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb jouw ipsw via restore mode op m'n Iphone gezet. Daarna de backup van de iphone terug gezet (duurde wel 1uur) maar ben niks kwijt en ALLES werkt! GEWELDIG
|
|
|
||||
|
||||
yingie, ik heb de pin verwijderd en in een andere telefoon gedaan, zo heb ik ervoor gezorgd dat er niet om de pin gevraagd wordt. Zeer waarschijnlijk is de custom firmware wel op de iphone gezet Ik krijg geen volledige toegang tot de iphone maar tijdens het starten zie ik de ananas, vervolgens krijg ik het bekende beeld met de connector en het itunes logo.
Verder dan dat kom ik niet, nog ideeen? |
|
|||
|
|||
Bootloader zijn gelukt maar nu blijf ik haperen bij stap 13.
Telkens komt er op dat het mislukt is om in Recovery Mode te zetten. Kan iemand me helpen? Grts |
|
|||
|
|||
sorry dat ik niet eerder heb gereageerd maar bedankt micheal voor de ispw!!
|
|
|||
|
|||
Beste michael hier nogmaals mijn vraag want ik kan mn iphone gewoon niet meer gebruiken :s ik zal even precies uitleggen welk probleem ik heb:
ik heb jou custom gedownload via deze site. Ik heb de update gedownload via itunes. Vervolgens zet ik de telefoon in de herstel modus; ik druk shift herstel en open jouw custom! Alleen begint ie dan 1 min te installeren maar krijg ik vervolgens iedere keer een error. Ik heb geen bootneuter gebruikt/ gedaan maar wel gepwnd via winpwn! Ik ben nu al 6uur bezig om mn telefoon aan de praat om m vervolgens op 2.0 te krijgen maar het lukt op geen enkele manier! Heb echt alles volgens het forum gedaan... Heb jij hier misschien een oplossing voor want begin zo langzamerhand een beetje door te draaien... ik hoop dat je me kunt helpen want kan nu echt niks meer met mn telefoon!! |
|
|||
|
|||
normaal kan je steeds terugkeren zolang hij failed door 20-25s tegelijk op de sleep/power knop te duwen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je je iPhone per se wil Pwnen (dat hoeft namelijk niet om 'm te restoren met een custom firmware), dan moet je je iPhone even loskoppelen van je PC en uitzetten. Dan weer aankoppelen terwijl je de home-knop ingedrukt houdt tot het stekkertje + ituneslogo op je iPhone verschijnen: je iPhone is dan in recovery mode en kun je door.
|
|||
|
|||
error6
Ben inmiddels al vele uren bezig met het prog. PWNAGE 2.0. maar wil niet lukken, ik weet dat er waarschijnlijk al iemand met mijn probleem een oplossing eeft gevonden, maar ik kan hem niet vinden.
Dus: 2.0 via itunes 7.7. eropgezet, daarna PWNAGE 2.0 gestart, deze werkt tot het moment dat er in de DFU mode gegaan moet worden en volgt een error. Er is wel een is wel een IPSW file aangemaakt, als in deze probeer terug te zetten op mijn Iphone volgt een error 6. Wat doe ik verkeerd. |
|
|||
|
|||
Ik ben hier geloof ik nog de enige met een 1.1.3
Die zgn DFU mode werkt op 1 of andere manier niet. Moet ik 'm dan zelf pwnen met pwnage 1.1, en waar vind ik die software? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Help! Ik krijg mijn iPhone niet hersteld
Hopelijk kan een van jullie mij helpen. Zoals zoveel heb ook ik vandaag het verheugende nieuws gelezen over de Pwnage Tool en daarbij de mogelijkheid om, met mijn iPhone 1.0 FW 1.1.4, te upgraden naar FW2.0. Netjes zoals verteld in de handleiding programma gedownload, bootloaders gedownload en samen met de FW versie 2.0 in een mapje op mijn bureaublad gezet. Vervolgens Pwnage Tool geopend en alles ging zoals voorspeld! Er wordt netjes een File aangemaakt op mijn bureaublad, ik kon via iTunes ook deze Firmware aankiezen in de herstel modus via de Alt-Herstel toets in te drukken maar daarna loopt alles fout! FW2.0 is wel geinstalleerd maar mijn toestel werkt niet. Ik krijg error 6 of er komt een melding dat mijn Simkaart niet geldig is. Als ik daarna op herstel druk en de laatste FW installeer heb ik alleen nog de mogelijkheid om 112 te bellen. Wat doe ik fout? Waar gaat het fout? Wat kan ik doen zodat mijn iPhone, die ik nu al mis!, weer gaat werken? Hopelijk hebben jullie een oplossing want ik ben nu 17 uur bezig en begin een beetje radeloos te worden.
Voor iedereen die reageert, alvast bedankt! Richard |
|
|||
|
|||
PFT! Heb restore gedaan in iTunes maar kan ik me iPhone niet meer unlocken!
Wat nu? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
PeRzY/Michael: kunnen jullie s.v.p even verder via PM?
|
|
||||
|
||||
Het beste wat je kan doen is je iPhone downgraden naar 114. Kijk hier je dat moet doen https://forum.iculture.nl/f14/i...r-1-1-4-a.html
Dat doen we PM-en |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Okey thnx! ga het proberen.. thnx voor de moeite!! sorry iphoneclub!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daar zit het probleem, om je iphone in iTunes te herstellen moet je iTunes starten en de iphone aansluiten op je pc. iTunes geeft aan dat hij contact aan het maken is, maar geeft daarna een errormelding dat de iphone niet gebruikt kan worden omdat er geen informatie van de iphone gelezen kan worden, of ik wil controleren of de simkaart erin zit en ervoor wil zorgen dat er geen simlock op de simkaart is. Ik zal ff een andere simkaart in de iphone proberen. Die melding waar ik het over heb, dat je je simkaart moet controleren, is dat een bekende fout? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|